Punk Elää........................

Punk

Mä oon punkkari.
löytyykös teineistä nykyään paljon punkkareita?
en ainakaan ite oo nähny muuta kun yhden muijan.
mul on ittel prodigy kaksoiskeesi ja nahka vaatteet, revityt farkut ja ihan sikana niittikorui.
OONKO AINOO???
ONKO TÄÄLLÄ PUNKKAREITA MUN LISÄKS?
PUNK ELÄÄ!!!!!!

6

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *m.h*

      Mun 4 frendii on punkkareit!Kyl niit on!
      punkkarit on just rentoo porukkaa! =)

    • Akka

      Eikö tässä ko. suuntauksessa muka muuta ole kuin ne niitit, tukat ja vaatteet? Voi jeesus. No itsehän sen sanoit. Eikö teissä "teineissä". Kyllähän "teineissä".

      • Sandy

        kyllähän meitä,nykyään se on multa jäänyt vähemmälle. oli mullakin vihree irokeesi ja hakaneula huulessa ja päällä kirppareilta pöllittyjä mekkoja... oi niitä aikoja! kapinoitiin kaikkia ja kaikkea vastaan... punkkarit,pitäkää liput korkeella! PUNK'S NOT DEAD!!!! there's no future,God save the Sex Pistols....


      • Nofx
        Sandy kirjoitti:

        kyllähän meitä,nykyään se on multa jäänyt vähemmälle. oli mullakin vihree irokeesi ja hakaneula huulessa ja päällä kirppareilta pöllittyjä mekkoja... oi niitä aikoja! kapinoitiin kaikkia ja kaikkea vastaan... punkkarit,pitäkää liput korkeella! PUNK'S NOT DEAD!!!! there's no future,God save the Sex Pistols....

        Kuulkaas "punkkarit" lopettakaa toi itsenne palvominen...kaikkien noiden juttujenne mukaan mäkin siis olen punkkari...mulla on lävistyksiä, niitti koruja, revittyjä farkkuja ja mahtava pystytukka. Lempi musiikkini on on punk...mutta ENSIN AATE, SITTEN VAATE!!! en sano olevani punkkari...ja vaikka olisin en julistaisi sitä koko maailmalle...herätkää...en haluaisi kritisoida, mutta miettikää todella onko sen irokeesin alla hitustakaan aitoa punk:kia vai teinien tyylisuuntaus. -vicious-


    • gkfshdjkhbd

      ei punkissszsa ole väliä mitä vaatteita käyttää tai miltä näyttää, pittää vaan ajatella. en välttämättä ole punker mutta kuuntelen punkia ja muutenkin ajatuksellisesti hiukan sinne päin suuntautunut ja en halua että minua sanotaan teiniksi ja kaikki voi kyllä haistaa paskan.
      Ja sex pistols on ihan paska. ja kaikki muukin old school. mutta lars frederiksen and the bastards on ihan vitun hyvä.

    • Posers_everywhere

      Tyhmiä ihmisiä:D kaikkea vastaan ei tarvitse kapinoida ollakseen punkkari... vaatteillakaan ei ole paskan helvetin merkitystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe