Ko. päivän Neitsyitä onko täällä?
25.8. syntyneitä Neitsyitä
9
968
Vastaukset
- Myy81
Tääl ois yks. :)
- vm57
sama päivä minullakin, miksi kysyt
Claudia Schiffer, Gene Simmons, Elvis Costello, Sean Connery, Henry Toivanen ja MÄ, siis kaikki 25.8 syntyneitä:))))
- neitsyt rouva 49 v
Täällä myös joka on syntynyt 25.8. ja Henry Toivasen sen muistan siitä hyvin ,hän kun oli syntynyt juuri samana päivänä, kuukautena ja vuonna. Järkytyin hänen menehtymisestään.
- pimu
Minäkin olen synt. kyseisenä päivänä...
- MansikkaMarja84
minäkin...
- Hellan telttu
Oli niin polleeta pentuna, kun oli syntynyt samana päivänä kuin James BOnd (siis se AITO James BOnd) eli Sean Connery.
Mitään muuta hyvää elokuun lopun syntymäpäivästä ei kyllä ole kehittynyt; kaiken maailman harmia kylläkin. Suurimmat niistä VOTK:n eli Valtion Opintotukikeskuksen kanssa, painukoot se puoti alimpaan hornaan ja kärvistelköön helvetin ikuisissa lieskoissa kaikki VOTK:n päättäjät. - iida
täällä ois kans yks 25.8 syntynyt neitsyt :)
- Nata86´´
Joo, lisää 25.8 syntyneitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124