Olen jo kauan miettinyt, mitä tarkottaa sana orgasmi. Voiskos joku kertoo?
orgasmi?
8
1538
Vastaukset
- pöllö
se on yöeläin. liikkuu lähinnä aamun pikkutunneilla, syö porkkanoita. huhun mukaan kukaan ei ole ikinä saanut sellaista kiinni.
- opettaja92
kun mies saa erektion , voi tulla orgasmi jolloin peniksestä purkautuu siemen nestettä! tätä siemen nesteen purkautumista kutsutaan orgasmiksiksi!
- Lesken Ropo
Katso wikipediasta:(ko. artikkelin alku alla)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Orgasmi
Orgasmi
Orgasmi on fyysinen ja psykologinen hyvänolontunne, joka aiheutuu seksuaalisen kiihottumisen laukeamisesta. Orgasmi seuraa useimmiten yhdyntää tai itsetyydytystä... - Nimetön
Se on siemensyöksy. Se ja orgasmi on kaksi eri asiaa. Mies voi saada orgasmin ennen siemensyöksyä.
- 2121212
kuulet sen sitten kun kiveksesi laskeutuvat ja huomaat että tytöt eivät enää ole ällöjä
- siten
vedät sitä eskaria ylös ja alas penis seikokissa, jos tekee kutaa se on se " orgasmi".
- se sitten olikin
minä kun luulin että se on apina,höh.
- pöllö
se sitten olikin kirjoitti:
minä kun luulin että se on apina,höh.
apina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060