mun pitäis alottaa softaus ja.......

alottelija

Mä oon alottelemassa tässä softausta ja mä haluaisin ostaa itelleni pistoolin jonka hinta olis 20-50euroa kertokaa jos teillä on tai ollut tämän hintainen pistooli tai teillä on muuten tietoa mikä olisi hyvä alottelijan pistooli niin kirjoittakaa tänne ja perustelkaa vastauksenne.

Toivoisin,että kirjoittaisitte viestiinne:mistä aseen saa ja toivoisin,että sen saa netin kautta tilaamalla ja kertoisitte miltä internet sivulta sen saa.Jos vastaatte viestiin olisin todella kiitollinen!!!!!!!!!!!!!!

221

30855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Softaaja92

Mulla itelläni on kwc glock 17 ja se on todella hyvä alottelijalle eikä maksakkaan kuin 26e.Mut jos haluut vielä laadukkaamman nii sitte maruin glock 17 hop up versiolla. Nää molemmat löytyy sellaselta sivulta kuin airsoft.fi

• Leksa

missä on airsoftin liike???????!!!!!!!!!

• softaaja 1231456
        Leksa kirjoitti:

tampereella ja helsingissä on airsoftaus liikkeitä!

• rgh5j
        softaaja 1231456 kirjoitti:

tampereella ja helsingissä on airsoftaus liikkeitä!

mistä suomalaisesta kaupasta sais tanakan s&w m29 kaasurevolverin

• Cullingoesuh

Joo, tän saa halvemmal marutan sivuilta.. eli 18 e.. 18 eurol saa näitä normei kwcn vemppu pisloi.. laatua kyseessä!

• rasmus1211
        Leksa kirjoitti:

airsoft liike on hesassa mikonkadulla jos tiiät mikon kadun finkininon meesinne ja käänny vasemmalle

• SWATman
        Leksa kirjoitti:

Helsingissä,tampereella,forssassa,kuopiossa ja kirkkonummi

• å

voiko noil ampuu sarjaa

• mil gear
        Leksa kirjoitti:

mil gear oulussa

• lukiolainen softaaja
        rasmus1211 kirjoitti:

airsoft liike on hesassa mikonkadulla jos tiiät mikon kadun finkininon meesinne ja käänny vasemmalle

Ihan kivasti kirjoitusvirheitä...ei meinannut saada selvää...

• softi mies
        Leksa kirjoitti:

saako tokyo marui glock 17 jousitoiminen laser tähtäint?!?!?!?!

• ......
        softi mies kirjoitti:

saako tokyo marui glock 17 jousitoiminen laser tähtäint?!?!?!?!

Jos siinä on kisko piipun alapuolella, niin sitten pitäis saada..

• MOLOLOLOLO
        å kirjoitti:

voiko noil ampuu sarjaa

EI!

• dj mushu

Maruin hop-upilliset vemput on tosi hyviä ja ei rikkoudu heti.

• AIIu

Mulla on ittelläni Nemesiksestä ostettu ''vemppu'' Maruin US Socom Mark 23. Se makso 45e ja on toiminu moitteettomasti.
      Oon aatellu ostaa kohta iha kunnon sähkötoimisen kiväärin, ja senki Nemesiksestä. Nemesis on luotettava, mutta tavarat ovat liian usein loppu. Ainakin nettisivut ovat selkeät ja suomenkieliset!
      http://www.nemesis.fi/kauppa/
      Tampereella ja Helsingissä on Nemesis ja sieltä voi tilata myös postimyynnin kautta. Jos asut tre:n tai hki:n lähellä, nii sielt o helppo käydä kyselemässä ja muutenki kuolaamassa isompien tykkien perää :P

• piistoolen

Kannaattaa ostaa maruin pistooli ne on hyviä ja kestäviä jos vaan osaa käyttää oikein minulla on maruin M92F Military Model jo pari vuotta ja toimii erittäin hyvin ja ne kannataa ostaa sivulta http://www.proairsfot.fi siellä on laaja valikoima eri aseita pistooleja, jositoimisia rynäköitä sähköjä yms.

• cyma tuning
        piistoolen kirjoitti:

Kannaattaa ostaa maruin pistooli ne on hyviä ja kestäviä jos vaan osaa käyttää oikein minulla on maruin M92F Military Model jo pari vuotta ja toimii erittäin hyvin ja ne kannataa ostaa sivulta http://www.proairsfot.fi siellä on laaja valikoima eri aseita pistooleja, jositoimisia rynäköitä sähköjä yms.

marui on paskaa se on vaan mukamas laadukasta ja kaikki uskoo kun niist lä'htee ihan paskasti kokemusta on

• sadmad
        cyma tuning kirjoitti:

marui on paskaa se on vaan mukamas laadukasta ja kaikki uskoo kun niist lä'htee ihan paskasti kokemusta on

Myönnän ettää maruin sähköt ovat paskaa mutta oma g17 pistooli on todella kestävä ja hyvä muutenkin. Suosittelen aloittelijoille.

• no jaa...

Ennemmin ostaisin aseen pro-airsoftista. Jos mahdollista niin käy paikan päällä kyselemässä. Myyjät ovat tosi ystävällisia ja osaavat asiansa. KWC on mennyt maruista ohi vempuloissa aikoja sitten. En muista kummin asia oli vuonna 2005 mutta maruita en itse ainakaan enää millään alalla tue. Kiinalainen ja taiwanilainen ovat jo omasta mielestäni parempi vaihtoehto pienelle budjetille.

PS. Maruin vemput ovat sama ase eri kuorissa. myös KWC "syyllistyy" tähän.

• glokki
        cyma tuning kirjoitti:

kukaan ei tajuu maruin hyvyytä!!!!

• Sota Ankka
        cyma tuning kirjoitti:

kamu osti maruin d-e ja heti paskana...
        kuten toisen kamun kaasu glock paskana (marui)

• marui =paras
        Sota Ankka kirjoitti:

maruin aseet on tosi laadukkaita ja kestäviä mun kaikilla kamuilla on maruin aseet ja toimii jopa viritysten jälkeen.
        te vaan ette osaa käyttää aseita!!!

• lol teitä
        cyma tuning kirjoitti:

ihan tidoks vaa jos haluut hyvän aseen osta marui sitten viritä se joten haist paska

• Ahma
        cyma tuning kirjoitti:

maruin kestävyyshän perustuu juuri siihen että ne eivät ole yliviritetyjä kiina ihmeitä jotka jauhavat koneistoaan palasiksi ja ei ne lähöt siinä oo tärkeimpiä suurimmassa osissa isoja softeja on 120m/s nopeus rajat ja cqb:ssä 110m/s

• BBsoft
        sadmad kirjoitti:

Myönnän ettää maruin sähköt ovat paskaa mutta oma g17 pistooli on todella kestävä ja hyvä muutenkin. Suosittelen aloittelijoille.

maruin hinta-laatusuhde on on houno ainaki sähköaseis.
        mulki on marui g17

• 8 vuoden kokemus
        Sota Ankka kirjoitti:

Jaa että Marui paska? Ostakaa te vaan niitä kiina-aseita jossa on megasuperhyperüber lähtönopeudet ja jotka hajoo käsiin eikä takuu ole varmaa mutta älkää haukkuko Maruita paskaks. Itselläni on 4 maruin asetta , kaikki n.3-5 vuotta vanhoja eikä ykskään ole ikinä hajonnut. Kaverillani oli kiinapyssy, ampui muutaman lippaallisen niin parit rattaat raksahti heti rikki...ja näitä tarinoita riittää useampiakin. Minä ostan Maruita joka on synonyymi laadulle ja hyvälle työn jäljelle sekä laadukkaille osille!

