Mä oon alottelemassa tässä softausta ja mä haluaisin ostaa itelleni pistoolin jonka hinta olis 20-50euroa kertokaa jos teillä on tai ollut tämän hintainen pistooli tai teillä on muuten tietoa mikä olisi hyvä alottelijan pistooli niin kirjoittakaa tänne ja perustelkaa vastauksenne.
Toivoisin,että kirjoittaisitte viestiinne:mistä aseen saa ja toivoisin,että sen saa netin kautta tilaamalla ja kertoisitte miltä internet sivulta sen saa.Jos vastaatte viestiin olisin todella kiitollinen!!!!!!!!!!!!!!
mun pitäis alottaa softaus ja.......
221
30855
Vastaukset
- Softaaja92
Mulla itelläni on kwc glock 17 ja se on todella hyvä alottelijalle eikä maksakkaan kuin 26e.Mut jos haluut vielä laadukkaamman nii sitte maruin glock 17 hop up versiolla. Nää molemmat löytyy sellaselta sivulta kuin airsoft.fi
- Leksa
missä on airsoftin liike???????!!!!!!!!!
- softaaja 1231456
Leksa kirjoitti:
tampereella ja helsingissä on airsoftaus liikkeitä!
- rgh5j
softaaja 1231456 kirjoitti:
tampereella ja helsingissä on airsoftaus liikkeitä!
mistä suomalaisesta kaupasta sais tanakan s&w m29 kaasurevolverin
- Cullingoesuh
Joo, tän saa halvemmal marutan sivuilta.. eli 18 e.. 18 eurol saa näitä normei kwcn vemppu pisloi.. laatua kyseessä!
- rasmus1211
Leksa kirjoitti:
airsoft liike on hesassa mikonkadulla jos tiiät mikon kadun finkininon meesinne ja käänny vasemmalle
- SWATman
Leksa kirjoitti:
Helsingissä,tampereella,forssassa,kuopiossa ja kirkkonummi
- å
voiko noil ampuu sarjaa
- mil gear
Leksa kirjoitti:
mil gear oulussa
- lukiolainen softaaja
rasmus1211 kirjoitti:
airsoft liike on hesassa mikonkadulla jos tiiät mikon kadun finkininon meesinne ja käänny vasemmalle
Ihan kivasti kirjoitusvirheitä...ei meinannut saada selvää...
- softi mies
Leksa kirjoitti:
saako tokyo marui glock 17 jousitoiminen laser tähtäint?!?!?!?!
- ......
softi mies kirjoitti:
saako tokyo marui glock 17 jousitoiminen laser tähtäint?!?!?!?!
Jos siinä on kisko piipun alapuolella, niin sitten pitäis saada..
- MOLOLOLOLO
å kirjoitti:
voiko noil ampuu sarjaa
EI!
- dj mushu
Maruin hop-upilliset vemput on tosi hyviä ja ei rikkoudu heti.
- AIIu
Mulla on ittelläni Nemesiksestä ostettu ''vemppu'' Maruin US Socom Mark 23. Se makso 45e ja on toiminu moitteettomasti.
Oon aatellu ostaa kohta iha kunnon sähkötoimisen kiväärin, ja senki Nemesiksestä. Nemesis on luotettava, mutta tavarat ovat liian usein loppu. Ainakin nettisivut ovat selkeät ja suomenkieliset!
http://www.nemesis.fi/kauppa/
Tampereella ja Helsingissä on Nemesis ja sieltä voi tilata myös postimyynnin kautta. Jos asut tre:n tai hki:n lähellä, nii sielt o helppo käydä kyselemässä ja muutenki kuolaamassa isompien tykkien perää :P- piistoolen
Kannaattaa ostaa maruin pistooli ne on hyviä ja kestäviä jos vaan osaa käyttää oikein minulla on maruin M92F Military Model jo pari vuotta ja toimii erittäin hyvin ja ne kannataa ostaa sivulta http://www.proairsfot.fi siellä on laaja valikoima eri aseita pistooleja, jositoimisia rynäköitä sähköjä yms.
- cyma tuning
piistoolen kirjoitti:
Kannaattaa ostaa maruin pistooli ne on hyviä ja kestäviä jos vaan osaa käyttää oikein minulla on maruin M92F Military Model jo pari vuotta ja toimii erittäin hyvin ja ne kannataa ostaa sivulta http://www.proairsfot.fi siellä on laaja valikoima eri aseita pistooleja, jositoimisia rynäköitä sähköjä yms.
marui on paskaa se on vaan mukamas laadukasta ja kaikki uskoo kun niist lä'htee ihan paskasti kokemusta on
- sadmad
cyma tuning kirjoitti:
marui on paskaa se on vaan mukamas laadukasta ja kaikki uskoo kun niist lä'htee ihan paskasti kokemusta on
Myönnän ettää maruin sähköt ovat paskaa mutta oma g17 pistooli on todella kestävä ja hyvä muutenkin. Suosittelen aloittelijoille.
- no jaa...
Ennemmin ostaisin aseen pro-airsoftista. Jos mahdollista niin käy paikan päällä kyselemässä. Myyjät ovat tosi ystävällisia ja osaavat asiansa. KWC on mennyt maruista ohi vempuloissa aikoja sitten. En muista kummin asia oli vuonna 2005 mutta maruita en itse ainakaan enää millään alalla tue. Kiinalainen ja taiwanilainen ovat jo omasta mielestäni parempi vaihtoehto pienelle budjetille.
PS. Maruin vemput ovat sama ase eri kuorissa. myös KWC "syyllistyy" tähän. - glokki
cyma tuning kirjoitti:
kukaan ei tajuu maruin hyvyytä!!!!
- Sota Ankka
cyma tuning kirjoitti:
kamu osti maruin d-e ja heti paskana...
kuten toisen kamun kaasu glock paskana (marui) - marui =paras
Sota Ankka kirjoitti:
kuten toisen kamun kaasu glock paskana (marui)maruin aseet on tosi laadukkaita ja kestäviä mun kaikilla kamuilla on maruin aseet ja toimii jopa viritysten jälkeen.
te vaan ette osaa käyttää aseita!!! - lol teitä
cyma tuning kirjoitti:
ihan tidoks vaa jos haluut hyvän aseen osta marui sitten viritä se joten haist paska
- Ahma
cyma tuning kirjoitti:
maruin kestävyyshän perustuu juuri siihen että ne eivät ole yliviritetyjä kiina ihmeitä jotka jauhavat koneistoaan palasiksi ja ei ne lähöt siinä oo tärkeimpiä suurimmassa osissa isoja softeja on 120m/s nopeus rajat ja cqb:ssä 110m/s
- BBsoft
sadmad kirjoitti:
Myönnän ettää maruin sähköt ovat paskaa mutta oma g17 pistooli on todella kestävä ja hyvä muutenkin. Suosittelen aloittelijoille.
maruin hinta-laatusuhde on on houno ainaki sähköaseis.
mulki on marui g17 - 8 vuoden kokemus
Sota Ankka kirjoitti:
kuten toisen kamun kaasu glock paskana (marui)Jaa että Marui paska? Ostakaa te vaan niitä kiina-aseita jossa on megasuperhyperüber lähtönopeudet ja jotka hajoo käsiin eikä takuu ole varmaa mutta älkää haukkuko Maruita paskaks. Itselläni on 4 maruin asetta , kaikki n.3-5 vuotta vanhoja eikä ykskään ole ikinä hajonnut. Kaverillani oli kiinapyssy, ampui muutaman lippaallisen niin parit rattaat raksahti heti rikki...ja näitä tarinoita riittää useampiakin. Minä ostan Maruita joka on synonyymi laadulle ja hyvälle työn jäljelle sekä laadukkaille osille!
- ASD killer Y0(U)
8 vuoden kokemus kirjoitti:
Jaa että Marui paska? Ostakaa te vaan niitä kiina-aseita jossa on megasuperhyperüber lähtönopeudet ja jotka hajoo käsiin eikä takuu ole varmaa mutta älkää haukkuko Maruita paskaks. Itselläni on 4 maruin asetta , kaikki n.3-5 vuotta vanhoja eikä ykskään ole ikinä hajonnut. Kaverillani oli kiinapyssy, ampui muutaman lippaallisen niin parit rattaat raksahti heti rikki...ja näitä tarinoita riittää useampiakin. Minä ostan Maruita joka on synonyymi laadulle ja hyvälle työn jäljelle sekä laadukkaille osille!
marui on hyvä, kyllä se kiinalainenki menee...
- kokemusta on....
Jaa että Marui paska? Ostakaa te vaan niitä kiina-aseita jossa on megasuperhyperüber lähtönopeudet ja jotka hajoo käsiin eikä takuu ole varmaa mutta älkää haukkuko Maruita paskaks. Itselläni on 4 maruin asetta , kaikki n.3-5 vuotta vanhoja eikä ykskään ole ikinä hajonnut. Kaverillani oli kiinapyssy, ampui muutaman lippaallisen niin parit rattaat raksahti heti rikki...ja näitä tarinoita riittää useampiakin. Minä ostan Maruita joka on synonyymi laadulle ja hyvälle työn jäljelle sekä laadukkaille osille!
mul oli cyberganin haulikko ammuin sil 5 lipasta ja meni jousi paskaks nyt on ollu viime kesäst marui G17 L ja toimii hyvin ja tarkka. oon harkinnu ostaa jotai m14, mp5A4
- kyllä!
kyllä maruin aseet on paras laatusii mut ne on ihan pirun kalliita kiina aseet on halpoi mut huonoi
- DudeDude
Niin kuin on jo todettu. Parhaimpia jousitoimisia pistooleja ovat hop-upilliset Maruin. Suosittelen erityisesti SOCOM Mk23.
Ja aseenhan saa ostettua http://www.nemesis.fi- AiSo
Mä tilasin Fincoinsista 1008B se on vasta tulossaaa
ja samalla ostin maskin ja 10.000 kuulaa.. mutta mun eka ase oli tokmannista ostettu glokki. vielä siitäki on jääny kuulia..
- jjjoku
proairsoft.fi sieltä löytyy aeita
- Leksa
jos asut Hesan tai Tamperren lähellä kannattaa ostaa pistooli nemesiksestä.meinaa sinne kohta tulee uus lasti kuuliksia niin sielt saa halvalla hyviä pistooleja kannaattaa ostaa sielt sellane joka lähtee yli 60 ja lippaa seen 12-40kuulaa.
- nemesis ei osaa
nemesikseen on kaveri vieny aseen korjattavaksi siltä maalattiin vaan lipas ja nemesin on kallis paikka missä aseista lähtee vaan 90m/s ja se on ihme jos edes sen verran ase on hyvä kun siitä lähtee 100m/s vähintään ja muovisotilasta kannattaa katsoa sieltä löysin ak:n mistä lähti 120m/s vakiona
- pontus
osta nemesis.fi sig552 sels
- lakana
voiks mä liittyy sun tiimiin.Mul on sellanen ase jonka mä ostin lidlistä
- commandoporkkana
lakana kirjoitti:
voiks mä liittyy sun tiimiin.Mul on sellanen ase jonka mä ostin lidlistä
Lidlistä sitte iha ostit asees? se ei kestä mitään. Kannattais ostaa co2 tai sähkö ase.CA:lta ja SRC:eeltä olis parhaita. ja teräasekeskuksestki on hyvii aseita.
- Mikael
varusteleka.com tai fi.
sieltä saa halpoja pistooleja jotka ovat hinta luokkaa 20-50 €. - mikael
www.nemesis.fi
www.proairsoft.com
www.juoksuhauta.net
www.lekavaruste.fi tai com - SimBBa
Sitä mä vaan täs et mä kans oon alottamassa softauksen.Ja pistoolia en kannata ostaa koska ne on aika surkeita ja lataus raikaa koko metsään.Ostin juuri kaveriltani laatu aseen mpfemman (mp5) Makoi 50 e.Joten laatu aseen saa ihan samalla hinnalla kuin käytetyn pistoolinkin.Oon sitte tyttö.. ^^
- ei softaaja
aseesi voit ostaa esim proairsoft sivuilta, tai vaikka nemesistä joka (joita) sijaitsee ainakin hesassa. mulla ei ole eikä ole ollut minkään laista asetta mutta tiedän niistä kuitenkin jonkun verran. kannattaa päätyä marui aseisiin...ne ovat hyvä laatuisia aseita. suosittelen että ostat nemesistä että saat tietoa eri pistooleista jne. onnea ostoksiiin...
- niko123
hhmmmm... kannattaa kattoo tuolta www.nemesis.comista ni silt löytyy aika halvalla hyviä aseita. ni siitä ku katot oikeelle sitä ruutua ja selaat vähä alas päin ni sielt löytyy kaikki sähkä,kaasu ja jousi aseet. kannatta ostaa aloittelijoille ekana jousiase. niin kannattaa ostaa ekana se ka-11h. mäostin sen ihan ekana.sitku oot laittanut sen "ostos kärryyn niin paina yhden kerran edellistä ja selaa ruudun niin ylös kun vot. sitten siin vasemmassa ylä kulmas on tilaa.
- lollerolli
hei prooairsoftist löytyy paljon halvemmalla!!!!!
- softari
mene www.nemesis-airsoft.fi sieltä löydät halpoja vemmppuja 20-60
- jaa
pelle
- jaajaajaajaa
pelle
- tjurtkukiti
mee googlesta nemesikseen
- extreme softaaja
www.proairsoft.com mä osti sielt ekan pistoolini joka makso 30e
- junntti
huono ase jos maksaa vaan 30 euroo
- ghjghjgjj
ghjghjghjghjghjhjghjghjghjgjghjghjghjghjghjghj
mun ase makso 500 € marui PSG oon virittäny sen lähtee 150 m/s tutkas ja sit mul on myös geggo g36 makso 300€ lähtee 130
- Softaajakaveri
20-25 saa jousikäyttöisen vempulan eli pitää aina ladata ja virittää vetämällä luisti osa taakse... siittä trulee raskasta kun vähän aikaa vemppaa mutta 100-200 euroa saa kaasuaseen joka virittää itsensä ampuessa
- natsi99990001
haista paska! ei kannata ostaa sellasta rupu pyssyä. Kannattaa ostaa joku parempi vaikka sellainen 100-200 euroa maksava pyssy.
- acfvagf
Kannattaa ostaa kaasupistooli joka käyttää hiilidioksiidi patruunoita! maksaa n.50-70e ! ja lähtö nopeus on todella pitkä kannattaa katsoa lisää
proairsoftista!
- Gekku
Tota noin, itse suosittelisin tuohon maruin Scorpion Vz61 konepistoolia, saa nemesiksestä, ehk proairsoftista, hinta ylittää budjettisi noin 10 eurolla. Siinä vaan, että tuota latauskahvaa kannattaa pidentää tuossa, ja rasvata latauskahvan luukku.
- Gekku
Voisit ostaa tollasen maruin Kaasutuimisen nonblowbakin, se toimii kaasulla, virittää aina laukauksen jälkeen itsensä, ja maksaa about 50-65 E. siihen maksaa tietty kaasu, mutta sopis varmasti sinulle
- Pummi
Itse aloitin softauksen kesällä. Ase on Marui Desert Eagle Hard kick 50.AE. Se on loistava ase lähöt on 90 - 100 m/s riippuen kaasusta.
GREEN GAS FOR EVER !! - commandoporkkana
Kannattaa ostaa co2 toimine ei purkkikaasua. Co2 on pieniä kapseleita joista sa paremman lähtönopeuden. Kaasupurkki vie tilaa ja lähtee hitaammin.
- meeeeikkka
saaat kaasupisytaln 50e ja 4 varalipas ja 4 maalitaulua ja huoltokaasua se on semmonen perus kaase ase parikertaa käytetty ilmottele jost haluut ostaa
- sama meiikkkaa
saaat kaasu pislan ja 4 varalipas ja 4 maalitaulua ja huoltokaasua se on semmonen perus kaasu ase parikertaa käytetty ilmottele jos haluut ostaa 50e
- --ee
Mene tähän osoitteeseen; http://www.proairsoft.com/
ja sieltä sitten kauppaan. Pitäisi löytyä ja aseita hintoineen ja tietoineen! Etsi vain sinnikkäästi jos ei heti löydy. - santtu123
ehkä dessu ois hyvä alottelialle kun alotin softauksen niin mulla oli dessu sen sivulta www.nemesis.fi
- N!ko
mul on glock 17L se on iha hyvä ja menee hyvin ja maksaa 40-46€ mee www.proairsoft.com/acatalog/ ja mee maruihin ja sielt vaik sinne hakuu (oikee yläkulma) sinne kirjotat glock 17L...
- ihq pelle
menkää sivulle www.proairsoft.com
tai www.nemesis.com sielt saa aseita- softapyssyilia
mä en tuu tänne sanoo: -kannataa ostaa m3 shorty ku se oli mun eka ase ja se on paras. Et onks kaikkien muitten mielestä aina se oma ase paras.
ja sitten aiheeseen mä suosittelisin sulle ihan vaan maruin perus vempuu ekaks aseeks. jos siin ois hop up niin se olisi ihan hyvä koska kuula lentää paljon pidemmälle jos se on. ja sinä siellä joka sanoo et vemputtamisessa tulee kädet kipeeks nii sul ei oo varmaa oikeen noi lihakset kunnossa, koska mulla ei ainakaan tullu kädet kipeeks vaikka vemputin yhden koko skennun koska unohdin mun type 89 akun himmaa ku mentiin koko tiimin kanssa hesast lappiin yhteen skennuun
- ase tietäjä
terve vaan mä oon softannu kohta 2 vuotta musta jos aikoo alittaa softauksen kannattaa ottaa semmonen ase joka ei oo hirveen hyvä mä kehottasin sua ostaa semmonen ase joka ei lennä ku 50-70m/s ja ei maksa ku 20-60e mulla itellänni on tällä hetkellä 5 asetta ja yritän myydä pois yhtä mun parhain ase lentää 120m/s ps. jos haluut kattoo lisää nin täs olis www.nemesisairsoft.fi
- aloittelia
ei ole viä saapunu se ase mut tilasin sen tuolta www.a4a.fi tai com
- hhg
mullá on viien tuhanen konsu kuulis sillä lähtee
viitä miljoonaa oote noboja- commandoporkkana
oon samaa mieltä ootte noboja
- softari
no hyvä pistooli ois vaikka tommone maruin hk usp ite oon harrastanu jo jonku aikaa ja mun ase on tommone ak-47 beta sptsnaz
- gokule
tässä ois halpa softaus ase nettikauppa http://www.fincoins.fi/html/pistoolit.htm
- .......
hyvä aseen saat ku kirjotat googleen nemesis tai proairsoft suomen parhaat airsfot ase asioantuntijat
- 2o2
katoppa osoitteesta www.proairsoft.fi
- joku homppeli
kaikki jousitoimiset pistoolit on huonoi osta sähkötoiminen pistooli
- haista arska
jousitoimiset on parhaita
- wedfgdfcghnm
haista arska kirjoitti:
jousitoimiset on parhaita
Mä aion ostaa jousitoimisen Cybergun Colt M4 www.proairsoft.fi:stä
- samppa^
Mee osotteeseen www.nemesis.fi niin siä vois olla jotain ihan alottelijan pistooleita.
- tonppi
mulla on Glock 17 se on aloittelijoille se makso 35 euroo
- var10
Mulla on kans maruin glock 17 hongkongista joskus aikoinaan ostin ja viritin ite!
- ReSoR^^
Itelläni on Marui Socom.Pro airsoftista saa laadukkaita aseita ja varusteita
- lollerolli
onks maruin m8000 cougar g hyvä ase se setti jos tulee maski ase ja kuulii
- probber
osta ihmeessä joko 60€ kaasu proairsoft.comista, tai fincoinsista 30€ uzi paketti (sisältyy lasit, ase, punapiste tähtäin, valo, etukahva). Jos ostat fincois.comista, niin voit tsekkaa myös 40€ vemppu käyttöse AK 47 Kiitos ja näkemiin
- sarfiot
Kannattaa ostaa maruin glock 17 hop upilla koska se on hyvä aloittelijalle ja myös aika halpa. G17 on kevyt ja tarkka ja kantamakin on ihan kohtuulliset 40-50m. Ittelläni on maruin M8000 Cougar G hop up, M92F Military hop up ja AK-47. Olen todennut myös että M92F:ä on eriittäin tarrkka.G17:sta kannattaa käyttää 0,25g kuulia, koska ne lentää parhaiten.Nää aseet saa proairsoftilta aika kohtuulliseen hintaan, elikä www.proairsoft.com, toimitus taitaa kestää kolmisen päivää.
- Juusb
Moi Alotin softaamisen Scorpion vz61 , kaveri halus ostaa sen ja anto mulle Glockin.Glock on hyvä ase aloittaa airsoft.Tällä hetkellä mulla on Glock ja sillä pärjäilen vähäsen aikaa :)
- softaaja383838
Clock 17 tuo on hyvä ase olen softannut noin.2vuotta ja tuo oli ensinmäinen aseeni ja hyvä oli.aseen saa ainakin nemesiksestä tilaamalla ja kai proairsoftista hinta noin .20-30euroa
- Evelyn<333333
Moi!
Olen 11w tyttö ja mulla on kauhee himo päästä kokeilee tota softausta!! Haluisin alottaa Glock 17 aseella, se on hyvä! En tiiä yhtäkään tyttöä joka softaa, siinä se ongelma onkii, meidän luokan pojat softaa paljon mut en kehtaa mennä vaan sanoo että: moi! Et voinks tulla softaa teiän kaa?
- Nimetön
kannatta ostaa maruin vemppu mut jos haluu vähä laittaa rahaa softaukseen ni osta mp5 se on luotettava eikä meteli oo nii perkulee iso...
- nimppari
kannattaa ostaa clock 17 mul oli se aseena mut ostin
M733 commandon
- kaapeli9
kuule honkkaris on haulikko joka maksaa 50euroo siit lähtee 1joulen verran mun kaveril on se ja se sattuu ampuu myös tosi kauas ja tosi nopee ladata
- miksutti123
Kuuleppas noita honkkareita on "pari" koko suomessa että kerroppas missä päin suomea löysit
Noin halvan haulikon :p - kaapeli9
miksutti123 kirjoitti:
Kuuleppas noita honkkareita on "pari" koko suomessa että kerroppas missä päin suomea löysit
Noin halvan haulikon :pniin kaarinast
- haaha
honkkareita on vaikka kuinka paljon ja kaveril on haulikko ja makso vaan 20e.
