onko tällä palstalla muita, jotka on tilannut itselleen glanspower gy50 enduromopon.
itse olen tilannut ja odottelen pyörän ja ens kevään tuloa innolla.
glanspower gy50
18
2424
Vastaukset
- Kiki
Ostaa mopo ilman koeajoa tai näkemistä.
Itse kun ostan mopon uutena tai käytettynä otan ainakin 10 kilsan koeajon jossa koitan jarru kiihtyvyyn jne.
Ajele siinä sitten kun joudut pilkkimään et saat nelosen päälle ja vapaan päälle saaminen vaatii millelleen polkimen oikeaan asentoon ja kun kolmonen pitää houkuttella kytkimen kaa päälle, no jokainen tavallaan!- make.
nää mopo palstat ois paljon asiallisimpia jos tää kiki hörhö jättäis hölmöt mielipiteensä sanomatta.
kiki:n kommenteista paistaa tietämättömyys ja omakehu pahasti läpi.
- Obelix
Kelta-harmaa olisi minun ostokseni.Mutta ku ostin tän bomberin jo.Kyllä näillä kintsuillakin pärjää.Ja onhan niissä takuu.Onkohan tuossa gy50:ssä Hondan lisenssi-kone.Näillä pääse 100km kahella pensalitralla kun jollain 2-tahtisella pääsee hädin tuskin 50km.
- make..
joo munkin mielestä se näyttää ihan hyvältä. itse kun olen jo 30 vee ja perheellinen. ja kun tarkoitus olisi ajaa vain joskus viikonloppuisin hupia niin tuo pyörä kelpaa ihan hyvin mun ajoille. kun taas nykynuoriso joka tuntee mopon ajossa vain kaksi kaasuasentoa . tyhjäkäynti ja täyskaasu niin heidän kannattaa ostaa " niin sanottu 2t laatumopo " että se kestäis
gy50 on todellakin mankin kopio kone, ja uskon että, nätillä käytöllä se kestää hyvin.
myyjä kertoi että kyseistä mopoa on tilailtu kovasti. toimitukset alkavat marraskuussa.
ja tosi asiahan on että, 2005 suomessa ostetuista uusista mopoista on 30% kiinasta tuotuja mopoja... että sillee - mikuli
make.. kirjoitti:
joo munkin mielestä se näyttää ihan hyvältä. itse kun olen jo 30 vee ja perheellinen. ja kun tarkoitus olisi ajaa vain joskus viikonloppuisin hupia niin tuo pyörä kelpaa ihan hyvin mun ajoille. kun taas nykynuoriso joka tuntee mopon ajossa vain kaksi kaasuasentoa . tyhjäkäynti ja täyskaasu niin heidän kannattaa ostaa " niin sanottu 2t laatumopo " että se kestäis
gy50 on todellakin mankin kopio kone, ja uskon että, nätillä käytöllä se kestää hyvin.
myyjä kertoi että kyseistä mopoa on tilailtu kovasti. toimitukset alkavat marraskuussa.
ja tosi asiahan on että, 2005 suomessa ostetuista uusista mopoista on 30% kiinasta tuotuja mopoja... että silleeliekkö tuo mopo kiinalainen...kertokaa onko. haluun tietää
- make.
mikuli kirjoitti:
liekkö tuo mopo kiinalainen...kertokaa onko. haluun tietää
kyllä se mun tietojen mukaan on kiinasta lähtösin, siitä voin olla 95% varma.
kun viimeksi olin puhelin yhteydessä
www.kone-glans.fi niin en asiaa suoraan kysynyt mistä kyseinen enduro mopo tulee, mutta sain semmoisen käsityksen että kiinasta. esimmäiset gy50 malliset mopot saapuvat suomeen kuulemma 20.11.05jonka jälkeen niitä ruvetaan toimittamaan tilaajille joko matkahuollon tai kiitolinjan kautta. - Vieras1
make. kirjoitti:
kyllä se mun tietojen mukaan on kiinasta lähtösin, siitä voin olla 95% varma.
kun viimeksi olin puhelin yhteydessä
www.kone-glans.fi niin en asiaa suoraan kysynyt mistä kyseinen enduro mopo tulee, mutta sain semmoisen käsityksen että kiinasta. esimmäiset gy50 malliset mopot saapuvat suomeen kuulemma 20.11.05jonka jälkeen niitä ruvetaan toimittamaan tilaajille joko matkahuollon tai kiitolinjan kautta.Hain tuon pelin jo lauantaina, hyvin toimii. Akku on hieman tyhjä ja öljyt jotain kuraa. Piti myöskin säätää kaasua et lähti toimiin kunnolla. Ihan ok kiihtyvyys ja vaihteet menee alas päin eli kun poljinta painaa niin menee ykköselle ja sit kun painaa uudestaan niin menee kakkoselle, vapaalle menee kun nostaa niin monta kertaa että syttyy vapaa valo
- ............
