Pinkissä kammarissa kertoi Minnalle juuri että "ei tää tästä miksikään muutu". Kertoi ilmoittaneensa pk-huoneessa poistuvansa huomenna... Aika hurjaa
KATHY LÄHTEE!
10
3407
Vastaukset
- torvinen
Eikö tuo äänestys pitäisi keskeyttää välittömästi? Sen pystyy tekemään puolessa minuutissa.
- on poistua
talosta kun tupakat on loppu!!!!!
Niinhän tuo Timokin ilmoitti lähtevänsä, ja muutti mielensä. Mutta jotenkin tuntuu nyt siltä että kati ei mieltänsä päätä... Äänestyksessä hän kuitenkin lienee siihen asti kun on talossa
- vaan..
Cesar kirjoitti:
Niinhän tuo Timokin ilmoitti lähtevänsä, ja muutti mielensä. Mutta jotenkin tuntuu nyt siltä että kati ei mieltänsä päätä... Äänestyksessä hän kuitenkin lienee siihen asti kun on talossa
julmetun väärin äänestäjiä kohtaan että linjat ovat auki kun talossa on näinkin epäselvä tilanne..Lähtee tai ei mutta rahastus siksi aikaa poikki ja kunnon informaatio miten käy jos Kathy todella poistuu talosta..
- marle
tupakkaa taloon, niin kyllä se siitä.
En ole nähnyt kyseistä asiaa mut,tuli vaan mieleen että oisko kati ottanut timosta mallia ja aattelee että tällaisella ilmoituksella pysyy talossa...ei kai,mut käväspä vaa mielessä...
- BBx
Tuoreimman 24/7 feedin mukaan Kathy on kyllästynyt "armeijameininkiin". Terhi sanoo, että tämä on ajattelun paikka kilpailijoille, mutta sitä se ei ole, vaan tuotantotiimin pitäisi mennä itseensä. Kathy on ensimmäinen kilpailija, jonka BB savustaa ulos.
Tota en ihan allekirjoittaisi.Ei muissakaan maissa tietääkseni paapota asukkaita niin että heillä olisi helpompi olla.
- Tyttö
priestess kirjoitti:
Tota en ihan allekirjoittaisi.Ei muissakaan maissa tietääkseni paapota asukkaita niin että heillä olisi helpompi olla.
Ei siellä aleta hoitaa lapsia kun karkit (tupakit)loppuu. Tiesivät mennessään miten kauan voi joutua olemaan siellä talossa.
- sentäs
jos lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406