• ASD killer Y0(U)
        8 vuoden kokemus kirjoitti:

Jaa että Marui paska? Ostakaa te vaan niitä kiina-aseita jossa on megasuperhyperüber lähtönopeudet ja jotka hajoo käsiin eikä takuu ole varmaa mutta älkää haukkuko Maruita paskaks. Itselläni on 4 maruin asetta , kaikki n.3-5 vuotta vanhoja eikä ykskään ole ikinä hajonnut. Kaverillani oli kiinapyssy, ampui muutaman lippaallisen niin parit rattaat raksahti heti rikki...ja näitä tarinoita riittää useampiakin. Minä ostan Maruita joka on synonyymi laadulle ja hyvälle työn jäljelle sekä laadukkaille osille!

marui on hyvä, kyllä se kiinalainenki menee...

• kokemusta on....

mul oli cyberganin haulikko ammuin sil 5 lipasta ja meni jousi paskaks nyt on ollu viime kesäst marui G17 L ja toimii hyvin ja tarkka. oon harkinnu ostaa jotai m14, mp5A4

• kyllä!

kyllä maruin aseet on paras laatusii mut ne on ihan pirun kalliita kiina aseet on halpoi mut huonoi

• DudeDude

Niin kuin on jo todettu. Parhaimpia jousitoimisia pistooleja ovat hop-upilliset Maruin. Suosittelen erityisesti SOCOM Mk23.
      Ja aseenhan saa ostettua http://www.nemesis.fi

• AiSo

Mä tilasin Fincoinsista 1008B se on vasta tulossaaa
        ja samalla ostin maskin ja 10.000 kuulaa.. mutta mun eka ase oli tokmannista ostettu glokki. vielä siitäki on jääny kuulia..

• jjjoku

proairsoft.fi sieltä löytyy aeita

• Leksa

jos asut Hesan tai Tamperren lähellä kannattaa ostaa pistooli nemesiksestä.meinaa sinne kohta tulee uus lasti kuuliksia niin sielt saa halvalla hyviä pistooleja kannaattaa ostaa sielt sellane joka lähtee yli 60 ja lippaa seen 12-40kuulaa.

• nemesis ei osaa

nemesikseen on kaveri vieny aseen korjattavaksi siltä maalattiin vaan lipas ja nemesin on kallis paikka missä aseista lähtee vaan 90m/s ja se on ihme jos edes sen verran ase on hyvä kun siitä lähtee 100m/s vähintään ja muovisotilasta kannattaa katsoa sieltä löysin ak:n mistä lähti 120m/s vakiona

• pontus

osta nemesis.fi sig552 sels

• lakana

voiks mä liittyy sun tiimiin.Mul on sellanen ase jonka mä ostin lidlistä

• commandoporkkana
        lakana kirjoitti:

voiks mä liittyy sun tiimiin.Mul on sellanen ase jonka mä ostin lidlistä

Lidlistä sitte iha ostit asees? se ei kestä mitään. Kannattais ostaa co2 tai sähkö ase.CA:lta ja SRC:eeltä olis parhaita. ja teräasekeskuksestki on hyvii aseita.

• Mikael

varusteleka.com tai fi.

sieltä saa halpoja pistooleja jotka ovat hinta luokkaa 20-50 €.

• mikael

www.nemesis.fi
      www.proairsoft.com
      www.juoksuhauta.net
      www.lekavaruste.fi tai com

• SimBBa

Sitä mä vaan täs et mä kans oon alottamassa softauksen.Ja pistoolia en kannata ostaa koska ne on aika surkeita ja lataus raikaa koko metsään.Ostin juuri kaveriltani laatu aseen mpfemman (mp5) Makoi 50 e.Joten laatu aseen saa ihan samalla hinnalla kuin käytetyn pistoolinkin.Oon sitte tyttö.. ^^

• ei softaaja

aseesi voit ostaa esim proairsoft sivuilta, tai vaikka nemesistä joka (joita) sijaitsee ainakin hesassa. mulla ei ole eikä ole ollut minkään laista asetta mutta tiedän niistä kuitenkin jonkun verran. kannattaa päätyä marui aseisiin...ne ovat hyvä laatuisia aseita. suosittelen että ostat nemesistä että saat tietoa eri pistooleista jne. onnea ostoksiiin...

• niko123

hhmmmm... kannattaa kattoo tuolta www.nemesis.comista ni silt löytyy aika halvalla hyviä aseita. ni siitä ku katot oikeelle sitä ruutua ja selaat vähä alas päin ni sielt löytyy kaikki sähkä,kaasu ja jousi aseet. kannatta ostaa aloittelijoille ekana jousiase. niin kannattaa ostaa ekana se ka-11h. mäostin sen ihan ekana.sitku oot laittanut sen "ostos kärryyn niin paina yhden kerran edellistä ja selaa ruudun niin ylös kun vot. sitten siin vasemmassa ylä kulmas on tilaa.

• lollerolli

hei prooairsoftist löytyy paljon halvemmalla!!!!!

• softari

mene www.nemesis-airsoft.fi sieltä löydät halpoja vemmppuja 20-60

• jaa

pelle

• jaajaajaajaa

pelle

• tjurtkukiti

mee googlesta nemesikseen

• extreme softaaja

www.proairsoft.com mä osti sielt ekan pistoolini joka makso 30e

• junntti

huono ase jos maksaa vaan 30 euroo

• ghjghjgjj

ghjghjghjghjghjhjghjghjghjgjghjghjghjghjghjghj

• mun ase makso 500 € marui PSG oon virittäny sen lähtee 150 m/s tutkas ja sit mul on myös geggo g36 makso 300€ lähtee 130

• Softaajakaveri

20-25 saa jousikäyttöisen vempulan eli pitää aina ladata ja virittää vetämällä luisti osa taakse... siittä trulee raskasta kun vähän aikaa vemppaa mutta 100-200 euroa saa kaasuaseen joka virittää itsensä ampuessa

• natsi99990001

haista paska! ei kannata ostaa sellasta rupu pyssyä. Kannattaa ostaa joku parempi vaikka sellainen 100-200 euroa maksava pyssy.

• acfvagf

Kannattaa ostaa kaasupistooli joka käyttää hiilidioksiidi patruunoita! maksaa n.50-70e ! ja lähtö nopeus on todella pitkä kannattaa katsoa lisää
        proairsoftista!

• Gekku

Tota noin, itse suosittelisin tuohon maruin Scorpion Vz61 konepistoolia, saa nemesiksestä, ehk proairsoftista, hinta ylittää budjettisi noin 10 eurolla. Siinä vaan, että tuota latauskahvaa kannattaa pidentää tuossa, ja rasvata latauskahvan luukku.

• Gekku

Voisit ostaa tollasen maruin Kaasutuimisen nonblowbakin, se toimii kaasulla, virittää aina laukauksen jälkeen itsensä, ja maksaa about 50-65 E. siihen maksaa tietty kaasu, mutta sopis varmasti sinulle

• Pummi

Itse aloitin softauksen kesällä. Ase on Marui Desert Eagle Hard kick 50.AE. Se on loistava ase lähöt on 90 - 100 m/s riippuen kaasusta.

GREEN GAS FOR EVER !!

