ovulaatio testi

Milja

Mistä paikasta netistä voi tilata edullisesti ovis testejä?

10

2811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e..

www.mammaksi.fi ja www.raskaustesti.fi
      Tuolta löytyy jotain testejä.

• acon10

acon10 saa ainakin www.kotitestit.com

• netistä ?

niitä saa ihan yhtä halvalla cittareista, Prismoista jne ja lisäksi kertyvät asiakaspisteet :)

• ...
        netistä ? kirjoitti:

niitä saa ihan yhtä halvalla cittareista, Prismoista jne ja lisäksi kertyvät asiakaspisteet :)

kun ei niitä prismoja ja cittareita ole ihan joka nurkalla. Meilläkin lähin on 35km:n päässä. Eli ei ihan pelkkien testien takia viitsi ajaa sinne asti.

• minä8
        ... kirjoitti:

kun ei niitä prismoja ja cittareita ole ihan joka nurkalla. Meilläkin lähin on 35km:n päässä. Eli ei ihan pelkkien testien takia viitsi ajaa sinne asti.

marketissa? tilasin netistä ja 5 raskaustestiä 15 ovista maksoi n.20 egeä

• halvemmalla
        minä8 kirjoitti:

marketissa? tilasin netistä ja 5 raskaustestiä 15 ovista maksoi n.20 egeä

Netistä saa halvemmalla kun kaupoista ja apteekeista.

• raskaustesti

Ihan vaan näin ohimennen.. Acon10 on raskaustesti. Ovistesteissä on vaan 40...

• milja

katselin että jossain testeissä oli Herkkyys 40mIU/mL LH ja toisissa 25mIU/mL LH. Mahtavatkohan nuo toiset olla kuinka luotettavia?

• merellä tuulee...
        milja kirjoitti:

katselin että jossain testeissä oli Herkkyys 40mIU/mL LH ja toisissa 25mIU/mL LH. Mahtavatkohan nuo toiset olla kuinka luotettavia?

ei ole luotettava. Paljon on kuultu puhetta käyttäjiltä ja gyneiltä, miten testien 99% luotettavuus tuntuu huimasti liioitetulta.

Minulla on Prisma 48 km päässä ja alku matka tehdään yhteysaluksella ( tiedättehän sellainen iso vene, joka ottaa muutaman auton kyytiin ja puksuttaa 14 km merellä ), joten ei se ole helppoa täälläkään. Cittariin vielä pidempi matka. Mutta olen tykännyt ostaa Prismasta, kun saa tutkia tuotetta rauhassa ja tehdä ostopäätöksen kahden väliltä. Fertest 10 kpl 16,50 ja Clear Blue 7 kpl 24,95. Fertest raskaustesti 2 kpl 4,50. Oletteko laskeneet muuten posti- ja toim. kulut mukaan noihin netin hintoihin ?

Jos joku nyt pelkää intimiteettinsa kärsivän, ostaessaan testiä, niin voin lohduttaa, että niitä myydään paljon ! Kassa ei edes pakettia vilkaise. Itse soitan Prisman neuvontaan ja pyydän varaamaan aina itselleni muutaman testin ( kohta vuosi mennyt...), kun kerran oli hylly tyhjänä molemmista ! Löytyvät muuten siteitten ja tamponien vierestä.

• Siirisusanna
        merellä tuulee... kirjoitti:

ei ole luotettava. Paljon on kuultu puhetta käyttäjiltä ja gyneiltä, miten testien 99% luotettavuus tuntuu huimasti liioitetulta.

Minulla on Prisma 48 km päässä ja alku matka tehdään yhteysaluksella ( tiedättehän sellainen iso vene, joka ottaa muutaman auton kyytiin ja puksuttaa 14 km merellä ), joten ei se ole helppoa täälläkään. Cittariin vielä pidempi matka. Mutta olen tykännyt ostaa Prismasta, kun saa tutkia tuotetta rauhassa ja tehdä ostopäätöksen kahden väliltä. Fertest 10 kpl 16,50 ja Clear Blue 7 kpl 24,95. Fertest raskaustesti 2 kpl 4,50. Oletteko laskeneet muuten posti- ja toim. kulut mukaan noihin netin hintoihin ?

Jos joku nyt pelkää intimiteettinsa kärsivän, ostaessaan testiä, niin voin lohduttaa, että niitä myydään paljon ! Kassa ei edes pakettia vilkaise. Itse soitan Prisman neuvontaan ja pyydän varaamaan aina itselleni muutaman testin ( kohta vuosi mennyt...), kun kerran oli hylly tyhjänä molemmista ! Löytyvät muuten siteitten ja tamponien vierestä.

Mammaksista tilaan testit (apteekissa en enää näillä asioilla kehtaa käydä ;) ja aina olen ollut tyytyväinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe