Aamu

Öiseen sateeseen,eikä paikkaa minne meen "...tänään piti rappuset toimiston käynnin edessä lakasta..:(
Tänään en kysy ..enkä pussaa....

27

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sateista

huomenta sinulle :o) räntää on satanu ja sataa edelleen..ei kiva :o/ vaan lämmintä lupasivat viikonlopuksi... vai et kysy?! etkä ees pussaa??!! no ei sitte..eihä sitä aina jaksa :o)) nyt meen kattomaan oisko mulla jotain päivänpiristettä lähetettäväks ystäville :o)

• Mutta kysyn en en ...tai...:))

• nonniin
        hai kirjoitti:

Mutta kysyn en en ...tai...:))

pusuttelethan sinä :o)) muiskis muiskis sulle lämpöisen aamuhalin kera :o) ja kyllä sä kysytkin vielä.. ;o))

• nonniin kirjoitti:

pusuttelethan sinä :o)) muiskis muiskis sulle lämpöisen aamuhalin kera :o) ja kyllä sä kysytkin vielä.. ;o))

Joku laulaa sulle...:))

• kuulen
        hai kirjoitti:

Joku laulaa sulle...:))

mut auttaa en voi...voi on se niiiiin ihkua kun mullekkin joku lauleloo *nauraa* trubaduurissa oli kyllä toivomisen varaa.. :o)))

• kuulen kirjoitti:

mut auttaa en voi...voi on se niiiiin ihkua kun mullekkin joku lauleloo *nauraa* trubaduurissa oli kyllä toivomisen varaa.. :o)))

huomioon että hää tuli juuri kaapistaan..:)))
        Ja sitä paitsi meillä Espoossa......

• tottakai
        hai kirjoitti:

huomioon että hää tuli juuri kaapistaan..:)))
        Ja sitä paitsi meillä Espoossa......

espoossapa tietenki *huokaa* rohkia miäs soli kyllä :o)) muistas kuule olla varoovaine siellä töissä..tiiä mitä sielläki kaapeista löytyy..joku aamu kun taas kahveeta keität ja pipareita ettit ni kas kummaa..työkaveri pomppaa kaapista :o))))

• AngorVat

vai oliko se nahkaruoskat(?) lalalalalaaaa
      Ilma on kuin morsian - 20 avioliittovuoden jälkeen ;)

Aamuautoilijoille ja tietty muillekin sopisi varmaa tänä päivän mietteeksi:
      "Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen."

Tänään on kaikilla valveutuneilla pelimiehillä sudoko-päivä (iso hymiö)..

Ja huomenia sinne :))

ps. olisis saanut pusun vaan kun ei kerran kelpaa niin...

• sait mut kysymään mikä on ..sudoko ??
        Juuh luistelin mäkin aamusta..en viellä ole vaihtanut renkaita...
        Olet hyvällä päällä..jihuu...oikeestaa oletkin aina...:)
        " joitakin asioita ei voi tietää, mutta on mahdonta tietää mitä ne ovat ".....
        Tulis jo kevät ja TR...:))

• AngorVat
        hai kirjoitti:

sait mut kysymään mikä on ..sudoko ??

sorge sattu painovirhepaholainen tohon aiempaan nimeen :( Se on peli... hihhih no joo, se on japanilainen "numeroristikko" ja vaatii oikeestaan vaan päättelytaitoa. Netistä löytyy, jos haluat kokeilla :) Eilisessä iltiksessä(?) tai jossain oli siitä juttua - mää oon pelannut niitä jo jonkin aikaa...

Juu oon ihan kivalla tuulella :)))) kuten melkein aina eikä edes pitkästytä jus nyt niiko sitä tiettyä tussaria.

En mää ainaskaan kevättä vielä odota - paitsi TR:n takia. Talvi on ihan kiva :) ajattele jos sitä ei olis, mitä tässä sitten haukuttais?

Kattoitko kansiot eilen - hui...
        ;)))

• AngorVat
        hai kirjoitti:

sait mut kysymään mikä on ..sudoko ??

käy tossa osoitteessa koklaan :))

http://www2.helsinginsanomat.fi/extrat/sudoku/sudoku.html

• AngorVat kirjoitti:

sorge sattu painovirhepaholainen tohon aiempaan nimeen :( Se on peli... hihhih no joo, se on japanilainen "numeroristikko" ja vaatii oikeestaan vaan päättelytaitoa. Netistä löytyy, jos haluat kokeilla :) Eilisessä iltiksessä(?) tai jossain oli siitä juttua - mää oon pelannut niitä jo jonkin aikaa...

Juu oon ihan kivalla tuulella :)))) kuten melkein aina eikä edes pitkästytä jus nyt niiko sitä tiettyä tussaria.

En mää ainaskaan kevättä vielä odota - paitsi TR:n takia. Talvi on ihan kiva :) ajattele jos sitä ei olis, mitä tässä sitten haukuttais?

Kattoitko kansiot eilen - hui...
        ;)))

mä olin vauhdissa eilen...kotona vasta 21.30 sit saunaan ja pää tyynyyn..kerro..

• AngorVat
        hai kirjoitti:

mä olin vauhdissa eilen...kotona vasta 21.30 sit saunaan ja pää tyynyyn..kerro..

siellä oli kiva nettihidalko, joka halus naisilta ihan muuta ko mitä yleensä halutaan... hahhaa :))))
        Eiks sulla näy subbari?

• AngorVat kirjoitti:

siellä oli kiva nettihidalko, joka halus naisilta ihan muuta ko mitä yleensä halutaan... hahhaa :))))
        Eiks sulla näy subbari?

mä olen kyllä tosikko en juuri katsele tommosii....
        Hei mitä hää naisilta halus....:)
        Siis hidalko...ei siis tämmöinen leipoi kun mä....:)))

• AngorVat
        hai kirjoitti:

mä olen kyllä tosikko en juuri katsele tommosii....
        Hei mitä hää naisilta halus....:)
        Siis hidalko...ei siis tämmöinen leipoi kun mä....:)))

en kerro (tosikko(?)) saatat vaikka säikähtää.. hihhii tiedä vaikka semmosii naisiakin olis netissä vaanimassa :))))

Saiskohan kenkiin nastat? vaikka irtosemmotteet... 'miettii suu mutrussa' kun en mää mitään jarruhihnoja monoihini haluu?
        :))

• AngorVat kirjoitti:

en kerro (tosikko(?)) saatat vaikka säikähtää.. hihhii tiedä vaikka semmosii naisiakin olis netissä vaanimassa :))))

Saiskohan kenkiin nastat? vaikka irtosemmotteet... 'miettii suu mutrussa' kun en mää mitään jarruhihnoja monoihini haluu?
        :))

Kun hain elämäänkin kuuluu vaanimimen...
        kait niitä saa..kun kerran suuhunkin....:)))
        Mishä she snastahamhas.....

• AngorVat
        hai kirjoitti:

Kun hain elämäänkin kuuluu vaanimimen...
        kait niitä saa..kun kerran suuhunkin....:)))
        Mishä she snastahamhas.....

kaikki väki nukuu"
        Onkos tää joku kahden kauppa vai eikö ketään muuta oo hereillä?
        En mää itteeni ajatellut, mutta sää parka kyllästyt kohta mun höpinöihin :))
        Meen pihalle !

• AngorVat kirjoitti:

kaikki väki nukuu"
        Onkos tää joku kahden kauppa vai eikö ketään muuta oo hereillä?
        En mää itteeni ajatellut, mutta sää parka kyllästyt kohta mun höpinöihin :))
        Meen pihalle !

mä sinuun kyllästy...
        Kaikki taistelee maantien päällä...
        ...:(...tuleeko koiruus mukaasi..vai sanooko " en tohon koiran ilmaan lähe "...:)
        Mulla on ollut boksereita ..ne ei tykänneet kylmästä ja märästä ilmasta...

• AngorVat
        hai kirjoitti:

mä sinuun kyllästy...
        Kaikki taistelee maantien päällä...
        ...:(...tuleeko koiruus mukaasi..vai sanooko " en tohon koiran ilmaan lähe "...:)
        Mulla on ollut boksereita ..ne ei tykänneet kylmästä ja märästä ilmasta...