- miksutti123
Siis no tuota oma ensimmäinen aseeni oli KWC delta elite 10mm auto ja se on aivan täydellinen lähtönopeus 67m/s ja lippaan kapasiteetti VAIN 12BB häviää vempuista vain Glock 17
Halpa (26€ postitoimikulut)
tarkka
hyvä kädessä
Ampuu hyvin niin 0.20g kuin 0.25g kuulia
-Lipas (pieni koko, lataus)
Katso myös -->http://www.angelfire.com/bc2/blinkman/kwc_delta_elite.htm - smi93
proairsoftista saa hyvän pistoolin missä on lähtönopeus 67m/s ja se maksaa 27 euroa. Eli mene osoitteeseen www.proairsoft.fi
- okolo
joo näin et alotit juuri softauksen mul ois tommonen
kaasu Desert eagle ei ole blow back elikäs kuluttaa
vähemmän kaasua ja sit tommonen v forcen maski en ole käyttänyt sitä lainkaan todella huomaatomia naarmuja mutta ei naarmut häiritse
elikäs jos olet kiinostunut laita meiliä tulemaan
[email protected] - ToniZoR
No kandeis vaikka ottaa joku maruin desert eagle tai sitten clokki.Mä otin kun aloitin softauksen.Nyt mulla on kaks maruin kaasu dessuu ja m16 sähkö ja clokki rikkinäinen dessu.
- wETG
www.proairsoft.com tai kärkkäisen kaupoissakin on joitakin aseita ja kannattaa ottaa joku koja tietää niistä niin mukaan niin et osta höpö höpö asetta ja osta myös varusteet.
- pertti16
mee www.maruisoft.com siel on 39e maksavia pistooleita onnee!
- jhgjhk
proairsoftista löytyy näitä aseita.
- sa4q3
ei kannata laittaa mittää halappis vemppuja. katokku laittaa kerralla 100-200€ hintaluokkasen aseen nii siinä säästää rahhaa. ku eka ostaisit n.30€ aseen ja kohta kyllästyt siihen ja sitten alat havitteleen jo vähän kalliimpaa asetta ja lopuksi vasta hoksaat että hei ostampa sähkön. ni kannattaa heti alkuun laittaa kunnon ase jos meinaa softata kunnollla. ite oon softannu abaut pari vuotta ja mukavaa on
- kone6637186386237u
kannattaa ostaa kwc:n glock , todella tarkka ja kyva. paras vemppu pistooli mun mieles koska maruin glock ei ole yhtä tarkka ja joutuu käyttämää 0.23g kuulii.
- Softaaja94
Glock 17 = paras pistooli eli kannattaa ostaa Glock 17 juuri sopiva pistooli aloittelijalle ja myös kokeneelle harrastajalle
- hekyzz
mulla on sellanen proairsoftin pistooli kuulari se on ihan hyvä mutta käy tylsäksi ajan mittaa
nyt olen ostamassa proairsoftista kaasutoimista kuularia joka on kanssa ihan hyvä valinta mutta hintaa tulee vähän enemmän
aloittelijalle suosittelen pistoolia ja maskia kaikki saaa proairsoftista eli wwww.proairsoft.fi
joskus siellä oli tarjous, että maski tuli kaupan päälle mutta nyt sellainen tarjous löytyy vain vähän
huonommista aseista, mutta parilla tutullani on sellainen eikä se niin huono ole suosittelen sellaista- eigero
Kannattaa ostaa proairsoftista KWC:n Glock 17 Kaasu Blowback se on hyvä ja aidon tuntune sitä suositellaan ekaksi kaasu aseeksi ja ei ole kovin kallis sitten mulla on maruin scorpion Vz61 hyvässä kunnossa on mutta alkaa kyllästyttää ajattelin jossainvaihees myydä tai jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa nii mailia vaan :D
- floodist
Ei sun kannata pistoolia ostaa, osta kivääri, ehkä AK 47, sopii aina aloittelijoille
- eräsofteri
osta marui glock 17 löytyy www.nemesis.fi ja maksaa n.40€ ja oon ite softannu sillä ja se on törkeän pro.
- G_N_G
katoppas sivua www.proairsoft.com
ja 20-50 eurolla saa kuulapistoolin
Itellä oli 39 euroa maksanut dessu (desert eagle) - G_N_G
sekkaa sivu www.proairsoft.com
ja mulla oli 39 euroo maksava kuulapistooli dessu nimeltään (desert eagle) - zakezi
Joo, ensinnäkin hommaa joku kunnon ase kun vemppu pistooli ja tuo 50e on aika pieni ''ylä limiitti tässä harrastuksessa... Katos nyt jtn kuitenkin tuolta: http://www.proairsoft.com/ Tai Tuolta http://www.plasticsoldier.eu/ No siel saattaa löytyy voit myös googlettaa nemesis ja sielt tai sit a4a ja sielt... Kyl jostai noist jtn vemppuja läytyy:D
- -Rauski-
nii elikkä mene proairsoft sivuille kirjoita internettiin''ProAirsoft tai eri paikka Fincoins.
- jessek97k97
joo mulla on totanoin tietoa oon ite softannu jo 5 vuotta ja tyy sanoo et se on kivaa mutta asiaan mee proairsoft.com etusivulle ja valitse kauppa sielt sivusta ja sitten meet kohtaan pistoolit ja sielt kwc ja paina siit sit tulee kaikkee ja paina kwc jousipistoolit sielt saat hyvän aloitus paketin itelles ja ja ei oo ees paha hinta
- löytyyy
www.jamatik.fi 75egee saa sähkö tai kaasupistooleja ei mitään jousiviritteisiä leluja herätkää pahvit ja ostakaa laatua EI LELUJA
- paris
suosittelen sulle maruin jousitoimista hop-up pistoolii hinnat on yleensä 10-50e et katso proairsoftista
- hehu
alotin ite tokyo maruin glogilla 3vuotta sitten ja oon tyytyväinen
tilasin nemesiksestä - hehu
alotin ite tokyo maruin glogilla 3vuotta sitten ja oon tyytyväinen
tilasin nemesiksestä - muumimies
osta muumimies ja letku nenään ;D
- 2v softannut
Osta joku KVC:n ase. Niitä on ollu kavereilla ja säilynyt tosi pitkään ja ne on myös tosi hyviä. Niitä saa tuolta: www.proairsoft.com
- dong dong
Katoppa huutonetistä.
Etin sielt yhen ja toi oli ihan ok paketti : http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=107891459
Itellä oli tollane ase, musta hyvä alottelijalle. Oon softannu 2 vuotta. - dsf
Laita googleen proairsoft, siitä se ja sieltä kauppa, pistoolit ja sieltä kwc hop-up pistoolit.Siellä on sellattiä 39e maksavia settejä, jossa on 950 kuulaa, tosi hyvä maski kun sen ottaa sillä pleksillä ja sitten vielä ase..On siellä myös 44e settejä, tuskin parempia. Maruin vehkeet maksaa sitten noitten muitten kaa kato niin paljon..Mutta ota jousitoiminen tuolta proairsoftista.Siellä on muuten myös konepistooleja ja rynnäkkökiväärejä jousitoimisina..Konepistoolipaketit on parempia kun pistooli mutta ne on sen 99e ja sitten rynkyt on sitä samaa luokka kun konepistoolit mut ne on jo 129e..
- asdfrgthjklöä
hupsis122 kirjoitti:
ohoh se olikin www.sointula1.webs.com
osta suaraa muavisotilaasta kultane kaasu dessu
- eniro
asdfrgthjklöä kirjoitti:
osta suaraa muavisotilaasta kultane kaasu dessu
ei kannata neon paskoja ja kokemusta riittäääää
- 2424
haista paska
- Golden_Eagle
Paras ase millä Airsoftin voi aloittaa on ehdottomasta Maruin jousitoiminen pistooli hop-up:lla. Ne ovat kestäviä, tarkkoja ja sopivat hyvin myös back-up aseeksi.
www.proairsoft.com - osoitteesta löytyy useita Maruin aseita ja myös paljon muuta sekä toimitus on kohtuullisen nopeaa.
http://www.proairsoft.com/acatalog/Marui_jousipistoolit_hopup.html
Tuosta valitsen vaan yhden pistoolin josta pidät ja sitten tilaukseen. Samalla kannattaa tilata maski ja kuulia. Näillä pääsee hyvin alkuun. - lkokrgokrgokregokregkr
no broairsoft sivulta saattaa löytyä jotai kannattaa käydä siellä kattoo
- kala-96
No mulla on tää maruin usp hopilla ja tää on ollu luotettava kakkos aseeks. http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB81.html eli siis pro airsoftista saa tän 39e
- vbvbfbfvngmgfbvfds
fgkgngjegfhrfdgrfdgkfglfnglfdnhgxdnv,vcmnbjfnfjdnvgfesjfkldshgirhgiurehguordgurtgydigfhfduvfdkvfighmkghjkgnhogfnofdnhfdnmhklgfnmklgfnklghfdjhpfdjhgpfjhgjlgjhptjkhthghgfjurtujhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhdgrngrjhgojhglrerdgklfdjgfjgfjdkjfdhgfjkigrfjgireijtregirjgirejgogjojhgojgiogf
- bigpeople
Tää on hyvä. Parempi kun se kultane. Se on muovii kans. P226: 12 Kuulaa P228: 24 kuulaa!
http://sabe.fi/budo/index.php?prodid=25319&grpid=237- horhä
jos oot alottelija niin suosittelen ostamaan pistoolin tai konepistoolin. ei väliä onks hoppi vai ei kuhan kuula lentää ainakin sen kolkyt metrii. HUOM! mä vaan suositteles ja ketkä sanoo et kädet väsyy ladatessa niin haistakaa PITKÄ KUSI!!!
- softaaja1996
itelleni suositeltiin glockia ja ostin selaisen nemesiksestä mut proairsoft on parempi ja suosittelen että se on maruin se glockki on vieläkin ehjä paitsi että lipas ei pysy paikallaa ku suutuin ja rikoin sen :D
- söftääjäzi
KOKO SUOMEN LAAJUISESTI MOTONET (autotarvikkeita myyväliike ja myy muutakin) JOKAISESSE MOTONETISÄ MYYDÄÄN 50e double eaglein Sähkötoiminen USP pistooli sen mukana tulee 1 akku 1 lipas ja laturi!
- söftääjäzi
söftääjäzi kirjoitti:
KOKO SUOMEN LAAJUISESTI MOTONET (autotarvikkeita myyväliike ja myy muutakin) JOKAISESSE MOTONETISÄ MYYDÄÄN 50e double eaglein Sähkötoiminen USP pistooli sen mukana tulee 1 akku 1 lipas ja laturi!
Eli se on kopio maruin vastaavasta
- topiasx
minulla olisi 35 euron maruin pistooli lähtö nopeus 70/m sec
- HINTIT
EHKÄ SE ON JO OSTANU SEN KUN TÄÄ VIESTI ON KIRJOITETTU 2005 VUONNA NIIN IPANOITA SOFTAAJIA VIELÄ ETTÄ EI EES KATO PÄIVÄ MÄÄRÄÄ SAATAN** HOM**
- MOI6767
kato nemesis.fi tai proairsoft.fi
- nmmjoik
mul on yks pisla viritetty lähöt 80m s ehk voin myyä
- jukkakukkahikkisukka
vedä jätkä kätee multa saat kunon rynäkökiväärin joka on m89a ja ei maksa ku 130e eli ihan helvetin halvalla saat
- glokki
mul o glock 17 se o hyvä vehje
- Joku naapurin tyyppi
Jos haluut tosissaan softata niin kannattaa mennä vaan kysymään
- totosoft
mitään hyvää softiasetta joka maksais 20e ja mielummin ei netistä.
- kuuSlaagi
Ostakaapas mun jousipistooli pois. KWC:n valmistama, toimiva ja ehjä Bretta (M92F taisi olla). Hoppi kunnossa, ampuu suoraan ja muutenkin timmi vehje. Kuulia ( 0,2g ) parii tuhatta kauoanpäälle, kyselkää: [email protected]
- jook
tää on aika noloa mut mul on marketin pisla joka makso 5e
- Pro Soft
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KA_12HKP_.html Käyppäs kattomassa saat siinä samalla kuulia ja maskin hinta 39e Ase on tosi laadukas ei parane moittia. Kamulla on tuollainen kun sekin alottamassa tämän softauksen. Ittelläni on: http://nemesis.fi/acatalog/info_KWC_2.html tuota suosittelen sitten kun olet vähän aikaa tätä softausta harrastunut. Toivottovasti oli hyvää onnea kun aseen ostit.
- Nyt tulee..
Jos mielitte softauksen alottaa, hommaatte KUNNON aseen. Esim Ak-47, M4A1, Famas yms. Ei sitä silleen että: ''Joo mä alotan softauksen ja ostan Clock 17''. Ostatte kunnon aseen ja sillä mennään. =)) Hyviä & Halpoja Aseita = www.fincoins.fi
- sampsa:
Nyt tulee.. kirjoitti:
Jos mielitte softauksen alottaa, hommaatte KUNNON aseen. Esim Ak-47, M4A1, Famas yms. Ei sitä silleen että: ''Joo mä alotan softauksen ja ostan Clock 17''. Ostatte kunnon aseen ja sillä mennään. =)) Hyviä & Halpoja Aseita = www.fincoins.fi
toi kysymys on laitettu vuonna 2005 niin sei ehkä enää teiän neuvoja tarvi!!!!!??????
- olen paras ihminen
toi fin coinssin pistoolit on halpoja ja ihan hyviä mutta saa huoltaa aika ajoin glock 17 on hyvä aloitus ase ite aloitin sillä ja lento matkat ja nopeudet ovat kyllin hyvät
- paskakasa
Marui on paska kannattaa ostaa jinkku paljo parempi kui marui mul on ak 47 tactical!!! paljo metalli osii ja lähtis 105m/sek kun maruin aseis kaikis sähkö aseis alle 100m/sek ja yhtäpaljo metalli osii
- (Huono) Softaaja
Kannattaa mennä www.proairsoft.com ja sieltä Clock 17L siin tulee 1200 kuulaa ja maski mukana! kato sieltä!!!
- Cullin
Joo iha hyvä yritys, 1600 kuulaa kumminkin, maski, mutta hopittomana en suosittele, paitsi lähitaisteluun, meinaan maruin hopittomilla pisloilla ei kauas kuula kanna. Jossain välissä proairsoftissa oli 50 eurolla maruin hop upillinen pistooli kuulil, ja maskil.
