moi! mulla on nyt menossa kiertopäivä 50/35 ja testit on negaa, jopa verikoe. mut menkkoja ei kuulu vieläkään.. vasen rinta on kipeä ja valkovuoto on ihan mahotonta!! onko kellään käyny niin et vielä olis tulokset muuttuneet plussaksi?
help!!
4
739
Vastaukset
- sanoa
Itse olen ollut lähes samassa tilanteessa, kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä ja olin testannu useamman negan. Tosin verikokeessa en käynyt. Mietin silloin olenko kuitenkin raskaana ja vastaus tähän tuli eilen, kun menkat alkoivat 20 pv myöhässä.
Taisin vain toivoa raskautta niin kovasti, että sain hormonit sekaisin.
Lueskelin aiempia viestejä, joista ilmeni, että jollakin on testi näyttänyt negaa vielä kahdeksannella rv:lla.Muutama on plussannut kolmen viikon sisällä siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Eli eipä kai raskaus vielä 100 % ole poissuljettu vaihtoehto. - tutkimukseen
Tuntuu epätodennäköiseltä, että oisit raskaana, koska on tehty myös verikoe. Ainoa tapa varmistaa tilanne on ultraäänitutkimus, sitten ainakin näkee onko siellä kohdussa ketään asukkia. Jos et ole, niin ei varmaan muutenkaan ole haittaa saada lääkärin näkemystä kuukautiskiertoosi... Eli varaa aika lääkäriin ja kerro sitten meillekin miten kävi! Tsemppiä!
- Johanna
.. johtuu siitä, että hermoilee. Itsellä useita kertoja ollut myöhässä kun odottanut tai jännittänyt tulosta. Odottele vähän aikaa ja sit soita lääkäriin/perhesuunnitteluneuvolaan.
:) - merita
mulla menossa jo kp n. 90. testit näyttää negaa. nyt on parin viikon aikana ollut rinnat arat, valkovuoto runsasta, kiukkuisuutta,vatsan nipistelyä ja lisäksi vielä tänään huomasin lämpöjen olevan koholla(37.1). tein aamulla testin, joka näytti negaa???en ymmärrä. näidenhän pitäisi olla selviä raskauden oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080