Tehdä mitään ennenkuin määräala on lohkottu tontiksi? Meillä siis määräala joka pitää lohkoa, mutta mietin että onko mahdollista alkaa mitään tekemään ennen lohkomista? Jos voi tehdä niin kuinka pitkälle?
Vastaukset 7
- juuri mitään
rakennustöitä voi tehdä ilman rakennuslupaa, mutta tien voi tehdä ja raivata sekä ehkä harventaa vähän puita ja polttaa risuja.
- Kerppo
Eihän rakennustöitä voi ilman lupaa tehdä, mutta kyllä esimerkiksi voit tehdä tien, kaivaa montun talolle jne.
- saada
lainhuudon ja sen jälkeen rakennusluvan vaikkei ole lohkottukaan. Eli rakentamaan kyllä pääsee, ei se lohkomisesta ole kiinni.
- muuttuu
tontiksi, kun se lohkotaan. Sitä ennen se ei todellakaan ole tontti.
Määräalalle tai ihan minne tahansa saat ruveta rakentamaan, jos sinulla on rakennuslupa. Sellaisen saat rakennuslautakunnalta. - tontti
muuttuu kirjoitti:
tontiksi, kun se lohkotaan. Sitä ennen se ei todellakaan ole tontti.
Määräalalle tai ihan minne tahansa saat ruveta rakentamaan, jos sinulla on rakennuslupa. Sellaisen saat rakennuslautakunnalta.vasta kun se on lohkottu kantakiinteistöstä, mutta puhekielessä kyllä määräalastakin käytetään nimitystä tontti.
- Anonyymi
Juu naapuri on valanut mökin perustuksen ja täysi vauhti päällä, vaikkei tonttia ole edes lohkottu vielä.. Onko tuo laillista vai ei?
- Anonyymi
Omalla luvalla saa valaa vapaasti. Myös naapurin tontille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502