- """"2
se on milgear vitun hyvä paikka tilasin siel pistoolin ja ak47
- IibafIIFBFAYBiufbiub
YFGGR/B/Br9b=)(HGm0gNR70n0mg0mn0mn¤"MNmng4yg2095mg 89M¤g 98"M98mg 9875mg"Y2m98hRMrmg"7n6212b53n6(/46gn&TG"/N&G"/N&46gn762nngn6tgN&n6g9n6NSWYASHYS(/G)(M90r2094ng)w8s09nrgas098nGD=)(N"=)(G#N)(ASY)(Dyng=)(WHGR)(H)("Y¤87e2h7h0987HAW=)/hr78g20h08H=(/hre087gNHAW=(/¤yng2h=)(/AQGEw087h=(/"¤#hmn784h(/H%)(#5#/G%0986n?/872y48784209GY40987y2098YN¤2987y098y4087NG8u6)(mun82/)(MN¤y098M7G5YM8Y10N87QYMNG5098mY53G0N(mng%Y087Y7yn507gNymYM%g0985y09(Y0985y9872y6m=)(GMN%QOU¤YW98y"=(/"Y#598yew87yr09832yh5eW=)(RY)(!H%#IU%h=)(Y28u4hQE(%/y329857%(743091u36h987r98u50923850981375987539879853Y78EYRM9298g3759817430987Yq3pi5g70938569439872750926
- jerezfin
niin että tuolla fincoinssissa on jousitoimisii pistooleja ja ne on hyvii alottelioil jotka ampuu joitain 75-100m/s
- tuntematon_dödö
Osta PC356 on tosi hyvä pistooli aloittelijalle.
Perustelut:
Lähtee 60ms joka on ihan hyvä lähtönopeus vemppu pistoolille ja ase on hienokin.
Kestävyys pelaa. itselläni on ollut tämä ase ja on kestänyt jo 3v ilman minkään osan hajoamista.- laakia ottaan
lukekaa koko ketju, (tai laittakaa cttl f ja CO2) . Kyllä sen huomaa viimeistään, kun hankkii CO2-aseen. CO2 on vaan ässä. Riittää pidempään ja vie vähemmän tilaa kun joku greenGäs, ampuu kovempaa, makeemmat äänet. Ihan turha kikkailla millää jouskareilla tai greengäseillä.
- koskaan
laakia ottaan kirjoitti:
lukekaa koko ketju, (tai laittakaa cttl f ja CO2) . Kyllä sen huomaa viimeistään, kun hankkii CO2-aseen. CO2 on vaan ässä. Riittää pidempään ja vie vähemmän tilaa kun joku greenGäs, ampuu kovempaa, makeemmat äänet. Ihan turha kikkailla millää jouskareilla tai greengäseillä.
kokeillu norm. kaasua? Esim otetaan nyt vaikka Taurus esimerkiksi. Lähtnop. 120/s, ihan kiva! Muttaa tarkkuus on kuraa kuin ripuli.. Ja kukaan ei melkeen nykyään käytä norm kaasua vaikka onkin parempia.
- gg
fincoinssista
- softaaja 96
kannattaa ostaa heti CO2 kapseleilla toimiva pistooli esim. taurus tai sig niissä on lähtö nopeus 125m/s joten niillä pärjää hintaa niillä on 69,90 ja osoite on proairsoft.com sieltä valitset pistoolit ja co2 toimivat suosittelen todella hyviä...
- kwc 357
MIssäään nimessä ei kannata ostaa mitään 30e hintaluokkaan kuuluvaa jousitoimista paskaa vaikka olisi kuinka aloittelija!! nimimerkillä kokemusta on!..Paras pistooli/revolveri millä olen ampunut on kwc 357 colt! Kannaattaa ostaa sellainen jos alat softaamaan eikä mitään kiinan ihmettä. ja perustelut... Jos ostat jousitoimisen joudut kokoajan hampaat irvessä lataamaan.., sähkötoimista joutuu lataamaan kauan aikaa...,Jos kaasutoimisen ostat niin ei muuta kuin pari ponnepulloa reppuun, kuulia ja softaamaan! sellaiset 20-30e pistoolit kestää 2 päivää -.-.. jos lataat vähän vinoo niin kuluu pam ja jousi lentää! en suosittele!
- Cullin
Jousi lentää? Vitut se jousi sieltä lennä. Ja vemppupistoolit on hyvä valinta aloittelijoille, kun ei vaadi mitään helvetin kallista kaasua. Vemppupistoolit onkin melko kestävää tavaraa, kun ei ole rattaita, eikä mitään kaasukoneistoa. Toki suosittelen sähköpistooleja.
- SWATman
No mulla ois myynnissä yks viritetty noin 70 m/s ampuva viritetty pistooli Huom tosi tarkka!!!!
jos kiinnostaa pitä vastausta [email protected] - vfdszhdhyfj
niitä pistooleja saa muovi sotilaasta
- mokkamies
proairsoft ja milgear
- maruin g17
Mun eka ase oli maruin g17 ja hyvin pärjäs.
- Kokemusta on
ProAirsoftista saa hyviä jousitoimisia pistooleita. Jos ihan alottelija oot, ni kannattaa varmaan harkita ihan tavallista ensin ja hop-uppia sitten myöhemmin, ku on oppinu ampumaan ja pelaamaan.
http://www.proairsoft.com/acatalog/Marui_jousipistoolit.html
Suosittelen lämpimästi Glockia ja Sig P228:ia. Pistooli kannattaa nimittäin pitää mahollisimman kompaktina, koska pitkä piippu on tosi vaikee esimerkiks mettässä kun juoksee ase kädessä. Katketa saattaa :-(
Ja ton hop-upin ja normin erohan on periaatteessa se, et hop-uppi ampuu vähän pidemmälle ja tarkemmin, mut se ei ammu ihan suoraan vaan se kiertää pikkasen ni se menee pidemmälle.
Ja muistakkee sitten pitää ne varmistimet päällä ja pitää niitä suojalaseja tai -maskeja, lapset!- henri.lartama
otitteko huomioon että alkuperänne viesti on lähetetty 2005?
- zzz:s
henri.lartama kirjoitti:
otitteko huomioon että alkuperänne viesti on lähetetty 2005?
nää vaa puhuu tääl itteksee ja toi poika tuskin ees seuraa tätä foorumia enää :d
- softaajaaa
proairsoft, mikonkatu 8 helsinki bristolin aula
netti: proairsoft.com - oo
tällänen sivu ois ko www.proairsoft.com
- possunliha911
moi kaikki! Alottelen softausta harrasteena ja nyt mulla on maruin kp85 vemppu. Aattelin et joskus tulevaisuudessa olis voinu ostaa sähkön. Kattelin noita maruin sähköllä toimivia konepistooleja nii mikä niistä olis paras valinta? Aattelin kans yhes vaihees jotain maruin sähkö mp5-sarjan asetta.
Periaattees vois toki hankkii jonku co-2 aseen mut jos se maksaa... Mieluiten ehkä se konepistooli...
- softaus-hullu_96
katos kuule juoksuhauta.net siel voi olla mut sun pitää ite hakee sitä nimeellä. misäs softaat ? voisin ehkä sunkin kanssa softat sitte
- just123456432
En itse suosittele ekaks aseeks oislaa vaan haet esim tokmannist haulikon
- Softaajamies
Täällä nyt oikeesti niin moni puhuu paskaa ettei jaksa kuunnella. Tosta viestistä on nyt 5 vuotta mut jatketaan ny viel sitte. Eli tiivistettynä Tokyo Marui ja Classic Army on parhaita merkkejä. Kun aloittaa softia, ja tietää että kaverit softaa mettässä ja sähkörynkyllä tai oikein snipuilla, niin et sä kyl siellä ala pärjään jousipistoolilla. Mutta jos sisäpelejä tai jotain sellasta vähän pienemmältä matkalta olevaa peliä on niin hyvin voit hankkia kwc tai maruin hop-upillisen jousipislan. Ja maastoasu on hyvin suositeltavaa, koska ilman sitä pelaajan huomaa hyvin helposti. Itekkin alotin nyt maruin ak-47 ja hyvin toimii niitä GG gr16, GG mp5 ja Cybergunin ak-47 betaakin vastaan. Jos taas pitää niitä pidempiä matkoja niin kato juoksuhaudasta joku halpa käytetty tai sitten ostat jing gongin G36C, sellastakin oon testaillu ja hyvä on, ja auggiakin on jing gongilta paljon testailtu. Tai jos kaksin aiotte kaverin kans alottaa softin niin ostakaa vaikka jotkut ihan surkeat, oikeasti surkeat 5-10 euron pislat niin pääsette vähän siihen tuntumaan. Ja ymmärtäkää sitten että vaikka se niillä ei olekkaan välttämättä kovin kivaa, niin kyllä se niillä isommilla aseilla alkaa olemaan niin jännittävää että hauskaahan siinä on monta kertaa enemmän :) Onnea vaan alotukseen ja toivotaan että auttoi jotakuta. PS: Älkää ostako hopittomia aseita muutakun sitten jos alotatte kaverin kaa softaamaan 5-10 euron aseilla.. Hop-upillisilla ase on tarkempi ja kantaa pidemmälle! Ja vielä se että Maruin hopit ovat ainakin sähköaseiden parhaimmistoa.
- lutsukka
Softaajamies kirjoitti:
Täällä nyt oikeesti niin moni puhuu paskaa ettei jaksa kuunnella. Tosta viestistä on nyt 5 vuotta mut jatketaan ny viel sitte. Eli tiivistettynä Tokyo Marui ja Classic Army on parhaita merkkejä. Kun aloittaa softia, ja tietää että kaverit softaa mettässä ja sähkörynkyllä tai oikein snipuilla, niin et sä kyl siellä ala pärjään jousipistoolilla. Mutta jos sisäpelejä tai jotain sellasta vähän pienemmältä matkalta olevaa peliä on niin hyvin voit hankkia kwc tai maruin hop-upillisen jousipislan. Ja maastoasu on hyvin suositeltavaa, koska ilman sitä pelaajan huomaa hyvin helposti. Itekkin alotin nyt maruin ak-47 ja hyvin toimii niitä GG gr16, GG mp5 ja Cybergunin ak-47 betaakin vastaan. Jos taas pitää niitä pidempiä matkoja niin kato juoksuhaudasta joku halpa käytetty tai sitten ostat jing gongin G36C, sellastakin oon testaillu ja hyvä on, ja auggiakin on jing gongilta paljon testailtu. Tai jos kaksin aiotte kaverin kans alottaa softin niin ostakaa vaikka jotkut ihan surkeat, oikeasti surkeat 5-10 euron pislat niin pääsette vähän siihen tuntumaan. Ja ymmärtäkää sitten että vaikka se niillä ei olekkaan välttämättä kovin kivaa, niin kyllä se niillä isommilla aseilla alkaa olemaan niin jännittävää että hauskaahan siinä on monta kertaa enemmän :) Onnea vaan alotukseen ja toivotaan että auttoi jotakuta. PS: Älkää ostako hopittomia aseita muutakun sitten jos alotatte kaverin kaa softaamaan 5-10 euron aseilla.. Hop-upillisilla ase on tarkempi ja kantaa pidemmälle! Ja vielä se että Maruin hopit ovat ainakin sähköaseiden parhaimmistoa.
onko Cybergun AK-47S hywä ase tai Cybergun AK47 Beta kertokaa
- Softaajamies
lutsukka kirjoitti:
onko Cybergun AK-47S hywä ase tai Cybergun AK47 Beta kertokaa
Se nyt vähän riippuu onko se hyvä vai huono. Maanantaikappaleita lukuunottamatta ase on ihan ok, tosin siitä kantaa vain pari metriä pidemmälle kun mun Maruin ak ja siitä lähtee lujempaa, eli turhaan vaan sattuu enemmän. Ei oo niin tarkka kun GG gr 16 tai tää Maruin ak mutta kyllä sillä nyt pärjää. Ak-47s en suosittele kun en asetta tunne, ja yleensä taittotukit eivät kestä kovin hyvin. Cybergunin ak-47s on myös vähän ylitehokas joihinkin peleihin, tuskin liikaa ulkopeleihin (paitsi jos siitä lähteekin vielä vähän enemmän) , mutta sisäpeleissä sillä ei välttämättä enään pääse. Eikä välttämättä cybergunin betallakaan, joten se nyt on aika sama asia. Betaan sopii normi ak lippaat, joten ei lipaskapasiteetin mukaan kannata kattoa, ja nyt vaan testaat kumpi sopii paremmin käteen ja uskotko oikeasti että se taittoperä sitten kestää. Beta on halvempi joten suosittelen sitä niin jää vähän enemmän rahaa kunnon suojavarusteisiin. Aloitusaseeksiko meinaat? Ja onko kavereillasi sähköjä? Jos he softaavat vempuilla niin ota säkin vaan vemppu. Ja mitään tokmannin tai minkään sellasen haulikoita yms muuta paskaa ei kannata ostaa, harvoin tulee käteen hyvä ase. Ja fincoinssin aseissa sama asia. Proairsoft, pcb, nemesis, milgear,muovisotilas ja 6mm ovat luotettavia airsoft kauppoja, joista harvemmin tulee sitten niitä surkeita aseita. Varusteleka on hyvä ja luotettava airsoft maastoasujen ja kantolaitteiden myyjä, ja itselleni tuntematon operator on kuulemma myös ihan hyvä.
- softaaja100
http://www.proairsoft.com/acatalog/KWC_Jousipistoolit.html osta tuolta
- vinkkiko
Moi!
yksi hyvä pistooli voisi olla Marui M92F Military Hop Up.
Ja sellainenhan löytyy suoraan täältä:http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB22.html - :D
Eli jos oot talvella menossa softaamaan niin en suosittele niitä hyviö kaasu/sähkö tussuttimia koska se kaasu menee jäähän jollein kuula ei pääse piipusta ulos. Sähköt taas on hyviö mutta akut tyhjenee nopeasti talvella.
Mutta ei jousi aseetkaan ole ihan ongelmattomia mutta toimii paremmin kun muut. - yks softaaja vaan
"mun pitäis alottaa softaus ja......." Miks sun pitäis aloittaa softaus?
- heneryhanen
tuolla proairsoft sivuilla on jousipistooleita 24-50 eurolla. Mä ite oon ostanu tuon Marui mpl aseen on kyllä hyvä ase mutta kannattaa kattoo ne proairsoftin sivut
- joni.yrttiaho
tietääks kukaan mist sais gg gr16 garbine gombo airsoft aseeseen ruuveja ja minkä kokosii ne on.ku itellä on toi kyseinen ase.Ase ostettu proairsoftista.????
- kylk
joni.yrttiaho kirjoitti:
tietääks kukaan mist sais gg gr16 garbine gombo airsoft aseeseen ruuveja ja minkä kokosii ne on.ku itellä on toi kyseinen ase.Ase ostettu proairsoftista.????
Voin sanoa että suurin osa viesteistä on ihan turhia, esim. MARUI ON PASKA!!!!!!! Marui on eräs johtavista merkeistä, mutta sen huomaa hinnoissakin. Maruin aseet ovat vakiona heikompia, sillä siten akku ja ase kestää. Toinen hyvä merkki on kwc. ja jos joku muu nyt tätä lukee niin voin sanoa, että vemppu on hyvä vain jos pelaat vain kaveriporukalla. Itse pelaan Lahden tiilitehtaalla, ja voin todeta, ettei sielä ole vempulle mitään sijaa. Itse aloitin kaveriporukalla, ja ostin jonkun uhc:n vemppu ritsan (uhc on aika huono, myös kuulat). Sitten ostin super x-9 (uhc) ja se meni heti rikki. Sen jälkeen pelasin KWC M&P 40 Co2 pistoolilla, joka on toiminut hyvin. siitä tosin meni o-rengas. Nykyään minulla on aeg:n valmistama g36c. Siinä tosin on melko kova hajonta. Nyt olen hankkimassa maruin sähkö usp:tä ja myyn Co2 aseen (30€). Ja aloitin viime kesänä, mutta olen lukenut paljon, joten teoriassa tiedän paljonkin.
