Punk Elää........................

Punk

Mä oon punkkari.
löytyykös teineistä nykyään paljon punkkareita?
en ainakaan ite oo nähny muuta kun yhden muijan.
mul on ittel prodigy kaksoiskeesi ja nahka vaatteet, revityt farkut ja ihan sikana niittikorui.
OONKO AINOO???
ONKO TÄÄLLÄ PUNKKAREITA MUN LISÄKS?
PUNK ELÄÄ!!!!!!

6

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *m.h*

      Mun 4 frendii on punkkareit!Kyl niit on!
      punkkarit on just rentoo porukkaa! =)

    • Akka

      Eikö tässä ko. suuntauksessa muka muuta ole kuin ne niitit, tukat ja vaatteet? Voi jeesus. No itsehän sen sanoit. Eikö teissä "teineissä". Kyllähän "teineissä".

      • Sandy

        kyllähän meitä,nykyään se on multa jäänyt vähemmälle. oli mullakin vihree irokeesi ja hakaneula huulessa ja päällä kirppareilta pöllittyjä mekkoja... oi niitä aikoja! kapinoitiin kaikkia ja kaikkea vastaan... punkkarit,pitäkää liput korkeella! PUNK'S NOT DEAD!!!! there's no future,God save the Sex Pistols....


      • Nofx
        Sandy kirjoitti:

        kyllähän meitä,nykyään se on multa jäänyt vähemmälle. oli mullakin vihree irokeesi ja hakaneula huulessa ja päällä kirppareilta pöllittyjä mekkoja... oi niitä aikoja! kapinoitiin kaikkia ja kaikkea vastaan... punkkarit,pitäkää liput korkeella! PUNK'S NOT DEAD!!!! there's no future,God save the Sex Pistols....

        Kuulkaas "punkkarit" lopettakaa toi itsenne palvominen...kaikkien noiden juttujenne mukaan mäkin siis olen punkkari...mulla on lävistyksiä, niitti koruja, revittyjä farkkuja ja mahtava pystytukka. Lempi musiikkini on on punk...mutta ENSIN AATE, SITTEN VAATE!!! en sano olevani punkkari...ja vaikka olisin en julistaisi sitä koko maailmalle...herätkää...en haluaisi kritisoida, mutta miettikää todella onko sen irokeesin alla hitustakaan aitoa punk:kia vai teinien tyylisuuntaus. -vicious-


    • gkfshdjkhbd

      ei punkissszsa ole väliä mitä vaatteita käyttää tai miltä näyttää, pittää vaan ajatella. en välttämättä ole punker mutta kuuntelen punkia ja muutenkin ajatuksellisesti hiukan sinne päin suuntautunut ja en halua että minua sanotaan teiniksi ja kaikki voi kyllä haistaa paskan.
      Ja sex pistols on ihan paska. ja kaikki muukin old school. mutta lars frederiksen and the bastards on ihan vitun hyvä.

    • Posers_everywhere

      Tyhmiä ihmisiä:D kaikkea vastaan ei tarvitse kapinoida ollakseen punkkari... vaatteillakaan ei ole paskan helvetin merkitystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe