miten voi juoksuttaa hamsua ilman vahtimista en oo itse keksiny! joten toivon vastauksii!:)
moi!!!
5
363
Vastaukset
- Ivví
Hamsteria ei oikeastaan saisi juoksuttaa ilman vahtimista. Se saattaa keksiä jonkin vaarallisen paikan, ja sitten sille käy köpelösti. Joten minusta olisi parasta, jos kuitenkin vahtisit.
Miksi et muuten vahtisi? - mie vaan...
Hamsterihan on niin pieni eläin että se menee yllättävänkin pienestä kolosta joten aina olisi paras itse katsoa jos juoksuttaa hamsteria. Iso pahvilaatikko on hyvä jos sinne laittaa joitakin virikkeitä ettei hamsun ihan tyhjällä pohjalla tarvitsisi juosta. Reunojen on kumminkin oltava niin korkeat ettei hamsteri pääse kiipeämään pois jos laatikossa on vaikka joku koppi. (siis kopin katolta.) Muuta paikkaa minä en ainakaan keksi missä hamsteria voisi juoksuttaa ilman että sitä tarvitsisi vahtia. Täytyy tietysti varmistaa että laatikkoon ei pysty tippumaan mitään eikä hamsteri voi tippua korkealta laatikon kovalle pohjalle. Mutta kaikkein varminta ja turvallisinta on että varaa itselleen aikaa ja vahtii hamsteria sen puolisen tuntia päivässä. Siivoaa vaikka häkin tai lukee sillä välin jotain kun hamsteri on laatikossa. Voihan hamsulle antaa laatikkoon vaikka syötävää ja nakerrettevaa ettei aika käy pitkäksi. Oma hamsteri ei viihdy pitkään poissa häkistä ja täytyy kyllä myöntää että minä en joka päivä hamsteria juoksuta sitä puolta tuntia. :/
- Tiinu
Vedä kaikki johdot irti ja nosta ne ylös. Nosta myös esim. sängyn peiton reunat ylös (hamsu voi huomaamattasi kiivetä sängylle ja tipahtaa sieltä). Tuki kaikki kolot ym. paikat, joihin hamsu voi mennä/päästä ulos huoneesta. Sitten voit päästää hamsun lattialle. Vaikka et koko ajan tuijottaisi sitä ja vahtisi sen jokaista liikettä, sinun on silti hyvä olla perillä siitä, missä hamsu milloinkin on. Ihan siltä varalta, että hamsu ei häviä.
- salaattifani
kiitos hyvistä ideoista!;)
- Hamsu pöpi
Hamsteria ei saa oikeastaan jättää vahtimatta koska se voi livahtaa pienistä koloista jos niitä ei ole tukittu!Ja se voi tahdä ulosteita lattialle ja kun niitä ei huomaa niin voit kävellä niitten päälle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989