Guide Book - FF VII

HEl!P!P!PP!p

Mistä saan Guide Bookin, että saan Underwater materian? :(, tarkat ohjeet kts, tai sivu missä lukee ne kts.

10

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilyana

Menet Junoniin, sinne vedenalaisen laboratoirion ulkopuolelle mättämään vihulaisia. Morph Materialla tapat sitten sellaisen aavelaiva monsterin. (Morphaajaksi suosittelen Yuffieta Conformerillaan). Siltä monsulta saat Guide Bookin.

• HEl!P!P!PP!p

Minkä helvetin vedenalaisen laboratorion ulkopuolelle? Ja toimiiko normaali morph? ^O^

• Tuttiritari
        HEl!P!P!PP!p kirjoitti:

Minkä helvetin vedenalaisen laboratorion ulkopuolelle? Ja toimiiko normaali morph? ^O^

Siihen käytävään mistä näkee ulos (siis meren pohjan). Käytät Morphia niin kauan että aavelaiva kuolee. Viet Guide Bookin Kalmissa asuvalle miehelle ja hän antaa Underwater Materian.

• BubbleGirl
        HEl!P!P!PP!p kirjoitti:

Muistatko, kun mennään hakemaan sukellusvenettä, että päästään Huge Materian perään sinne vetten alle? Sinne. Ennen sitä ovea ravaat siinä käytävässä, joka on veden alla. Siel ulkopuolella ui kaloja. Ka. x) Hissil alas ja näin, ni pääset sinne.

• HEl!P!P!PP!p
        BubbleGirl kirjoitti:

Muistatko, kun mennään hakemaan sukellusvenettä, että päästään Huge Materian perään sinne vetten alle? Sinne. Ennen sitä ovea ravaat siinä käytävässä, joka on veden alla. Siel ulkopuolella ui kaloja. Ka. x) Hissil alas ja näin, ni pääset sinne.

Mut oon menny Sephun jo läpi. Et mistä löydän sen laivan?

• Cid_Highwind
        HEl!P!P!PP!p kirjoitti:

VOI HYVÄ TAVATON! Eikö sitä ikinä muisteta! www.fffin.com siellä se vastaus on.

• pretty.hate.machine
        Cid_Highwind kirjoitti:

VOI HYVÄ TAVATON! Eikö sitä ikinä muisteta! www.fffin.com siellä se vastaus on.

Jos olet tappanut Sephirothin, niin ethän sinä enää voi mennä siihen paikkaan. Vai ymmärsinkö jotain väärin?
        ...

• BubbleGirl
        HEl!P!P!PP!p kirjoitti:

...siis? Juu... mennyt Sephyn läpi... Missä nyt olet? Peli on läpi, jos olet tappanut Sephirothin. Löydät sen Ghost Shipin joka tapauksessa sieltä sukellusvenehakimon oven edestä. Voit mennä sinne uudestaankin.

• desg
        HEl!P!P!PP!p kirjoitti:

hei siis TÄH? pystyyks ff7:aa pelaa ku on päässy sephirotin läpi?????vai ooks mä vaa vajaa ja en tajuu teiän höpötyksii???

• Nimetön
        desg kirjoitti:

hei siis TÄH? pystyyks ff7:aa pelaa ku on päässy sephirotin läpi?????vai ooks mä vaa vajaa ja en tajuu teiän höpötyksii???

Ne muistaa vääein tai sekottaa Sephyn johonkin toiseen vihulaiseen. En kyllä tie miten joku vois sekottaa SEPHIROTHIN, pelin kovimman äijän, johonkin toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe