Mihin uskaltaa ruuvata sisälämppärin telineen kiinni?
Sisälämppärin
5
702
Vastaukset
- reikä
onko IV-golfissa valmista reikää konehuoneesta matkustamoon,vai joutuuko porailemaan ja mihin kohtaan?
- Jonesi
Itse laitoin sisähaaran-johdon ja vahvistimen virtajohdon kulkemaan samasta kohtaa kuin joku alkuperäinenkin johtonippu menee. Eli kuskinpuolelta ylhäältä menee joku nippu konetilasta mittariston alapuolelle ts polkimien yläpuolelle.
- Irroita polkimien yläpuolella oleva muovinen peitelevy (3xruuvi)
- Konehuoneen puolelta joutuu repimään hieman äänieristettä tieltä pois, mutta saa aika helposti takaisinkin.
- Tee "läpivientikumiin" reikä varovasti ettei alkuperäinen johtonippu vaurioidu!! (Itse venytin kumia ja leikkasin sivuleikkureilla palasen pois, kovin on kyllä ahdas kolonen!)
Aika kinkkinen paikka ainakin isommalle/isokätiselle kaverille mutta onnistuu kyllä! - Topias
Jos, ja todnäk sulla on sähköinen kaasupoljin - voit käyttää kumitulpalla tiivistettyä kaasuvaijerin aukkoa.
- Jonesi
Itse ajattelin ruuvata pelkääjän puolelle keskikonsolin etuosaan siten, että ilma lähtee puhaltamaan yläviistoon sieltä. Siellä ei ainakaan tuntunut olevan mitään johtoja ruuvien tiellä.
Kiertohan siinä asettelussa on tärkeintä. (Isellä Defan 1400S joka on sopivan pieni joten ei ole varmaankaan pelkääjän tiellä vaikka olisi aina telineessään)
Katsotaan kuinka käy.- irtomalli
joka laitan hanskalokeron avoimen kannen päälle. Puhataa siitä yläviistoon. Vaatii tietenkin aina asettelun paikalleen, muuta ei reikä.... Kumitassut lämppärin alla ettei liiku paikoiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989