Fiesta ST:n aluvanteet

Jaku

Onko käsitystä millaiset tarvikevanteet kyseiseen autoon menisi talvivanteina? Mikään kumikorjaamo ei tunnu tietävän. Etsin 15 tuuman vanteita.

Kesäkumit ovat mallia 205/40/17

5

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wilburi

Rekisteriotteesta löytyy kaikki vaihtoehtoiset rengaskoot. Veikkaisin, että 195/5R16 olisi sopiva talvirengaskoko? Tuossa mallissa on jo sen verran isot jarrulevyt edessä, että tuskin 15" vanne mahtuu? Jos mahtuu, niin 195/55R15? Maahantuojalta saa aina varmasti oikeat tiedot, jos viitsii olla yhteyksissä.

• Henry F.

Onpa käynyt taas paha moka fordilaisilla, kun ovat vararenkaaksi sulloneet ST:hen 15" teräsvanteen. Se tuskin sopii huikeiden (peräti 258 mm!) etulevyjen kera....

• esc!
        Henry F. kirjoitti:

Onpa käynyt taas paha moka fordilaisilla, kun ovat vararenkaaksi sulloneet ST:hen 15" teräsvanteen. Se tuskin sopii huikeiden (peräti 258 mm!) etulevyjen kera....

Joo maahantuojalta saa aina varmaa tietoa, eilen juuri yritin kysellä ET lukuja ja kapeamman renkaan aiheuttaman muutoksen olkapoikkeamaan ja sain vastaukseksi että kannattaa valita "alkuperäisiä FORD-vanteita" niissä kun on nämä asiat kunnossa. Kaveri ei kuitenkaan osannut sanoa mikä on olkapoikkeama alkuperäisvanteilla puhumattakaan että olisi tiennyt miten renkaan leveyden muutos vaikuttaa siihen. Teki mieli suositella alan vaihtoa kaverille. Sekoitti vielä vanteen leveyden off-set arvoon, ne on kyllä aika lähellä toisiaan 5,5 " ja 52,5 mm :-)

• esc!
        esc! kirjoitti:

Joo maahantuojalta saa aina varmaa tietoa, eilen juuri yritin kysellä ET lukuja ja kapeamman renkaan aiheuttaman muutoksen olkapoikkeamaan ja sain vastaukseksi että kannattaa valita "alkuperäisiä FORD-vanteita" niissä kun on nämä asiat kunnossa. Kaveri ei kuitenkaan osannut sanoa mikä on olkapoikkeama alkuperäisvanteilla puhumattakaan että olisi tiennyt miten renkaan leveyden muutos vaikuttaa siihen. Teki mieli suositella alan vaihtoa kaverille. Sekoitti vielä vanteen leveyden off-set arvoon, ne on kyllä aika lähellä toisiaan 5,5 " ja 52,5 mm :-)

Tuoreen tiedon mukaan pitäisi esimerkiksi Alessio San Marino aluvanteen käydä ST:hen.
        Stockmannilla (pienkorjaamo/rengaspalvelu)olivat asentaneet näitä "useisiin" Fiesta ST malliin
        rengastuksella 185 55 15, jossa koossa siis vielä löytyy nastarenkaita (testivoittajia)
        Lähipäivinä saan selville käykö Specialfälgar:in Alaska-vanne Nokian 4:silla (185 55 15) autoon.

• pröööt
        esc! kirjoitti:

Tuoreen tiedon mukaan pitäisi esimerkiksi Alessio San Marino aluvanteen käydä ST:hen.
        Stockmannilla (pienkorjaamo/rengaspalvelu)olivat asentaneet näitä "useisiin" Fiesta ST malliin
        rengastuksella 185 55 15, jossa koossa siis vielä löytyy nastarenkaita (testivoittajia)
        Lähipäivinä saan selville käykö Specialfälgar:in Alaska-vanne Nokian 4:silla (185 55 15) autoon.

Terve!
        Itse laitoin ST:hen Alession Miraget ja Hakkapeliitta neloset. Koot löytyvät otsikosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4618
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2436
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe