Ostettiin semmonen tavallinen Boxi Anttilasta.
No nyt on käyny ilmi että se ei pelaa kuin satunnaisesti.?
Kanavat ei pysy paikoillaan(varsinkin sub)ja hyppä aina jollekkin analoogiselle kanavalle.Kun yrität siirtää takaisin ei sit nii millää.
Kuva on kyllä hyvä ja äänikin ok,mutta nyt menee kyllä hermo sen vehkeen kanssa.Miksi se ei toimi niinkuin sen kuuluisi?Onko nyt minussa vika vai laitteessa,vai onko nyt niin että nää digit on niin kehnot vielä Suomessa että ei vaan pelitä.
Olen vaan kuullut etten olekkaan ainoa jolla vehkeet renaa....jumprahuiti ku kyrsii...
Onks viisaita kertoo mikä mättää........et tällee...
DIGIBOXI
6
731
Vastaukset
- ihan rauhallisesti
Aina muuten sama juttu, ei ilmoiteta mitään tietoja. Ei kukaan pysty auttamaan tai sanomaan mitään, kun ei kerrota perus asioita.
Kuten, mikä on boksin malli? Onko se antenni vai kaapeli?
Mitä tarkoitat kanavat ei pysy / hyppää analogiselle, en ymmärrä. Tarkoitatko että boksi jumiutuu? Onko signaali huono, joillakin bokseilla on valitettava tapa joskus jumahtaa, kun eivät kykyne signaalia purkamaan.- Phillips
En tota mallia kyllä ny just tiedä.
Anttilan tarjous 89€???
Joo se hyppää subilta kolmoselle ja jotenki aina just kun on alkanu mainos 3:ella.Urheilukanava menee yleensä neloselle tai ykköselle.Niin siis ihan tavallinen kattoantenni sydeemi kerrostalossa.
Johdot on kyllä ihan ok mun mielestä jos ny tälläne tumpelo osaa niit edes kattoo.
Voisiko mangneettikenttä vaikuttaa asiaan.Meillä nimittäin ei Tv näy kuin yhdessä paikassa.Kuva värjäytyy aivan kaameaksi muualla.... - kanavilla.
Phillips kirjoitti:
Anttilan tarjous 89€???
Joo se hyppää subilta kolmoselle ja jotenki aina just kun on alkanu mainos 3:ella.Urheilukanava menee yleensä neloselle tai ykköselle.Niin siis ihan tavallinen kattoantenni sydeemi kerrostalossa.
Johdot on kyllä ihan ok mun mielestä jos ny tälläne tumpelo osaa niit edes kattoo.
Voisiko mangneettikenttä vaikuttaa asiaan.Meillä nimittäin ei Tv näy kuin yhdessä paikassa.Kuva värjäytyy aivan kaameaksi muualla....Samaa tekee täälläkin jos liian nopeasti vaihtelee kanavalta toiselle,pitää odottaa että kuva ilmestyy ruutuun ja sitten vasta vaihtaa seuraavalle kanavalle.
- vastaavaa
Phillips kirjoitti:
Anttilan tarjous 89€???
Voisiko mangneettikenttä vaikuttaa asiaan.Meillä nimittäin ei Tv näy kuin yhdessä paikassa.Kuva värjäytyy aivan kaameaksi muualla....Minulla oli ongelmia, että tv vaihtoi analogisille kanaville, jos digiboksi näytti mustaa kuvaa hetkeäkään. TV päätteli ilmeisesti, että kun kuva on musta ei digiboksi ole enää päällä ja tv voi vaihtaa takaisin analogisille kanaville scartilta.
- as 1611
Jos on vanhempi TV joka ei vaihda automaattisesti
AV tai E kanavalle se pitää valita manuaalisesti.On yleensä 0.
Muuten dikiboksi sekoilee.- saattaa olla juju
Täytyykin katella noi hommat kuntoon....
Vanha talo vanhan kujeet jne......konekin vanha ku taivas.
Kiitos vinkistä....kaikille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958