Olen lähdössä Kuubaan rantalomalle joulukuussa Guardalavacaan Sol Rio de Luna y Mares-hotelliin.
Ko. hotellissa käyneet kerrotteko kokemuksistanne.
Millainen ranta, hotellitilat, siisteys, ruoka, iltaelämä...?
Olen matkustellut paljon, mutta nyt ensimmäisen kerran Kuubaan rantalomalle. Viimeksi maaliskuussa Dominikaanisessa ja sain näiltä sivuilta ennen ko. matkaa paljon hyvää infoa.
Kiitos kaunis etukäteen vastaajille vaivannäöstä!
Sol Rio de Luna y Mares-hotelli
4
1531
Vastaukset
- chiquita
Täältä löydät ainakin joitain kokemuksia ko. hotellista:
http://www.debbiescaribbeanresortreviews.com/cuba/lunamares.html- Pentti 2
Voisit chiquita joskus antaa ihmisten vastata, eikä aina syöttää linkkejä muiden sivuille.
- Timo
Pentti 2 kirjoitti:
Voisit chiquita joskus antaa ihmisten vastata, eikä aina syöttää linkkejä muiden sivuille.
chiquita voisi siirtyä itse esittämälleen sivulle. Mihin hän tarvitsee näitä keskustelusivuja, jos hän aina ohjaa muut käyttäjät toisille keskustelusivuille linkin avulla.
- -myy-
Heips,
Olen itse tässä lähdössä ko. hotelliin lomaa viettämään.. Joten kerro miten matka sujui, ja mitä muita ns. vinkkejä keräsit matkalta?
-myy-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt424712Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532554Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71944- 118901
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70874- 137825
- 48810
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48756