tuli ostettua paketillinen DVD R kunnes polttovaiheessa huomasin että tarvittaisiin DVD-R.
eli mikä näitten ero on ja miksi on tehty kaksi erilaista DVD poltettavaa?
DVD-R & DVD+R ero
5
712
Vastaukset
- Erkko
Kyseessä on siis standardi erot. Uudemmat laitteet voivat käyttää niitä molempia. Johtuu suuryritysten ärsyttävästä kilpailusta, puutteellisesta standardoinnista ja rahastamista. Et kai mennyt ostamaan montaa? Noista asioista kannattaa ottaa hieman selvää, ennen kuin panee montaa euroa kiinni.
Hyvä, että itse tajusin ottaa selvää, ennen kuin tilasin 150kpl DVD:tä Sonyyni.
Ethän sinä varmaan yritä käyttää beta-nauhoja VHS:si?- Raimo
Mun DVD-asemassa ei lukenu missään spekseissä, että kumpaa mallia vai - se on. Etu lapussa luki vaan DVD-R eli tulkitsin, sen DVD-:seksi mutta mutta. Olin jo ostanut DVD levyjä koitin kepillä jäätä ja niinhän se aparaatti poltti lätyn ilman mitään ongelmia. Et ei se oo aina niin helppoo...
- worker
_Ethän sinä varmaan yritä käyttää beta-nauhoja VHS:si?_
nho en kai nyt. ainoa näkyvä erohan nuissa näyttää olevan että toisessa on 1 viiva enemmän.
en ollenkaan pannut merkille että jotkut on - ja jotkut .
ei tullut mieleenkään että noita voisi olla hankalemmin merkitty :-o
- useita
> tuli ostettua paketillinen DVD R kunnes polttovaiheessa huomasin että tarvittaisiin DVD-R. eli mikä näitten ero on ja miksi on tehty kaksi erilaista DVD poltettavaa?<
-Ne on kaksi täysin erilaista formaattia.
Onhan niitä formaatteja paljon enemmänkin kuin mainitsemasi kaksi eri formaattia.
Tässä tietoa eri formaateista:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/tallettavat_dvdt_faq.cfm- koittaa
myös hakea päivityksiä aseman valmistajan kotisivuilta,itsellä auttoi ja hyvin polttaa nyt molemmat,niitten päivitysten kanssa tarvitsee vain olla tarkkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408117
- 1235211
- 1313593
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766