Ai, no kiva sitten ;)
        Luuletko että siellä on kaikki tiettemme "pikku-samurait" ongelmissa? Zemppiä heille :))

Juu tottakai tulee (tuli) sehän on nimen omaan niin päin että: "Tottakai ulos - siellähän on ihan koiran ilma." Sun tarttee pistää sun "boksereille" jotain lämmintä päälle, hih ;)

Pukkaa aforismeja ihan johtuen tästä kelistä; vähän mää liukastelin...

"Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen."

• hai
        AngorVat kirjoitti:

Ai, no kiva sitten ;)
        Luuletko että siellä on kaikki tiettemme "pikku-samurait" ongelmissa? Zemppiä heille :))

Juu tottakai tulee (tuli) sehän on nimen omaan niin päin että: "Tottakai ulos - siellähän on ihan koiran ilma." Sun tarttee pistää sun "boksereille" jotain lämmintä päälle, hih ;)

Pukkaa aforismeja ihan johtuen tästä kelistä; vähän mää liukastelin...

"Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen."

enää koiruutta...pitäiskö hankkia ??

...:9 ai perhana nyt luin tarkempaan...on niillä farkut päällä...:)))
        Isoo moiskis sulle.....

• Päiväkirjasta ( mun )
      Saavun elämää uhkuen toimistolle,sytytän valot kierrän kaikkin pöydät toivossa että joku olisi jättynyt makeisia tai jotain muuta hyvää.
      Ei sitten niin mitään,no pari jäynää siinä sivussa...vaisinkin tukihenkilön ..
      Kahvihuoneeseen ,kahvit tippumaan ( taaskaan arska ei ole tuonut kahvia )eka rööki huuleen.
      Moi ,tsau, molskis,teree,haistakaa vit..,huomenta..rupee kuuluu työhuoneen puolelta.
      Sit tympeenä pöydän eteen huutaen " mä keitin kahvit TAAS "..rupee kuuluu ympäriltä pimpeli pom..avaavat koneitaan,hei jaanalla on uusi mekko...
      Että noin se ....

• AngorVat

... (sulle) on postia?

terveisin Ressu

• meriv

..ko talvi tuli ja yllätti suomalaiset.
      Joka ikinen vuosi se sen tekee, mutta se lienee ymmärrettävää, koska se tulee vain ja ainoastaan syksyn jälkeen*hymyilee*

Minä kyllä nautin lumen tulosta(ei..en ole sairas)
      Tosin tänä aamuna ei vielä tehnyt mieli mennä tekemään lumeen kaikenmoisia jälkiä (saattoi johtua lumen suuresta kosteuspitoisuudesta), mutta odottakaas kunhan tulee se oikea valkoinen kimalteleva lumi..sitten löytyy enkeleitä vähän sieltä sun täältä.

Ai..muistin sen kysymyksenkin. Missä on tuffe!!??
      Veikö muutto myös netin?

Oikein mukavaa torstaita kaikille*hymyilee juu juu..nyt on keskiviikko, mutta huomenna ei enää ole..vaikka ehkä nyt, kun luet tätä on torstai, mutta nyt kirjoittaessani ei ole, vaan se on vasta tulossa..siis se torstai..ehkä on syytä lopettaa tämä ennenkuin menen itsekkin sekaisin..

• jaksat viellä lapsostella...:)) mä vaan lunta kolalla...ja kossuukin....
        No minäkin ihmetellyt missä tuffe on...ei kai meihin kyllästynyt ole...

• jpntar1

olleet tänään hait (kumpparit) tarpeeseen..lunta ja moskaa satoi pitkin päivää ..:(( Mukavaa iltaa Hai sinulle:)

• jotkut uhanneet tehdä hain nahasta ( mun ) saappaat.....:) eivät viellä kiinni ole saaneet...
        Oli nyt liukas ajella viellä mulla kesärenkaat...vaan ajeltiin sitä ennenkin koko talvi kesärenkailla......

• Ikävä..........

Sua oon kaivannut.......tuonne jutteleen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe