Punk Elää........................

Punk

Mä oon punkkari.
löytyykös teineistä nykyään paljon punkkareita?
en ainakaan ite oo nähny muuta kun yhden muijan.
mul on ittel prodigy kaksoiskeesi ja nahka vaatteet, revityt farkut ja ihan sikana niittikorui.
OONKO AINOO???
ONKO TÄÄLLÄ PUNKKAREITA MUN LISÄKS?
PUNK ELÄÄ!!!!!!

6

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *m.h*

      Mun 4 frendii on punkkareit!Kyl niit on!
      punkkarit on just rentoo porukkaa! =)

    • Akka

      Eikö tässä ko. suuntauksessa muka muuta ole kuin ne niitit, tukat ja vaatteet? Voi jeesus. No itsehän sen sanoit. Eikö teissä "teineissä". Kyllähän "teineissä".

      • Sandy

        kyllähän meitä,nykyään se on multa jäänyt vähemmälle. oli mullakin vihree irokeesi ja hakaneula huulessa ja päällä kirppareilta pöllittyjä mekkoja... oi niitä aikoja! kapinoitiin kaikkia ja kaikkea vastaan... punkkarit,pitäkää liput korkeella! PUNK'S NOT DEAD!!!! there's no future,God save the Sex Pistols....


      • Nofx
        Sandy kirjoitti:

        kyllähän meitä,nykyään se on multa jäänyt vähemmälle. oli mullakin vihree irokeesi ja hakaneula huulessa ja päällä kirppareilta pöllittyjä mekkoja... oi niitä aikoja! kapinoitiin kaikkia ja kaikkea vastaan... punkkarit,pitäkää liput korkeella! PUNK'S NOT DEAD!!!! there's no future,God save the Sex Pistols....

        Kuulkaas "punkkarit" lopettakaa toi itsenne palvominen...kaikkien noiden juttujenne mukaan mäkin siis olen punkkari...mulla on lävistyksiä, niitti koruja, revittyjä farkkuja ja mahtava pystytukka. Lempi musiikkini on on punk...mutta ENSIN AATE, SITTEN VAATE!!! en sano olevani punkkari...ja vaikka olisin en julistaisi sitä koko maailmalle...herätkää...en haluaisi kritisoida, mutta miettikää todella onko sen irokeesin alla hitustakaan aitoa punk:kia vai teinien tyylisuuntaus. -vicious-


    • gkfshdjkhbd

      ei punkissszsa ole väliä mitä vaatteita käyttää tai miltä näyttää, pittää vaan ajatella. en välttämättä ole punker mutta kuuntelen punkia ja muutenkin ajatuksellisesti hiukan sinne päin suuntautunut ja en halua että minua sanotaan teiniksi ja kaikki voi kyllä haistaa paskan.
      Ja sex pistols on ihan paska. ja kaikki muukin old school. mutta lars frederiksen and the bastards on ihan vitun hyvä.

    • Posers_everywhere

      Tyhmiä ihmisiä:D kaikkea vastaan ei tarvitse kapinoida ollakseen punkkari... vaatteillakaan ei ole paskan helvetin merkitystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe