Pinkissä kammarissa kertoi Minnalle juuri että "ei tää tästä miksikään muutu". Kertoi ilmoittaneensa pk-huoneessa poistuvansa huomenna... Aika hurjaa
KATHY LÄHTEE!
10
3364
Vastaukset
- torvinen
Eikö tuo äänestys pitäisi keskeyttää välittömästi? Sen pystyy tekemään puolessa minuutissa.
- on poistua
talosta kun tupakat on loppu!!!!!
Niinhän tuo Timokin ilmoitti lähtevänsä, ja muutti mielensä. Mutta jotenkin tuntuu nyt siltä että kati ei mieltänsä päätä... Äänestyksessä hän kuitenkin lienee siihen asti kun on talossa
- vaan..
Cesar kirjoitti:
Niinhän tuo Timokin ilmoitti lähtevänsä, ja muutti mielensä. Mutta jotenkin tuntuu nyt siltä että kati ei mieltänsä päätä... Äänestyksessä hän kuitenkin lienee siihen asti kun on talossa
julmetun väärin äänestäjiä kohtaan että linjat ovat auki kun talossa on näinkin epäselvä tilanne..Lähtee tai ei mutta rahastus siksi aikaa poikki ja kunnon informaatio miten käy jos Kathy todella poistuu talosta..
- marle
tupakkaa taloon, niin kyllä se siitä.
En ole nähnyt kyseistä asiaa mut,tuli vaan mieleen että oisko kati ottanut timosta mallia ja aattelee että tällaisella ilmoituksella pysyy talossa...ei kai,mut käväspä vaa mielessä...
- BBx
Tuoreimman 24/7 feedin mukaan Kathy on kyllästynyt "armeijameininkiin". Terhi sanoo, että tämä on ajattelun paikka kilpailijoille, mutta sitä se ei ole, vaan tuotantotiimin pitäisi mennä itseensä. Kathy on ensimmäinen kilpailija, jonka BB savustaa ulos.
Tota en ihan allekirjoittaisi.Ei muissakaan maissa tietääkseni paapota asukkaita niin että heillä olisi helpompi olla.
- Tyttö
priestess kirjoitti:
Tota en ihan allekirjoittaisi.Ei muissakaan maissa tietääkseni paapota asukkaita niin että heillä olisi helpompi olla.
Ei siellä aleta hoitaa lapsia kun karkit (tupakit)loppuu. Tiesivät mennessään miten kauan voi joutua olemaan siellä talossa.
- sentäs
jos lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481