Vieras1 kirjoitti:
Hain tuon pelin jo lauantaina, hyvin toimii. Akku on hieman tyhjä ja öljyt jotain kuraa. Piti myöskin säätää kaasua et lähti toimiin kunnolla. Ihan ok kiihtyvyys ja vaihteet menee alas päin eli kun poljinta painaa niin menee ykköselle ja sit kun painaa uudestaan niin menee kakkoselle, vapaalle menee kun nostaa niin monta kertaa että syttyy vapaa valo
Tietääks joku paljo toi kulkee? Ja millane mittaristo siin on? Mulle nimittäin on tulos tollane.
- mopoman
Vieras1 kirjoitti:
Hain tuon pelin jo lauantaina, hyvin toimii. Akku on hieman tyhjä ja öljyt jotain kuraa. Piti myöskin säätää kaasua et lähti toimiin kunnolla. Ihan ok kiihtyvyys ja vaihteet menee alas päin eli kun poljinta painaa niin menee ykköselle ja sit kun painaa uudestaan niin menee kakkoselle, vapaalle menee kun nostaa niin monta kertaa että syttyy vapaa valo
Miten säädit kaasun?
miten kovaa pääset nelosella?
poika valitti ettei se kulje kunolla nelosella - Mopeti_
mopoman kirjoitti:
Miten säädit kaasun?
miten kovaa pääset nelosella?
poika valitti ettei se kulje kunolla nelosellaMinulle tuli tänään :) Hyvin toimii ja akku oli vain aluksi vähän tyhjähkö. Mutta sehän ei menoa haittaa. Minulla myöskään ei meinaa kunnolla kulkea nelosella. Soitin Kone-glansiin ja kysyin, niin siinä kuulemma on vaan niin huimat kuristukset, jotta se luokitellaan mopoksi.
- mopoman
Mopeti_ kirjoitti:
Minulle tuli tänään :) Hyvin toimii ja akku oli vain aluksi vähän tyhjähkö. Mutta sehän ei menoa haittaa. Minulla myöskään ei meinaa kunnolla kulkea nelosella. Soitin Kone-glansiin ja kysyin, niin siinä kuulemma on vaan niin huimat kuristukset, jotta se luokitellaan mopoksi.
Joko oot kuristuksia poistanu?
- Mopeti_
mopoman kirjoitti:
Joko oot kuristuksia poistanu?
En ole vielä ainakaan, kun ensi viikolla vasta käyn ensin rekisteröimässä kun paperit tulee. Entäs Sinä?
- morjes
............ kirjoitti:
Tietääks joku paljo toi kulkee? Ja millane mittaristo siin on? Mulle nimittäin on tulos tollane.
mun kulkee 60 km/h ja siin on semmone viisari nopeus mittari
- riksu
Vieras1 kirjoitti:
elikkä siis kysyisin noista vaihteista. en oikein ole saanut *selvää*, miten ne näissä mopoissa menee. itse tilasin juuri tuollaisen. kovin jo odotellaan sitä =)
- du...
jooo minäkii oon tilannu kyseisen mopon varmaan ihan hyvä maskin aijon vaihtaa kuhan se mopo tullee...
- MAKE.
joo mä oon samaa mieltä et etumaskis ei oo kyl paljon hurraamista, mut todennäköisesti mä en sitä rupee vaihtamaan, jos ei nyt jossain vaihteessa tuu jotain hyvän näköstä ja edullista vastaa
- Ukkopekka
MAKE. kirjoitti:
joo mä oon samaa mieltä et etumaskis ei oo kyl paljon hurraamista, mut todennäköisesti mä en sitä rupee vaihtamaan, jos ei nyt jossain vaihteessa tuu jotain hyvän näköstä ja edullista vastaa
Juuh, itekkin tilasin moisen pelin, en näe siinä mitään muuta "vikaa" kuin ruman etumaskin, uuden osto edessä, olisiko mitään sivua mistä saisi halvalla hienoja maskeja?
- Pet
Paljon kulkee?Miten viritys?Tilasin just tommosen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241