- veteraanikilleri
Alottelija, tässä sulle pari hyvää vinkkiä ostamiseen:
-WWW.ProAirSoft.com
-sieltä katsot ensin talvitarjoukset jonka jälkeen harkitset pistoolia
-tällä hetkellä siellä on Mossberg M590 haulikko ja pistooli, sekä kasa kuulia 20€
Asiaan minulla on ollut 35 euroa maksanut pistooli, ei paha. se oli juuri näppärän kokoinen normi pistooli lähtönopeus oli noin 55 m/s
ONNEA SOFTAAMISEEN:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D - kylk
Ei niitä 20e haulikkoja! serkku hankki sellasen, pelas pelin, heitti aseen nurkkaan ja totes että se on huono. vähän sillä softas ni se meni paskaks. eli wemppu pistooli, tai suoraan sähkö.
- hyvä ase on...
sellane joka ei oo täynnä muovi osii, eikä oo kiina paska.
- kylk
Väitätkö että 20€ saa hyvän softan? Enkä sanonu et kiinalainen. Eikä läheskään kaikki kiina aseet oo huonoi! Omakin rynkky on kiinalainen ja vallan hyvä. Minä puhun kokemuksesta, ne aseet on epätarkkoja. Hankkikaa suoraan sähkö tai Co2 pistooli. Itse Aloin hankkimaan kaikkea paskaa, kuten superin. (meni muuten sisukset rikki. Tällä hetkellä minulla on kunnon rynkky, sekä sähkö- ja Co2 pistooli.
- sniba poika
haistakaa pitkä-----
ei mitää pisloi käytetä vaa super x9:sää - Osta toi!
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_210110.html
30e vemppu, joka on täyttä metallia.
SUOSITTELEN!- ......
Hmm... Aika turhaa maksaa noin paljon aseesta joka suunniteltu 0.12g kuulia silmällä pitäen.
- kassunkaljakori
Aloittelijan ei kannata tuhlata rahaa mihinkää kuppaseen pistooliin vaan ostaa kerralla kunnon rynkku jossa on näköä kokoa tehoja ja ennenkaikkea laatua
- xxxkesoxxx
VINKKEJÄ KAIKILLE ALOITTELIJOILLE:
Mielestäni on turha tuhlata rahojaan jousitoimisiin pistooleihin, jos on varma, että airsoft on se oma juttu ja sitä haluaa harrastaa niin suosittelen panostamaan kunnon aseeseen. Esim. maruin vers. 3 rataslaatikon aseet on sieltä varmatoimisimmasta päästä(ak-,g36-sarja...). Jos taas ei ole varma että airsoft on se mihin haluaa panostaa ja johon aikaansa käyttää kannattaa ensin käydä jonkun airsoftyhdistyksen peleissä, vaikka vuokra-aseella kokeilemassa.
Jos rahatilanne ei noita maruin aseita salli mm. muovisotilas myy melko laadukkaita kiinalaisvalmisteisia aseita. - mo
moi kannattasko proairsoftista ostaa maruin glock17 vai marui h&k usp? perustelkaa miksi ja sanokaa hyvät ja huonot puolet
- Möii
Molemmat pirun hyviä aseita, mutta itellä on toi Maruin HK USP, joten suosittelen sitä. On aika kevyt ladata(jos vemppu siis) ja lentää kuulat pitkälle. Kaverilla oon kokeillu tota Glockia, ja se on myös hyvä, kuulat lentää siinä kans pitkälle, mutta ainakin omasta mielestä se on hiukan raskas ladata. Lisäks USPin lippaaseen mahtuu mahtavat yksi kuulaa enemmän.
- mw2tyyppi
osta co2 pistooli maksaa 59 e
- paketti paskaa
ostakaa motonetistä!!!!!!
- Pälli2
Mis ois hyvä softaus paikka lahes
- t.vg
eiköhän ostaja oo pyssynsä ostanu jo.
- 00 softaaja 00
mistä sais kaasutoimisen desert eaglen alta satasen ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- Marui Sturm Ruger KP
Tämmönen hyvä desert eaglen näkönen Sturm Ruger KP ProAirsoftista 39€ Tästä pääset kattomaa : http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB8.html
- suosittelija!
suosittelen tota asetta!!!1
- Alluleme
Eihän tuo näytä DE sitten yhtään.
- desert eagle
tää on paras wemppu http://www.proairsoft.com/acatalog/info_090100.html
- Alluleme
Itsellä kyseinen ase eikä todellakaan ole mikään paras vemppu.
- g17l
itelläni Glock 17l marui vemppu. Hyvi o toiminu melkee 3 vuot (ei niin ahkerassa käytössä)
- Softari01
Mitäköhän järkeä on ostaa n. 50-70 ms. Ampuvaa asetta niinku jos lähtee ees 110ms. Ni eköhä ois vielä kohentamisen varaa?????
Joku vaa sano et "marui on paska" tai et "cyberguni on paska", kyl ittelläni on cybin haulikko ja hyvin toimii!!!
On maruiki hyvä vaik cybi on tehty jossai kiinas ni ei se tee siit paskaa.
Oon ostamas just aim m4a1:kköst ja lähtee 126ms. ni eiköhän seki ois järkevämpi osto ku mikää... ...just, joku teijän paska kuitenki ja ei se aim m4a1:kkönenkää maksa ku vaa 169€ ja akut laturit kaupan päälle ni yhteensä vaa 200€!!!
Ni kuules siitä vaa!! - Joku
Totta puhuen toi aim on ihan paska.
- fefefefef
Aim on tallähetkellä maruitakin surkeampi vaihto ehto ja mulla on ollut molempia. En suosittele aimia sitten yhtään. Paska se on. Osta joku kiinalainen metallirungolla.
- gpm4rules
moi oon käyny softaan yhen airsoft tiimin kaa ja ne vuokraa aseit esim kaasupisloja CQB:leen kerto mistä löytyy(TAIWANGUN)
ja kävin kattomassa 20€ nbb kaasupisla kestäny kolme vuotta - daarof
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_090100.html mul on toi, iha hyvä se aloittelijalle on. 20e halpa. 75 M/S lähtönopeus
- 0989876545321
15e pisla ja hommat sujuu!
- PT92
JOO, Kannattaa Gybergun Taurus PT92. 12g kuulilla lähöt 107m/s ja kestää... Itselläni ollut 6kk. maruila ammunin 1 kuulan niin levis kässii.
- paskaase
mulla oli toi Taurus PT92.ekana päivänä se meni jumiin ja viikon pääst hajos konaa. iha paska ase o
- JUHIS SOFTAA
Esimerkiksi pro airsoftista saa halpoja pistooleja mutta myös motonetistä saa
osta ihmeessä milgearista tai proairsoftista
- badum tss
No voi harmi tos ois yks tosi hyvä pistooli, mut se on 19,95€,eli et varmaankaan halua sitä. :)
- socommk23
Jos siis haluut vemppu pislan nii osta maruin socom mk23. Ostin sen 4 vuotta sitte ku alotin softauksen ja toimii vieläki. Saat esim proairsoftista se. Se on maruin vakio pistooli:)
- aseen rikkoja
oon 13v ja (haluisin) alottaa softauksen mistä löytää kuula aseita ja muita tarvikkeita asun nääs kurikas löytyyks esim. seinäjoeta airsoft kauppaa?
aupu olis tarpeeks!!!!!!
vastatkaa pian en huoli kiinalaisii aseita!!!!!!!!!!!!! - aseen rikkoja
en tartte enää asetta löytyi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628