pitääkö kukaan hamsteria valjaissa? mulla on valjaat mut mun nöpö hamsu ei suostu laittamaan päätä niihin! en oo käyttäny valjaita pitkään pitkään aikaan!!!kannattaako valjaat laittaa väkisin hamsulle??
pitääkö...
6
332
Vastaukset
- Ivvii
Hamstereita EI SAA LAITTAA VALJAISIIN. Ja väkisin... Se on hullua. Hamsterille myydyt valjaat on pelkkää rahastusta ja eläinrääkkäystä. Heitä hamsterinvaljaat roskiin, hamsterit ei niitä kaipaa. Hamsteria ei tarvitse käyttää ulkona.
- hamsuni
mun hamsun nimi on töpö mut en oo koskaa kuullu et joku pitää hamsua valjais en kannata valjaita
- hamsutar
hamsuni kirjoitti:
mun hamsun nimi on töpö mut en oo koskaa kuullu et joku pitää hamsua valjais en kannata valjaita
HEITÄ VALJAAT ROSKIIN! Jos laitat ne liian tiukalle se voi katkaista hamsterin kylki luita. Jos taas liian löysälle hamsteri pääsee karkuun. Suosittelen roskiin heittämistä. Hamsterivaljaat on ahneiden elänkauppiaitten rahastusta!!
- Janhenia
pois ja ota terve järki käyttöön. Valjaat hamsulle... O_o
- ---------
Moi
En todellakaan suosittele että viet Hamsua ulos ainakaan valjaissa..
Jos hamsterisi rimpuilee älä missään nimes yritä VÄKISIN! Hamsteri saattaa pelästyä siitä todella.. Sekä Hamsteri myös halutessaan saattaa pystyä irrottaa valjaat pois..
Eikä ole hamsterille terveellistä että valjaat ovat kireet.. [Minun mielipiteeni asiaan] - Söpönassukka
Elkää ikinä laittako hamsteria ulos vaikka pysyisi lähellä se voi kaivautua hiekkaan tai pehemeään maahan tai livahtaa karkuun ja valjaat joutuuu helvettiin
minun hamsterin nimi on Sanna ja se on kultahamsteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080