Joskus muinoin oli lautapelinä Globetrotter tai Globetrotters maailmanmatkaajapeli. Pelilauta on, mutta säännöt hukassa.
Oliskohan jollain mahdollisesti tallessa...
Globetrotterin säännöt hukassa
4
1537
Vastaukset
- hilavitkutin
Löytyy itse peli ja ohjeet.
Mutta on pitkät ja monimutkaiset. Eli jos saisin kopioitua voisin postittaa.
Mutta yhteystietoja tarvii eli jos vaikka laittaisit s.posti osoitteen niin otan yhteyttä.- tiiperö
Täällä ois myös Globetrottersin ohjeet hukassa. Oisko laittaa niit tänne päin?
s-posti on: [email protected] - poppz
tiiperö kirjoitti:
Täällä ois myös Globetrottersin ohjeet hukassa. Oisko laittaa niit tänne päin?
s-posti on: [email protected]Terve,
voisiko joku lähettää säännöt minulle myös jos löytyy. Kiitokset etukäteen!
[email protected]
- pelle hermanni
Moi.
Ohje löytyy Globetrotters -lautapeliin tuotenumero: 6006, valmistusvuosi 1986, valmistaja: Marek toy.
Skannaus ei onnistu koska ohje on 5 sivuinen ja arkkikoko A3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746