mä latasin eilen simfaildmaid ja se onnistui, mutta, kun mä klikkan ne tavarat siihen nurmikolle niin eteen tulee ADD se tulee zip miksi mikäään ei ole onnistunut? mä yrittin lataa skinit mutta tuehaan oot jade ikinä koittanut lataa konttava vauva? miten sen saa peliin?
JaDe apua
6
271
Vastaukset
- JaDe
...niin eteen tulee ADD se tulee zip...
Anteeksi, mutta nyt minä en ymmärrä ;)- tunteematon
mä tarkoitin että siinä tulee tiedosto add siinä kolme eri lohkot siinä insimmäinen lohko on OPEN toinen NEW komas PASSWORD jos klikkaat salasana niin se pyytää koodin mistä mä sen koodin saan kysytään mä entiedä mistä se jostuu? jos mä en ja klikkaan ruksin niin se menee pois mutta ja tavarat eivät tallenu peliin vaikka on ohjelma lahdattu koneseen. mä en osaa tämän tarkeemmin selittää tätä.
- Varislintu
tunteematon kirjoitti:
mä tarkoitin että siinä tulee tiedosto add siinä kolme eri lohkot siinä insimmäinen lohko on OPEN toinen NEW komas PASSWORD jos klikkaat salasana niin se pyytää koodin mistä mä sen koodin saan kysytään mä entiedä mistä se jostuu? jos mä en ja klikkaan ruksin niin se menee pois mutta ja tavarat eivät tallenu peliin vaikka on ohjelma lahdattu koneseen. mä en osaa tämän tarkeemmin selittää tätä.
"...vaikka on ohjelma lahdattu koneeseen.."
*nauraa hysteerisesti*
Anteeksi tuntematon, en osaa auttaa enkä hauku kielitaitoasi mutta tuo lausahdus vain kuulosti niin huvittavalta. Joskus todella tuntuu siltä että kone lahtaa ohjelmat tai toisinpäin!
*rauhoittuu ja pyyhkii kyyneleitä silmistään* - JaDe
Varislintu kirjoitti:
"...vaikka on ohjelma lahdattu koneeseen.."
*nauraa hysteerisesti*
Anteeksi tuntematon, en osaa auttaa enkä hauku kielitaitoasi mutta tuo lausahdus vain kuulosti niin huvittavalta. Joskus todella tuntuu siltä että kone lahtaa ohjelmat tai toisinpäin!
*rauhoittuu ja pyyhkii kyyneleitä silmistään*lol =D
Tota mä en ollut huomannutkaan...
Ei ihme, jos ohjelma ei toimi
jos se on peräti lahdattu koneeseen - JaDe
tunteematon kirjoitti:
Sori, nyt en osaa auttaa,
mulla kun se toimi ihan kunnolla,
eikä kysellyt mitään ihmeellisyyksiä.
Luepa vaikka sieltä FileMaid:in sivuilta
niitä faq-juttuja ja ohjelman mukana
tulleet readme-tekstit,
jos niistä vaikka olisi apua... - Jaska
JaDe kirjoitti:
Sori, nyt en osaa auttaa,
mulla kun se toimi ihan kunnolla,
eikä kysellyt mitään ihmeellisyyksiä.
Luepa vaikka sieltä FileMaid:in sivuilta
niitä faq-juttuja ja ohjelman mukana
tulleet readme-tekstit,
jos niistä vaikka olisi apua...ei se toimi tietenkään jos se on lahdattu! hah hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855