• commandoporkkana

Kannattaa ostaa co2 toimine ei purkkikaasua. Co2 on pieniä kapseleita joista sa paremman lähtönopeuden. Kaasupurkki vie tilaa ja lähtee hitaammin.

• meeeeikkka

saaat kaasupisytaln 50e ja 4 varalipas ja 4 maalitaulua ja huoltokaasua se on semmonen perus kaase ase parikertaa käytetty ilmottele jost haluut ostaa

• sama meiikkkaa

saaat kaasu pislan ja 4 varalipas ja 4 maalitaulua ja huoltokaasua se on semmonen perus kaasu ase parikertaa käytetty ilmottele jos haluut ostaa 50e

• --ee

Mene tähän osoitteeseen; http://www.proairsoft.com/
      ja sieltä sitten kauppaan. Pitäisi löytyä ja aseita hintoineen ja tietoineen! Etsi vain sinnikkäästi jos ei heti löydy.

• santtu123

ehkä dessu ois hyvä alottelialle kun alotin softauksen niin mulla oli dessu sen sivulta www.nemesis.fi

• N!ko

mul on glock 17L se on iha hyvä ja menee hyvin ja maksaa 40-46€ mee www.proairsoft.com/acatalog/ ja mee maruihin ja sielt vaik sinne hakuu (oikee yläkulma) sinne kirjotat glock 17L...

• ihq pelle

menkää sivulle www.proairsoft.com
      tai www.nemesis.com sielt saa aseita

• softapyssyilia

mä en tuu tänne sanoo: -kannataa ostaa m3 shorty ku se oli mun eka ase ja se on paras. Et onks kaikkien muitten mielestä aina se oma ase paras.

ja sitten aiheeseen mä suosittelisin sulle ihan vaan maruin perus vempuu ekaks aseeks. jos siin ois hop up niin se olisi ihan hyvä koska kuula lentää paljon pidemmälle jos se on. ja sinä siellä joka sanoo et vemputtamisessa tulee kädet kipeeks nii sul ei oo varmaa oikeen noi lihakset kunnossa, koska mulla ei ainakaan tullu kädet kipeeks vaikka vemputin yhden koko skennun koska unohdin mun type 89 akun himmaa ku mentiin koko tiimin kanssa hesast lappiin yhteen skennuun

• ase tietäjä

terve vaan mä oon softannu kohta 2 vuotta musta jos aikoo alittaa softauksen kannattaa ottaa semmonen ase joka ei oo hirveen hyvä mä kehottasin sua ostaa semmonen ase joka ei lennä ku 50-70m/s ja ei maksa ku 20-60e mulla itellänni on tällä hetkellä 5 asetta ja yritän myydä pois yhtä mun parhain ase lentää 120m/s ps. jos haluut kattoo lisää nin täs olis www.nemesisairsoft.fi

• aloittelia

ei ole viä saapunu se ase mut tilasin sen tuolta www.a4a.fi tai com

• hhg

mullá on viien tuhanen konsu kuulis sillä lähtee
      viitä miljoonaa oote noboja

• commandoporkkana

oon samaa mieltä ootte noboja

• softari

no hyvä pistooli ois vaikka tommone maruin hk usp ite oon harrastanu jo jonku aikaa ja mun ase on tommone ak-47 beta sptsnaz

• gokule
    • .......

hyvä aseen saat ku kirjotat googleen nemesis tai proairsoft suomen parhaat airsfot ase asioantuntijat

• 2o2

katoppa osoitteesta www.proairsoft.fi

• joku homppeli

kaikki jousitoimiset pistoolit on huonoi osta sähkötoiminen pistooli

• gokule

• haista arska

jousitoimiset on parhaita

• wedfgdfcghnm
        haista arska kirjoitti:

jousitoimiset on parhaita

Mä aion ostaa jousitoimisen Cybergun Colt M4 www.proairsoft.fi:stä

• samppa^

Mee osotteeseen www.nemesis.fi niin siä vois olla jotain ihan alottelijan pistooleita.

• tonppi

mulla on Glock 17 se on aloittelijoille se makso 35 euroo

• var10

Mulla on kans maruin glock 17 hongkongista joskus aikoinaan ostin ja viritin ite!

• ReSoR^^

Itelläni on Marui Socom.Pro airsoftista saa laadukkaita aseita ja varusteita

• lollerolli

onks maruin m8000 cougar g hyvä ase se setti jos tulee maski ase ja kuulii

• probber

osta ihmeessä joko 60€ kaasu proairsoft.comista, tai fincoinsista 30€ uzi paketti (sisältyy lasit, ase, punapiste tähtäin, valo, etukahva). Jos ostat fincois.comista, niin voit tsekkaa myös 40€ vemppu käyttöse AK 47 Kiitos ja näkemiin

• sarfiot

Kannattaa ostaa maruin glock 17 hop upilla koska se on hyvä aloittelijalle ja myös aika halpa. G17 on kevyt ja tarkka ja kantamakin on ihan kohtuulliset 40-50m. Ittelläni on maruin M8000 Cougar G hop up, M92F Military hop up ja AK-47. Olen todennut myös että M92F:ä on eriittäin tarrkka.G17:sta kannattaa käyttää 0,25g kuulia, koska ne lentää parhaiten.Nää aseet saa proairsoftilta aika kohtuulliseen hintaan, elikä www.proairsoft.com, toimitus taitaa kestää kolmisen päivää.

• Juusb

Moi Alotin softaamisen Scorpion vz61 , kaveri halus ostaa sen ja anto mulle Glockin.Glock on hyvä ase aloittaa airsoft.Tällä hetkellä mulla on Glock ja sillä pärjäilen vähäsen aikaa :)

• softaaja383838

Clock 17 tuo on hyvä ase olen softannut noin.2vuotta ja tuo oli ensinmäinen aseeni ja hyvä oli.aseen saa ainakin nemesiksestä tilaamalla ja kai proairsoftista hinta noin .20-30euroa

• Evelyn<333333

Moi!
        Olen 11w tyttö ja mulla on kauhee himo päästä kokeilee tota softausta!! Haluisin alottaa Glock 17 aseella, se on hyvä! En tiiä yhtäkään tyttöä joka softaa, siinä se ongelma onkii, meidän luokan pojat softaa paljon mut en kehtaa mennä vaan sanoo että: moi! Et voinks tulla softaa teiän kaa?

• Nimetön

kannatta ostaa maruin vemppu mut jos haluu vähä laittaa rahaa softaukseen ni osta mp5 se on luotettava eikä meteli oo nii perkulee iso...

• nimppari

kannattaa ostaa clock 17 mul oli se aseena mut ostin
        M733 commandon

• kaapeli9

kuule honkkaris on haulikko joka maksaa 50euroo siit lähtee 1joulen verran mun kaveril on se ja se sattuu ampuu myös tosi kauas ja tosi nopee ladata

• miksutti123

Kuuleppas noita honkkareita on "pari" koko suomessa että kerroppas missä päin suomea löysit
        Noin halvan haulikon :p

• kaapeli9
        miksutti123 kirjoitti:

Kuuleppas noita honkkareita on "pari" koko suomessa että kerroppas missä päin suomea löysit
        Noin halvan haulikon :p

niin kaarinast

• haaha

honkkareita on vaikka kuinka paljon ja kaveril on haulikko ja makso vaan 20e.

• miksutti123

Siis no tuota oma ensimmäinen aseeni oli KWC delta elite 10mm auto ja se on aivan täydellinen lähtönopeus 67m/s ja lippaan kapasiteetti VAIN 12BB häviää vempuista vain Glock 17
      Halpa (26€ postitoimikulut)
      tarkka
      hyvä kädessä
      Ampuu hyvin niin 0.20g kuin 0.25g kuulia

-Lipas (pieni koko, lataus)

Katso myös -->http://www.angelfire.com/bc2/blinkman/kwc_delta_elite.htm

• smi93

proairsoftista saa hyvän pistoolin missä on lähtönopeus 67m/s ja se maksaa 27 euroa. Eli mene osoitteeseen www.proairsoft.fi

• okolo

joo näin et alotit juuri softauksen mul ois tommonen
      kaasu Desert eagle ei ole blow back elikäs kuluttaa
      vähemmän kaasua ja sit tommonen v forcen maski en ole käyttänyt sitä lainkaan todella huomaatomia naarmuja mutta ei naarmut häiritse
      elikäs jos olet kiinostunut laita meiliä tulemaan
      [email protected]

• ToniZoR

No kandeis vaikka ottaa joku maruin desert eagle tai sitten clokki.Mä otin kun aloitin softauksen.Nyt mulla on kaks maruin kaasu dessuu ja m16 sähkö ja clokki rikkinäinen dessu.

• wETG

www.proairsoft.com tai kärkkäisen kaupoissakin on joitakin aseita ja kannattaa ottaa joku koja tietää niistä niin mukaan niin et osta höpö höpö asetta ja osta myös varusteet.

• pertti16

mee www.maruisoft.com siel on 39e maksavia pistooleita onnee!

• jhgjhk

proairsoftista löytyy näitä aseita.

• sa4q3

ei kannata laittaa mittää halappis vemppuja. katokku laittaa kerralla 100-200€ hintaluokkasen aseen nii siinä säästää rahhaa. ku eka ostaisit n.30€ aseen ja kohta kyllästyt siihen ja sitten alat havitteleen jo vähän kalliimpaa asetta ja lopuksi vasta hoksaat että hei ostampa sähkön. ni kannattaa heti alkuun laittaa kunnon ase jos meinaa softata kunnollla. ite oon softannu abaut pari vuotta ja mukavaa on

• kone6637186386237u

kannattaa ostaa kwc:n glock , todella tarkka ja kyva. paras vemppu pistooli mun mieles koska maruin glock ei ole yhtä tarkka ja joutuu käyttämää 0.23g kuulii.

• Softaaja94

Glock 17 = paras pistooli eli kannattaa ostaa Glock 17 juuri sopiva pistooli aloittelijalle ja myös kokeneelle harrastajalle

• hekyzz

mulla on sellanen proairsoftin pistooli kuulari se on ihan hyvä mutta käy tylsäksi ajan mittaa
      nyt olen ostamassa proairsoftista kaasutoimista kuularia joka on kanssa ihan hyvä valinta mutta hintaa tulee vähän enemmän
      aloittelijalle suosittelen pistoolia ja maskia kaikki saaa proairsoftista eli wwww.proairsoft.fi
      joskus siellä oli tarjous, että maski tuli kaupan päälle mutta nyt sellainen tarjous löytyy vain vähän
      huonommista aseista, mutta parilla tutullani on sellainen eikä se niin huono ole suosittelen sellaista

• eigero

Kannattaa ostaa proairsoftista KWC:n Glock 17 Kaasu Blowback se on hyvä ja aidon tuntune sitä suositellaan ekaksi kaasu aseeksi ja ei ole kovin kallis sitten mulla on maruin scorpion Vz61 hyvässä kunnossa on mutta alkaa kyllästyttää ajattelin jossainvaihees myydä tai jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa nii mailia vaan :D

• floodist

Ei sun kannata pistoolia ostaa, osta kivääri, ehkä AK 47, sopii aina aloittelijoille

• eräsofteri

osta marui glock 17 löytyy www.nemesis.fi ja maksaa n.40€ ja oon ite softannu sillä ja se on törkeän pro.

• G_N_G

katoppas sivua www.proairsoft.com

ja 20-50 eurolla saa kuulapistoolin

Itellä oli 39 euroa maksanut dessu (desert eagle)

• G_N_G

sekkaa sivu www.proairsoft.com

ja mulla oli 39 euroo maksava kuulapistooli dessu nimeltään (desert eagle)

• zakezi

Joo, ensinnäkin hommaa joku kunnon ase kun vemppu pistooli ja tuo 50e on aika pieni ''ylä limiitti tässä harrastuksessa... Katos nyt jtn kuitenkin tuolta: http://www.proairsoft.com/ Tai Tuolta http://www.plasticsoldier.eu/ No siel saattaa löytyy voit myös googlettaa nemesis ja sielt tai sit a4a ja sielt... Kyl jostai noist jtn vemppuja läytyy:D

• -Rauski-

nii elikkä mene proairsoft sivuille kirjoita internettiin''ProAirsoft tai eri paikka Fincoins.

• jessek97k97

joo mulla on totanoin tietoa oon ite softannu jo 5 vuotta ja tyy sanoo et se on kivaa mutta asiaan mee proairsoft.com etusivulle ja valitse kauppa sielt sivusta ja sitten meet kohtaan pistoolit ja sielt kwc ja paina siit sit tulee kaikkee ja paina kwc jousipistoolit sielt saat hyvän aloitus paketin itelles ja ja ei oo ees paha hinta

• löytyyy

www.jamatik.fi 75egee saa sähkö tai kaasupistooleja ei mitään jousiviritteisiä leluja herätkää pahvit ja ostakaa laatua EI LELUJA

• paris

suosittelen sulle maruin jousitoimista hop-up pistoolii hinnat on yleensä 10-50e et katso proairsoftista

• hehu

alotin ite tokyo maruin glogilla 3vuotta sitten ja oon tyytyväinen
      tilasin nemesiksestä

• hehu

alotin ite tokyo maruin glogilla 3vuotta sitten ja oon tyytyväinen
      tilasin nemesiksestä

• muumimies

osta muumimies ja letku nenään ;D

• 2v softannut

Osta joku KVC:n ase. Niitä on ollu kavereilla ja säilynyt tosi pitkään ja ne on myös tosi hyviä. Niitä saa tuolta: www.proairsoft.com

• dong dong
    • dsf

Laita googleen proairsoft, siitä se ja sieltä kauppa, pistoolit ja sieltä kwc hop-up pistoolit.Siellä on sellattiä 39e maksavia settejä, jossa on 950 kuulaa, tosi hyvä maski kun sen ottaa sillä pleksillä ja sitten vielä ase..On siellä myös 44e settejä, tuskin parempia. Maruin vehkeet maksaa sitten noitten muitten kaa kato niin paljon..Mutta ota jousitoiminen tuolta proairsoftista.Siellä on muuten myös konepistooleja ja rynnäkkökiväärejä jousitoimisina..Konepistoolipaketit on parempia kun pistooli mutta ne on sen 99e ja sitten rynkyt on sitä samaa luokka kun konepistoolit mut ne on jo 129e..

• jhjhjjhjhjhffffdd

Käykää [email protected]

• hupsis122
        jhjhjjhjhjhffffdd kirjoitti:

Käykää [email protected]

ohoh se olikin www.sointula1.webs.com

• asdfrgthjklöä
        hupsis122 kirjoitti:

ohoh se olikin www.sointula1.webs.com

osta suaraa muavisotilaasta kultane kaasu dessu

• eniro
        asdfrgthjklöä kirjoitti:

osta suaraa muavisotilaasta kultane kaasu dessu

ei kannata neon paskoja ja kokemusta riittäääää

• 2424

haista paska

• Golden_Eagle

Paras ase millä Airsoftin voi aloittaa on ehdottomasta Maruin jousitoiminen pistooli hop-up:lla. Ne ovat kestäviä, tarkkoja ja sopivat hyvin myös back-up aseeksi.

www.proairsoft.com - osoitteesta löytyy useita Maruin aseita ja myös paljon muuta sekä toimitus on kohtuullisen nopeaa.

http://www.proairsoft.com/acatalog/Marui_jousipistoolit_hopup.html
      Tuosta valitsen vaan yhden pistoolin josta pidät ja sitten tilaukseen. Samalla kannattaa tilata maski ja kuulia. Näillä pääsee hyvin alkuun.

• lkokrgokrgokregokregkr

no broairsoft sivulta saattaa löytyä jotai kannattaa käydä siellä kattoo

• kala-96
      • vbvbfbfvngmgfbvfds

fgkgngjegfhrfdgrfdgkfglfnglfdnhgxdnv,vcmnbjfnfjdnvgfesjfkldshgirhgiurehguordgurtgydigfhfduvfdkvfighmkghjkgnhogfnofdnhfdnmhklgfnmklgfnklghfdjhpfdjhgpfjhgjlgjhptjkhthghgfjurtujhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhdgrngrjhgojhglrerdgklfdjgfjgfjdkjfdhgfjkigrfjgireijtregirjgirejgogjojhgojgiogf

• bigpeople
      • horhä

jos oot alottelija niin suosittelen ostamaan pistoolin tai konepistoolin. ei väliä onks hoppi vai ei kuhan kuula lentää ainakin sen kolkyt metrii. HUOM! mä vaan suositteles ja ketkä sanoo et kädet väsyy ladatessa niin haistakaa PITKÄ KUSI!!!

• softaaja1996

itelleni suositeltiin glockia ja ostin selaisen nemesiksestä mut proairsoft on parempi ja suosittelen että se on maruin se glockki on vieläkin ehjä paitsi että lipas ei pysy paikallaa ku suutuin ja rikoin sen :D

• söftääjäzi

KOKO SUOMEN LAAJUISESTI MOTONET (autotarvikkeita myyväliike ja myy muutakin) JOKAISESSE MOTONETISÄ MYYDÄÄN 50e double eaglein Sähkötoiminen USP pistooli sen mukana tulee 1 akku 1 lipas ja laturi!

• söftääjäzi
        söftääjäzi kirjoitti:

KOKO SUOMEN LAAJUISESTI MOTONET (autotarvikkeita myyväliike ja myy muutakin) JOKAISESSE MOTONETISÄ MYYDÄÄN 50e double eaglein Sähkötoiminen USP pistooli sen mukana tulee 1 akku 1 lipas ja laturi!

Eli se on kopio maruin vastaavasta

• topiasx

minulla olisi 35 euron maruin pistooli lähtö nopeus 70/m sec

• HINTIT

EHKÄ SE ON JO OSTANU SEN KUN TÄÄ VIESTI ON KIRJOITETTU 2005 VUONNA NIIN IPANOITA SOFTAAJIA VIELÄ ETTÄ EI EES KATO PÄIVÄ MÄÄRÄÄ SAATAN** HOM**

• MOI6767

kato nemesis.fi tai proairsoft.fi

• nmmjoik

mul on yks pisla viritetty lähöt 80m s ehk voin myyä

• jukkakukkahikkisukka

vedä jätkä kätee multa saat kunon rynäkökiväärin joka on m89a ja ei maksa ku 130e eli ihan helvetin halvalla saat

• glokki

mul o glock 17 se o hyvä vehje

• Joku naapurin tyyppi

Jos haluut tosissaan softata niin kannattaa mennä vaan kysymään

• totosoft

mitään hyvää softiasetta joka maksais 20e ja mielummin ei netistä.

• kuuSlaagi

Ostakaapas mun jousipistooli pois. KWC:n valmistama, toimiva ja ehjä Bretta (M92F taisi olla). Hoppi kunnossa, ampuu suoraan ja muutenkin timmi vehje. Kuulia ( 0,2g ) parii tuhatta kauoanpäälle, kyselkää: [email protected]

• jook

tää on aika noloa mut mul on marketin pisla joka makso 5e

• Pro Soft
      • Nyt tulee..

Jos mielitte softauksen alottaa, hommaatte KUNNON aseen. Esim Ak-47, M4A1, Famas yms. Ei sitä silleen että: ''Joo mä alotan softauksen ja ostan Clock 17''. Ostatte kunnon aseen ja sillä mennään. =)) Hyviä & Halpoja Aseita = www.fincoins.fi

• sampsa:
        Nyt tulee.. kirjoitti:

Jos mielitte softauksen alottaa, hommaatte KUNNON aseen. Esim Ak-47, M4A1, Famas yms. Ei sitä silleen että: ''Joo mä alotan softauksen ja ostan Clock 17''. Ostatte kunnon aseen ja sillä mennään. =)) Hyviä & Halpoja Aseita = www.fincoins.fi

toi kysymys on laitettu vuonna 2005 niin sei ehkä enää teiän neuvoja tarvi!!!!!??????

• olen paras ihminen

toi fin coinssin pistoolit on halpoja ja ihan hyviä mutta saa huoltaa aika ajoin glock 17 on hyvä aloitus ase ite aloitin sillä ja lento matkat ja nopeudet ovat kyllin hyvät

• paskakasa

Marui on paska kannattaa ostaa jinkku paljo parempi kui marui mul on ak 47 tactical!!! paljo metalli osii ja lähtis 105m/sek kun maruin aseis kaikis sähkö aseis alle 100m/sek ja yhtäpaljo metalli osii

• (Huono) Softaaja

Kannattaa mennä www.proairsoft.com ja sieltä Clock 17L siin tulee 1200 kuulaa ja maski mukana! kato sieltä!!!

• Cullin

Joo iha hyvä yritys, 1600 kuulaa kumminkin, maski, mutta hopittomana en suosittele, paitsi lähitaisteluun, meinaan maruin hopittomilla pisloilla ei kauas kuula kanna. Jossain välissä proairsoftissa oli 50 eurolla maruin hop upillinen pistooli kuulil, ja maskil.

• """"2

se on milgear vitun hyvä paikka tilasin siel pistoolin ja ak47

• IibafIIFBFAYBiufbiub

YFGGR/B/Br9b=)(HGm0gNR70n0mg0mn0mn¤"MNmng4yg2095mg 89M¤g 98"M98mg 9875mg"Y2m98hRMrmg"7n6212b53n6(/46gn&TG"/N&G"/N&46gn762nngn6tgN&n6g9n6NSWYASHYS(/G)(M90r2094ng)w8s09nrgas098nGD=)(N"=)(G#N)(ASY)(Dyng=)(WHGR)(H)("Y¤87e2h7h0987HAW=)/hr78g20h08H=(/hre087gNHAW=(/¤yng2h=)(/AQGEw087h=(/"¤#hmn784h(/H%)(#5#/G%0986n?/872y48784209GY40987y2098YN¤2987y098y4087NG8u6)(&#mun82/)(MN¤y098M7G5YM8Y10N87QYMNG5098mY53G0N(mng%Y087Y7yn507gNymYM%g0985y09(Y0985y9872y6m=)(GMN%QOU¤YW98y"=(/"Y#598yew87yr09832yh5eW=)(RY)(!H%#IU%h=)(Y28u4hQE(%/y329857%(743091u36h987r98u50923850981375987539879853Y78EYRM9298g3759817430987Yq3pi5g70938569439872750926

• jerezfin

niin että tuolla fincoinssissa on jousitoimisii pistooleja ja ne on hyvii alottelioil jotka ampuu joitain 75-100m/s

• tuntematon_dödö

Osta PC356 on tosi hyvä pistooli aloittelijalle.

Perustelut:
      Lähtee 60ms joka on ihan hyvä lähtönopeus vemppu pistoolille ja ase on hienokin.
      Kestävyys pelaa. itselläni on ollut tämä ase ja on kestänyt jo 3v ilman minkään osan hajoamista.

• laakia ottaan

lukekaa koko ketju, (tai laittakaa cttl f ja CO2) . Kyllä sen huomaa viimeistään, kun hankkii CO2-aseen. CO2 on vaan ässä. Riittää pidempään ja vie vähemmän tilaa kun joku greenGäs, ampuu kovempaa, makeemmat äänet. Ihan turha kikkailla millää jouskareilla tai greengäseillä.

• koskaan
        laakia ottaan kirjoitti:

lukekaa koko ketju, (tai laittakaa cttl f ja CO2) . Kyllä sen huomaa viimeistään, kun hankkii CO2-aseen. CO2 on vaan ässä. Riittää pidempään ja vie vähemmän tilaa kun joku greenGäs, ampuu kovempaa, makeemmat äänet. Ihan turha kikkailla millää jouskareilla tai greengäseillä.

kokeillu norm. kaasua? Esim otetaan nyt vaikka Taurus esimerkiksi. Lähtnop. 120/s, ihan kiva! Muttaa tarkkuus on kuraa kuin ripuli.. Ja kukaan ei melkeen nykyään käytä norm kaasua vaikka onkin parempia.

• gg

fincoinssista

• softaaja 96

kannattaa ostaa heti CO2 kapseleilla toimiva pistooli esim. taurus tai sig niissä on lähtö nopeus 125m/s joten niillä pärjää hintaa niillä on 69,90 ja osoite on proairsoft.com sieltä valitset pistoolit ja co2 toimivat suosittelen todella hyviä...

• kwc 357

MIssäään nimessä ei kannata ostaa mitään 30e hintaluokkaan kuuluvaa jousitoimista paskaa vaikka olisi kuinka aloittelija!! nimimerkillä kokemusta on!..Paras pistooli/revolveri millä olen ampunut on kwc 357 colt! Kannaattaa ostaa sellainen jos alat softaamaan eikä mitään kiinan ihmettä. ja perustelut... Jos ostat jousitoimisen joudut kokoajan hampaat irvessä lataamaan.., sähkötoimista joutuu lataamaan kauan aikaa...,Jos kaasutoimisen ostat niin ei muuta kuin pari ponnepulloa reppuun, kuulia ja softaamaan! sellaiset 20-30e pistoolit kestää 2 päivää -.-.. jos lataat vähän vinoo niin kuluu pam ja jousi lentää! en suosittele!

• Cullin

Jousi lentää? Vitut se jousi sieltä lennä. Ja vemppupistoolit on hyvä valinta aloittelijoille, kun ei vaadi mitään helvetin kallista kaasua. Vemppupistoolit onkin melko kestävää tavaraa, kun ei ole rattaita, eikä mitään kaasukoneistoa. Toki suosittelen sähköpistooleja.

• SWATman

No mulla ois myynnissä yks viritetty noin 70 m/s ampuva viritetty pistooli Huom tosi tarkka!!!!
      jos kiinnostaa pitä vastausta [email protected]

• vfdszhdhyfj

niitä pistooleja saa muovi sotilaasta

• mokkamies

proairsoft ja milgear

• maruin g17

Mun eka ase oli maruin g17 ja hyvin pärjäs.

• Kokemusta on

ProAirsoftista saa hyviä jousitoimisia pistooleita. Jos ihan alottelija oot, ni kannattaa varmaan harkita ihan tavallista ensin ja hop-uppia sitten myöhemmin, ku on oppinu ampumaan ja pelaamaan.

http://www.proairsoft.com/acatalog/Marui_jousipistoolit.html

Suosittelen lämpimästi Glockia ja Sig P228:ia. Pistooli kannattaa nimittäin pitää mahollisimman kompaktina, koska pitkä piippu on tosi vaikee esimerkiks mettässä kun juoksee ase kädessä. Katketa saattaa :-(

Ja ton hop-upin ja normin erohan on periaatteessa se, et hop-uppi ampuu vähän pidemmälle ja tarkemmin, mut se ei ammu ihan suoraan vaan se kiertää pikkasen ni se menee pidemmälle.

Ja muistakkee sitten pitää ne varmistimet päällä ja pitää niitä suojalaseja tai -maskeja, lapset!

• henri.lartama

otitteko huomioon että alkuperänne viesti on lähetetty 2005?

• zzz:s
        henri.lartama kirjoitti:

otitteko huomioon että alkuperänne viesti on lähetetty 2005?

nää vaa puhuu tääl itteksee ja toi poika tuskin ees seuraa tätä foorumia enää :d

• softaajaaa

proairsoft, mikonkatu 8 helsinki bristolin aula

netti: proairsoft.com

• oo

tällänen sivu ois ko www.proairsoft.com

• possunliha911

moi kaikki! Alottelen softausta harrasteena ja nyt mulla on maruin kp85 vemppu. Aattelin et joskus tulevaisuudessa olis voinu ostaa sähkön. Kattelin noita maruin sähköllä toimivia konepistooleja nii mikä niistä olis paras valinta? Aattelin kans yhes vaihees jotain maruin sähkö mp5-sarjan asetta.
        Periaattees vois toki hankkii jonku co-2 aseen mut jos se maksaa... Mieluiten ehkä se konepistooli...

• softaus-hullu_96

katos kuule juoksuhauta.net siel voi olla mut sun pitää ite hakee sitä nimeellä. misäs softaat ? voisin ehkä sunkin kanssa softat sitte

• just123456432

En itse suosittele ekaks aseeks oislaa vaan haet esim tokmannist haulikon

• Softaajamies

Täällä nyt oikeesti niin moni puhuu paskaa ettei jaksa kuunnella. Tosta viestistä on nyt 5 vuotta mut jatketaan ny viel sitte. Eli tiivistettynä Tokyo Marui ja Classic Army on parhaita merkkejä. Kun aloittaa softia, ja tietää että kaverit softaa mettässä ja sähkörynkyllä tai oikein snipuilla, niin et sä kyl siellä ala pärjään jousipistoolilla. Mutta jos sisäpelejä tai jotain sellasta vähän pienemmältä matkalta olevaa peliä on niin hyvin voit hankkia kwc tai maruin hop-upillisen jousipislan. Ja maastoasu on hyvin suositeltavaa, koska ilman sitä pelaajan huomaa hyvin helposti. Itekkin alotin nyt maruin ak-47 ja hyvin toimii niitä GG gr16, GG mp5 ja Cybergunin ak-47 betaakin vastaan. Jos taas pitää niitä pidempiä matkoja niin kato juoksuhaudasta joku halpa käytetty tai sitten ostat jing gongin G36C, sellastakin oon testaillu ja hyvä on, ja auggiakin on jing gongilta paljon testailtu. Tai jos kaksin aiotte kaverin kans alottaa softin niin ostakaa vaikka jotkut ihan surkeat, oikeasti surkeat 5-10 euron pislat niin pääsette vähän siihen tuntumaan. Ja ymmärtäkää sitten että vaikka se niillä ei olekkaan välttämättä kovin kivaa, niin kyllä se niillä isommilla aseilla alkaa olemaan niin jännittävää että hauskaahan siinä on monta kertaa enemmän :) Onnea vaan alotukseen ja toivotaan että auttoi jotakuta. PS: Älkää ostako hopittomia aseita muutakun sitten jos alotatte kaverin kaa softaamaan 5-10 euron aseilla.. Hop-upillisilla ase on tarkempi ja kantaa pidemmälle! Ja vielä se että Maruin hopit ovat ainakin sähköaseiden parhaimmistoa.

• lutsukka
        Softaajamies kirjoitti:

Täällä nyt oikeesti niin moni puhuu paskaa ettei jaksa kuunnella. Tosta viestistä on nyt 5 vuotta mut jatketaan ny viel sitte. Eli tiivistettynä Tokyo Marui ja Classic Army on parhaita merkkejä. Kun aloittaa softia, ja tietää että kaverit softaa mettässä ja sähkörynkyllä tai oikein snipuilla, niin et sä kyl siellä ala pärjään jousipistoolilla. Mutta jos sisäpelejä tai jotain sellasta vähän pienemmältä matkalta olevaa peliä on niin hyvin voit hankkia kwc tai maruin hop-upillisen jousipislan. Ja maastoasu on hyvin suositeltavaa, koska ilman sitä pelaajan huomaa hyvin helposti. Itekkin alotin nyt maruin ak-47 ja hyvin toimii niitä GG gr16, GG mp5 ja Cybergunin ak-47 betaakin vastaan. Jos taas pitää niitä pidempiä matkoja niin kato juoksuhaudasta joku halpa käytetty tai sitten ostat jing gongin G36C, sellastakin oon testaillu ja hyvä on, ja auggiakin on jing gongilta paljon testailtu. Tai jos kaksin aiotte kaverin kans alottaa softin niin ostakaa vaikka jotkut ihan surkeat, oikeasti surkeat 5-10 euron pislat niin pääsette vähän siihen tuntumaan. Ja ymmärtäkää sitten että vaikka se niillä ei olekkaan välttämättä kovin kivaa, niin kyllä se niillä isommilla aseilla alkaa olemaan niin jännittävää että hauskaahan siinä on monta kertaa enemmän :) Onnea vaan alotukseen ja toivotaan että auttoi jotakuta. PS: Älkää ostako hopittomia aseita muutakun sitten jos alotatte kaverin kaa softaamaan 5-10 euron aseilla.. Hop-upillisilla ase on tarkempi ja kantaa pidemmälle! Ja vielä se että Maruin hopit ovat ainakin sähköaseiden parhaimmistoa.

onko Cybergun AK-47S hywä ase tai Cybergun AK47 Beta kertokaa

• Softaajamies
        lutsukka kirjoitti:

onko Cybergun AK-47S hywä ase tai Cybergun AK47 Beta kertokaa

Se nyt vähän riippuu onko se hyvä vai huono. Maanantaikappaleita lukuunottamatta ase on ihan ok, tosin siitä kantaa vain pari metriä pidemmälle kun mun Maruin ak ja siitä lähtee lujempaa, eli turhaan vaan sattuu enemmän. Ei oo niin tarkka kun GG gr 16 tai tää Maruin ak mutta kyllä sillä nyt pärjää. Ak-47s en suosittele kun en asetta tunne, ja yleensä taittotukit eivät kestä kovin hyvin. Cybergunin ak-47s on myös vähän ylitehokas joihinkin peleihin, tuskin liikaa ulkopeleihin (paitsi jos siitä lähteekin vielä vähän enemmän) , mutta sisäpeleissä sillä ei välttämättä enään pääse. Eikä välttämättä cybergunin betallakaan, joten se nyt on aika sama asia. Betaan sopii normi ak lippaat, joten ei lipaskapasiteetin mukaan kannata kattoa, ja nyt vaan testaat kumpi sopii paremmin käteen ja uskotko oikeasti että se taittoperä sitten kestää. Beta on halvempi joten suosittelen sitä niin jää vähän enemmän rahaa kunnon suojavarusteisiin. Aloitusaseeksiko meinaat? Ja onko kavereillasi sähköjä? Jos he softaavat vempuilla niin ota säkin vaan vemppu. Ja mitään tokmannin tai minkään sellasen haulikoita yms muuta paskaa ei kannata ostaa, harvoin tulee käteen hyvä ase. Ja fincoinssin aseissa sama asia. Proairsoft, pcb, nemesis, milgear,muovisotilas ja 6mm ovat luotettavia airsoft kauppoja, joista harvemmin tulee sitten niitä surkeita aseita. Varusteleka on hyvä ja luotettava airsoft maastoasujen ja kantolaitteiden myyjä, ja itselleni tuntematon operator on kuulemma myös ihan hyvä.

• softaaja100
    • vinkkiko
    • :D

Eli jos oot talvella menossa softaamaan niin en suosittele niitä hyviö kaasu/sähkö tussuttimia koska se kaasu menee jäähän jollein kuula ei pääse piipusta ulos. Sähköt taas on hyviö mutta akut tyhjenee nopeasti talvella.
      Mutta ei jousi aseetkaan ole ihan ongelmattomia mutta toimii paremmin kun muut.

• yks softaaja vaan

"mun pitäis alottaa softaus ja......." Miks sun pitäis aloittaa softaus?

• heneryhanen

tuolla proairsoft sivuilla on jousipistooleita 24-50 eurolla. Mä ite oon ostanu tuon Marui mpl aseen on kyllä hyvä ase mutta kannattaa kattoo ne proairsoftin sivut

• joni.yrttiaho

tietääks kukaan mist sais gg gr16 garbine gombo airsoft aseeseen ruuveja ja minkä kokosii ne on.ku itellä on toi kyseinen ase.Ase ostettu proairsoftista.????

• kylk
        joni.yrttiaho kirjoitti:

tietääks kukaan mist sais gg gr16 garbine gombo airsoft aseeseen ruuveja ja minkä kokosii ne on.ku itellä on toi kyseinen ase.Ase ostettu proairsoftista.????

Voin sanoa että suurin osa viesteistä on ihan turhia, esim. MARUI ON PASKA!!!!!!! Marui on eräs johtavista merkeistä, mutta sen huomaa hinnoissakin. Maruin aseet ovat vakiona heikompia, sillä siten akku ja ase kestää. Toinen hyvä merkki on kwc. ja jos joku muu nyt tätä lukee niin voin sanoa, että vemppu on hyvä vain jos pelaat vain kaveriporukalla. Itse pelaan Lahden tiilitehtaalla, ja voin todeta, ettei sielä ole vempulle mitään sijaa. Itse aloitin kaveriporukalla, ja ostin jonkun uhc:n vemppu ritsan (uhc on aika huono, myös kuulat). Sitten ostin super x-9 (uhc) ja se meni heti rikki. Sen jälkeen pelasin KWC M&P 40 Co2 pistoolilla, joka on toiminut hyvin. siitä tosin meni o-rengas. Nykyään minulla on aeg:n valmistama g36c. Siinä tosin on melko kova hajonta. Nyt olen hankkimassa maruin sähkö usp:tä ja myyn Co2 aseen (30€). Ja aloitin viime kesänä, mutta olen lukenut paljon, joten teoriassa tiedän paljonkin.

