Tommille terveisiä

esztelle

Niin vaikka kovasti ihailen ja kunnioitan Tommia, niin yksi lause Iltalehden taannoisessa jutussa nosti raivon pintaan, nimittäin se että ne hiekkalaatikot ovat hänen mielestään eläinten käytössä. Ei mun rotumirrini ainakaan hänen hiekkalaatikkoonsa Pirkkahallissa pissinyt tai muuta; nyt vois olla paikka kopauttaa Tommia otsikkoon - pysy asiassa äläkä leijaile. Eikä se tämä Asta ole sen luokan megabeibe kun luulis, olkoonkin että on nätti ja muuta. Ja kestääkö se vuosikausia elämää että tapaatte vain satunnaisesti - vituttaa suorastaan, ihan omakohtaisia kokemuksia on että eihän sitä ehdi piruvie edes rakastua kun näkee toisen kerran kolmessa kuukaudessa parin-kolmen päivän ajan.
Tommi on kyllä ihana, komea ja syötävän seksikäs -se asia ei mun mielessä mikskään muutu. Piste.

1

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esztelle

Asiaa se Tommi siinä mielessä puhui noista hiekkalaatikoista, että Tampereen kokoisessa kaupungissa pitäis olla messukeskus messujen ja kissa- sekä koiranäyttelyitten järjestämiseen.
      Ja se alkuperäinen kannanotto oli Avussa, ei Iltalehdessä niinkuin taisin sanoa tuossa aiemmin. Eli: Tampereen kaupunki kaivaa nyt auliisti vaan kuvettaan että asiat saadaan järjestykseen...niin pian kuin mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      21
      4314
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      314
      2764
    3. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      128
      1629
    4. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1615
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      65
      1552
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      272
      1127
    7. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      108
      827
    8. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      101
      750
    9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      79
      747
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      72
      678
    Aihe