kokematon

freak?

Mietin pitkään että laitanko tämän aloituksen,mutta pistetään,kun itseäni tää kuitenkin kiinnostaa,koska tunnen olevani jotenkin lähes ainoa joka on näin kokematon..välillä ihan masentaa ja tunnen itseni huonoksi ja erilaiseksi,koska en ole 19 vuoteen mennessä kertaakaan suudellut,seurustelemisesta puhumattakaan.Minulle ihmissuhteen löytäminen on hankalaa oman ujouden ja epävarmuuden vuoksi.

Ketään muita kokemattomia,vai olenko ainoa outo?

10

1735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin joskus

Mä olin 19 vuotta ja 10 kuukautta kun ensimmäisen kerran suutelin. 20 vuotta ja 7 kuukautta kun menin ekan kerran sänkyyn, tosin se ei ollut sama tyyppi, jonka kanssa pussasin ekan kerran. Häpesin itseäni niin paljon, et meinasin pyörtyä joissain tilanteissa kun alettiin puhuun seksistä. Tyttöystävälleni, jolle neitsyyteni menetin, en kehdannut tietenkään kertoa, koska pelkäsin hänen jättävän mut. Jälkeenpäin ärsyttää koko juttu! Tosi typerää alkaa häpeen itseään tollasen asian takia. Joskus on jopa vähän ikävä niitä aikoja kun kaikki oli vielä edessä. Jännitti, mut samalla oli onnesta sekasin.

• sanna

voi kuinka kiva kuulla että on muitakin, hyvä että aloitit tämän keskustelun :) mäkin oon 19 enkä ole koskaan suudellut ketään tai seurustellut, olen ujo mutta en kuitenkaan outo enkä erakko.. vähän kyllä pelottaa että sitten kun suutelen ensimmäistä kertaa niin se toinen huomaa että olen kokematon.. no toivottavasti ei :)

• huoletta

samanlainen tilanne mulla, ja oon vielä vuoden vanhempi... toisaalta en nykyään enää jaksa hirveen pitkiä hetkiä murehtia kokemattomuutta, ei siitä itsesäälissä rypemisestä mitään hyödy (yksinäisyydessä rypeminen on asia erikseen ;)). täytyy vaan yrittää luottaa itseensä ja uskoo että kyllä se rakkaus vielä jossain kävelee vastaan...

oon myös ujo, mutta päättänyt antautua tunteelle sitten kun se on tullakseen. ainoa mikä huolestuttaa on sellaset ihmiset (sukupuoleen katsomatta) joilla on liian kevyt ote seurustelusuhteisiin ja pöllöt asenteet kokemattomia kohtaan. pelkään että en osaa tunnistaa tällasta tyyppiä pitkänkään ilman haistelun jälkeen, ja tuun vaan hyväkskäytetyks. mutta life hurts, eikös se niin oo... siihenkin oon varautunut.

tsemppiä aloittajalle, ei tää niin erikoinen asia oo, ja muista että puhumisella pääsee pitkälle :)

• olen

Olen siis kohta 23, enkä ole vielä seurustellut enkä mennyt oikeastaan suutelua pidemmälle, että elä huoli, sul on viä aikaa.. :)
      Ite en juuri enää edes etsi mitään vaikka oishan se kiva löytää joku, mut se tulee sit kun tulee.

• juttu,

että mäkin olin varmaan 22v, kun ekan naisen kanssa pussailin.

• freak?

Että on muitakin kokemattomia...Aivan,en minäkään mikään outo tai luotaantyöntävä mielestäni ole,arkuus on vaan ainoo mikä estää menemästä ja toisinaan huono itseluottamuskin.Meidän kokemattomien vois olla helpompi tutustua toisiimme,mutta missä kohtaamme?

• chatissa?
        freak? kirjoitti:

Että on muitakin kokemattomia...Aivan,en minäkään mikään outo tai luotaantyöntävä mielestäni ole,arkuus on vaan ainoo mikä estää menemästä ja toisinaan huono itseluottamuskin.Meidän kokemattomien vois olla helpompi tutustua toisiimme,mutta missä kohtaamme?

Sunnuntai-iltana chatissa klo 21.00?
        Olisi muuten kivaa.

Juu, minä:
        19-vuotias, suudellut kahta jätkää. Ensimmäistä pari vuotta sitten festareilla hirveässä epävarmuuden puuskassa ("en varmasti ikinä kelpaa kellekään, kokeilempa iskeä tuosta tuon lähimmän äijän") Hyi, että kaduttaa.
        Toinen oli oikein suloinen tyyppi tänä kesänä (festareilla taas), tällä kertaa se oli hän, joka tuli juttelemaan. Se ilta päättyi sitten siihen, että itkeskelin teltassa, kun en voinut ihastua niin mukavaan ihmiseen.

Ei, ei mitään todellista minullakaan.

Mutta joo, chattiin tytöt?

• tellu_tenava

Sama juttu täälä...
      Enkä muuten ole aiemmin missään kenellekään sitä myöntänyt.
      Ja koska olen vielä täysin kaapissa niin tuskin kannattaa odotella mitään muutosta tilanteeseen...:(

• freak?

kävisi mulle ainakin tuo sunnuntai.=) Eli siis lesbo cafeehen 21.00--> sunnuntaina, kaikki kokemattomat ja uusia tuttavuuksia kaipaavat!

• :-)
        freak? kirjoitti:

kävisi mulle ainakin tuo sunnuntai.=) Eli siis lesbo cafeehen 21.00--> sunnuntaina, kaikki kokemattomat ja uusia tuttavuuksia kaipaavat!

Hieno homma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe