Moi,
Hakusessa olisi 4-5 halogeenispottia, pintaan asennettavia. Samalla 4-5 pistokepaikkaa, yläkaappehin kiinnitettynä. 2 kpl katkaisiaa spoteille. Mitä ja mistä pitää/kannattaa hankkia?
Minulla on L muotoinen keittiö, kummassakin seinässä oli loisteputket, joissa myös sähköpistokkeet. Eli seinästä tulee 3 johtoa kummastakin paikasta missä oli loisteputket(Samat johdot mitä kattovaloissa on....kai =) Mitäköhän sähkäri velottaa tämmösestä pikkuhommasta?
keittiövalaistuksen ostoslistaa
kaivataan
3
941
Vastaukset
- siellä
kerrotaan tarkemmin!
- Amandina
Mietipä vielä niitä halogeeneja, ne lämmittävät todella voimakkaasti! Itse ostin pienoisloistelamput, jotka ovat ulkonäöllisesti hyvin samanlaiset kuin halogeenit, pienet ja pyöreät, voidaan asentaa pintaan tai uppoon. Valon värikin on miellyttävän lämmin, eikä tarvitse muuntajaa. Edellisessä keittiössäni oli halogeenit, ja kyllä se piparitaikina aina lötkistyi siitä lämmöstä.
- sitä
laittaa sekä halogeenit tunnelmaa varten että loisteputket raatamisen ajaksi? Onko kenelläkään kokemusta ja miten sitten sähkökytkennät/katkaisijat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862