Kyllä täällä kaikesta valitetaan,voi hyvänen aika sentään.
Mulla on aika mukavat naapurit,sit loppujen lopuksi.
Joskus olen hieman väsynyt niihin,mutta se johtuu paljon minusta itsestänikin.
Mutta loppu peleissä aivan mukavia ihmisiä.
Ainakin ne joitten kanssa olen tekemisissä.
Mutta silti mua harmittaa se kun on talkoota tai kokouksia niin sinne ei tule monikaan.
Vaan me vanhan konkarit.Olis mukavaa jos tulis muutkin rohkeesti mukaan.
Olemme kyllä miettineet mitä voisi asialle tehä mutta jos teillä muilla olsi jotain vinkkejä niin kiitos laittakaan niitä tänne olisin tyyytyväinen.
täällä usein
1
358
Vastaukset
- Zamppa
Tulipa kerran mentyä talon kokoukseen ja eikös sieltä napsahtanut heti puheenjohtajan virka kun ketään muita ei siihen pestiin saatu taivuteltua. No, heti alkoi saatananmoinen pommitus, että kun sää nyt oot se puheenjohtaja niin teeppäs ja sanopas niille ja hoidapas ja miks et hoida ja on se nyt kumma ettei puheenjohtaja vaadi sitä ja tätä ja blaa blaa blaa.
Känny soi harva se päivä kun talon porukka tappeli keskenään joka jessuksen asiasta ja yritti käyttää meikää välittäjänä.
Siihen loppui mun innostus ottaa osaa talon touhuihin. Nykyisessä kotitalossa asuu vielä enemmän väkee kuin tossa edellisessä, joten meno on kans sen mukaista...
Tuntuu, ettei ihmiset osaa enää keskustella asioista vaan aina ajaudutaan napit vastakkain kun jokainen kuvittelee tietävänsä talon asiat paremmin kuin muut. Tapa päteä kai sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784