• veteraanikilleri

Alottelija, tässä sulle pari hyvää vinkkiä ostamiseen:
      -WWW.ProAirSoft.com
      -sieltä katsot ensin talvitarjoukset jonka jälkeen harkitset pistoolia
      -tällä hetkellä siellä on Mossberg M590 haulikko ja pistooli, sekä kasa kuulia 20€
      Asiaan minulla on ollut 35 euroa maksanut pistooli, ei paha. se oli juuri näppärän kokoinen normi pistooli lähtönopeus oli noin 55 m/s

ONNEA SOFTAAMISEEN:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• kylk

Ei niitä 20e haulikkoja! serkku hankki sellasen, pelas pelin, heitti aseen nurkkaan ja totes että se on huono. vähän sillä softas ni se meni paskaks. eli wemppu pistooli, tai suoraan sähkö.

• hyvä ase on...

sellane joka ei oo täynnä muovi osii, eikä oo kiina paska.

• kylk

Väitätkö että 20€ saa hyvän softan? Enkä sanonu et kiinalainen. Eikä läheskään kaikki kiina aseet oo huonoi! Omakin rynkky on kiinalainen ja vallan hyvä. Minä puhun kokemuksesta, ne aseet on epätarkkoja. Hankkikaa suoraan sähkö tai Co2 pistooli. Itse Aloin hankkimaan kaikkea paskaa, kuten superin. (meni muuten sisukset rikki. Tällä hetkellä minulla on kunnon rynkky, sekä sähkö- ja Co2 pistooli.

• sniba poika

haistakaa pitkä-----
      ei mitää pisloi käytetä vaa super x9:sää

• Osta toi!

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_210110.html

30e vemppu, joka on täyttä metallia.
      SUOSITTELEN!

• ......

Hmm... Aika turhaa maksaa noin paljon aseesta joka suunniteltu 0.12g kuulia silmällä pitäen.

• kassunkaljakori

Aloittelijan ei kannata tuhlata rahaa mihinkää kuppaseen pistooliin vaan ostaa kerralla kunnon rynkku jossa on näköä kokoa tehoja ja ennenkaikkea laatua

• xxxkesoxxx

VINKKEJÄ KAIKILLE ALOITTELIJOILLE:
      Mielestäni on turha tuhlata rahojaan jousitoimisiin pistooleihin, jos on varma, että airsoft on se oma juttu ja sitä haluaa harrastaa niin suosittelen panostamaan kunnon aseeseen. Esim. maruin vers. 3 rataslaatikon aseet on sieltä varmatoimisimmasta päästä(ak-,g36-sarja...). Jos taas ei ole varma että airsoft on se mihin haluaa panostaa ja johon aikaansa käyttää kannattaa ensin käydä jonkun airsoftyhdistyksen peleissä, vaikka vuokra-aseella kokeilemassa.
      Jos rahatilanne ei noita maruin aseita salli mm. muovisotilas myy melko laadukkaita kiinalaisvalmisteisia aseita.

• mo

moi kannattasko proairsoftista ostaa maruin glock17 vai marui h&k usp? perustelkaa miksi ja sanokaa hyvät ja huonot puolet

• Möii

Molemmat pirun hyviä aseita, mutta itellä on toi Maruin HK USP, joten suosittelen sitä. On aika kevyt ladata(jos vemppu siis) ja lentää kuulat pitkälle. Kaverilla oon kokeillu tota Glockia, ja se on myös hyvä, kuulat lentää siinä kans pitkälle, mutta ainakin omasta mielestä se on hiukan raskas ladata. Lisäks USPin lippaaseen mahtuu mahtavat yksi kuulaa enemmän.

• mw2tyyppi

osta co2 pistooli maksaa 59 e

• paketti paskaa

ostakaa motonetistä!!!!!!

• Pälli2

Mis ois hyvä softaus paikka lahes

• t.vg

eiköhän ostaja oo pyssynsä ostanu jo.

• 00 softaaja 00

mistä sais kaasutoimisen desert eaglen alta satasen ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• Marui Sturm Ruger KP
      • suosittelija!

suosittelen tota asetta!!!1

• Alluleme

Eihän tuo näytä DE sitten yhtään.

• desert eagle
      • Alluleme

Itsellä kyseinen ase eikä todellakaan ole mikään paras vemppu.

• g17l

itelläni Glock 17l marui vemppu. Hyvi o toiminu melkee 3 vuot (ei niin ahkerassa käytössä)

• Softari01

Mitäköhän järkeä on ostaa n. 50-70 ms. Ampuvaa asetta niinku jos lähtee ees 110ms. Ni eköhä ois vielä kohentamisen varaa?????

Joku vaa sano et "marui on paska" tai et "cyberguni on paska", kyl ittelläni on cybin haulikko ja hyvin toimii!!!
      On maruiki hyvä vaik cybi on tehty jossai kiinas ni ei se tee siit paskaa.

Oon ostamas just aim m4a1:kköst ja lähtee 126ms. ni eiköhän seki ois järkevämpi osto ku mikää... ...just, joku teijän paska kuitenki ja ei se aim m4a1:kkönenkää maksa ku vaa 169€ ja akut laturit kaupan päälle ni yhteensä vaa 200€!!!

Ni kuules siitä vaa!!

• Joku

Totta puhuen toi aim on ihan paska.

• fefefefef

Aim on tallähetkellä maruitakin surkeampi vaihto ehto ja mulla on ollut molempia. En suosittele aimia sitten yhtään. Paska se on. Osta joku kiinalainen metallirungolla.

• gpm4rules

moi oon käyny softaan yhen airsoft tiimin kaa ja ne vuokraa aseit esim kaasupisloja CQB:leen kerto mistä löytyy(TAIWANGUN)
      ja kävin kattomassa 20€ nbb kaasupisla kestäny kolme vuotta

• daarof
    • 0989876545321

15e pisla ja hommat sujuu!

• PT92

JOO, Kannattaa Gybergun Taurus PT92. 12g kuulilla lähöt 107m/s ja kestää... Itselläni ollut 6kk. maruila ammunin 1 kuulan niin levis kässii.

• paskaase

mulla oli toi Taurus PT92.ekana päivänä se meni jumiin ja viikon pääst hajos konaa. iha paska ase o

• JUHIS SOFTAA

Esimerkiksi pro airsoftista saa halpoja pistooleja mutta myös motonetistä saa

• osta ihmeessä milgearista tai proairsoftista

• badum tss

No voi harmi tos ois yks tosi hyvä pistooli, mut se on 19,95€,eli et varmaankaan halua sitä. :)

• socommk23

Jos siis haluut vemppu pislan nii osta maruin socom mk23. Ostin sen 4 vuotta sitte ku alotin softauksen ja toimii vieläki. Saat esim proairsoftista se. Se on maruin vakio pistooli:)

• aseen rikkoja

oon 13v ja (haluisin) alottaa softauksen mistä löytää kuula aseita ja muita tarvikkeita asun nääs kurikas löytyyks esim. seinäjoeta airsoft kauppaa?

aupu olis tarpeeks!!!!!!

vastatkaa pian en huoli kiinalaisii aseita!!!!!!!!!!!!!

• aseen rikkoja

en tartte enää asetta löytyi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe