sanoit kerro???no me ollaan ihan eri maailmoist....mä käytin huumeit kun sä varmaan opiskelit....mä menetin rakkaan kun sä et edes tiennyt must mitään....mä olin sulkeutunut kun sä varmaan hymyilit maailmalle....mä itkin kun mua joku yritti lähestyä....ja mä haluaisin kuolla kun sä haluut elää...sä rakastat niitä paljon joista välität,mä en tiedä mitä rakkaus on,mä vaan oon ja odotan että kun se aurinko nousee niin onneksi se myös laskee.ja mun ensi rakkaus oli suomenruotsalainen,mut mä en enää rakastu sellaisiin jotka ei tiedä mitä on elää pinnan alla,mutta kaikille niille jotka haluavat valoa mä toivotan heille enkeleitä suojelemaan tietä ja antamaan oikeaa suuntaa,sillä me kaikki olemme samanarvoisia olimme sitten käyneet pohjalla tai siitä tietämättömiä,sillä toiselle pohja voi olla työn menettäminen koska me kaikki joudumme kummiskin jonkun taakan kantamaan,olimme sitten ihan mistä vaan tulleet ja kokeneet elämän omalla tavallemme....
ei sitten
6
1730
Vastaukset
- icecold tears..
kauniisti kirjoitit.. mutta mahdoitko osoittaa sen tietylle henkilölle? jos niin on, eikö se olisi parempi osoittaa hänelle itselleen kuin tänne....
- Tsup tsup..
En mä tienny et sulla on näin paha olla..
Anteeks ku en ymmärtäny sua heti.. nyt taitaa olla liian myöhästä.. :(
Ku mä näin tän ni tuli taas semmoi olo et kuulutaan yhteen..et sä oot mun kohtalo.. mä en meinaan lue foorumeita ikinä..
Nörf..- ???
ei mul oo mitään sanottavaa enää...
- ???
että on liian myöhästä???koskaan ei ole liian myöhästä paitsi sitten kun tulee viimeinen lähtö,mutta heitän pallon sinulle multa se hävii kummiskin....tehtävä:etsi sähkis ja kirjota niin ei tarvi tänne kirjottaa
- salaisuus
sä löydät jonkun joka tekee sut onnelliseks parin vuoden pääst mä en edes katso chattiin vaan muutan pois jonnekin kauas kaikista rakkaista sillä mä oon mä ja sä unohdat miks edes törmättiin kun kummiskin oltaisiin rakastuttu,mut mä tiedän jo koska tähtimerkit ois sanonu et taistelkaa mut sä oisit luovuttanu koska et ole tottunut vastoinkäymisiin....ehkä must tulee joskus jotain ehkä ei mutta yrittänyttä ei laiteta vaan sille annetaaan mahdollisuus elää jonkun kanssa parempaa elämää ja sä kerran kosketit mua mut mä katsoin jo paremmaks jättää sut rauhaan sillä haluat olet fiksu ja et halua turhaa huomiota vaikka tiedät että meillä olisi ollut jotakin ainutlaatuista mutta kummiskin vaikka rakkaus on elämisen perus on parempi unohtaa kun satuttaa enempää...muista niitä jotka sua rakastaa sillä niin mäkin opettelen....vaihda muuten nimmaris ihan muuks jotta en enää löydä sinua sillä en halua riivata ketään en itsekään halua että ketään löytää mua....elämä on surullist vaikka rakastaiskin
- we know
ja sillä sipuli ja näin on näreet ja vihellellään vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060