Joskus muinoin oli lautapelinä Globetrotter tai Globetrotters maailmanmatkaajapeli. Pelilauta on, mutta säännöt hukassa.
Oliskohan jollain mahdollisesti tallessa...
Globetrotterin säännöt hukassa
4
1199
Vastaukset
- hilavitkutin
Löytyy itse peli ja ohjeet.
Mutta on pitkät ja monimutkaiset. Eli jos saisin kopioitua voisin postittaa.
Mutta yhteystietoja tarvii eli jos vaikka laittaisit s.posti osoitteen niin otan yhteyttä.- tiiperö
Täällä ois myös Globetrottersin ohjeet hukassa. Oisko laittaa niit tänne päin?
s-posti on: [email protected] - poppz
tiiperö kirjoitti:
Täällä ois myös Globetrottersin ohjeet hukassa. Oisko laittaa niit tänne päin?
s-posti on: [email protected]Terve,
voisiko joku lähettää säännöt minulle myös jos löytyy. Kiitokset etukäteen!
[email protected]
- pelle hermanni
Moi.
Ohje löytyy Globetrotters -lautapeliin tuotenumero: 6006, valmistusvuosi 1986, valmistaja: Marek toy.
Skannaus ei onnistu koska ohje on 5 sivuinen ja arkkikoko A3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503774
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342731Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188