Kysymys sefulle

Esko Epätietoinen

Olen satunnainen sivuilla kävijä ja olen ihmetellyt toimintaasi.Auliisti yrität ohjata keskustelijoita haluamaasi suuntaan, mutta eikö täällä pitäisi saada tuoda mielipiteensä esille silloinkin kun se poikkeaa sinun mieltymyksestäsi?Enkä tarkoita ns.törkeyksiä vaan sitä että ei kaikki ajattele niinkuin sinä haluat.Ja jos minä haluan aloittaa keskustelun jostakin asiasta,en lue sinua miellyttääkseni kaikkia viestiketjuja läpi, tarkistaakseni onko aiheesta jo keskusteltu,aloitan uuden jos siltä tuntuu,eikä sinun tehtäväsi ole sitä kritisoida,saati poistaa.Hyvää päivänjatkoa.

8

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on Seriffi

Itsekin olen satunnainen käviä juuri täällä keskustelupalstalla. Yksi syy siihen on se että en jaksa lukea niitä samoja ketjuja mitä täällä harrastetaa. Eli kummeniä ketjuja samasta aiheesta missä kerrotaan että Terhi on läski, Timo on homo, Minna on äryttävä jne jne. Harvoin tulee mitään ketjuja missä on TODELLISTA keskustelua. SE ON TÄMÄN PALSTAN TARKOITUS. KESKUSTELU!! Ei pelkästään mielipiteitten heittoja uusissa ketjuissa. TOIVON SIKSI ETTÄ SERIFFI KATKAISEE KAIKKI UUDET KETJUT jotka koskee samaa aihetta. Tai siirtää ne ekan alotetun ketjun alle!!!

Ja mitä kielenkäyttöön tulee niin asioista voi keskustella asiallisesti ILMANKIN rumia sanoja. Saa hyvinkin ilmaistua ärsymyksensä ilmankin niitä.

• todella

sitä mitä kirjoitit?Lainaus "TOIVON SIKSI ETTÄ SERIFFI KATKAISEE KAIKKI UUDET KETJUT jotka koskee samaa aihetta." Ymmärrätkö että tällä sivulla kaikki viestit koskee samaa aihetta,Big Brotheria,pitäisikö kaikki viestit siis siirtää ensimmäisen viestin alle..

• bööööö
        todella kirjoitti:

sitä mitä kirjoitit?Lainaus "TOIVON SIKSI ETTÄ SERIFFI KATKAISEE KAIKKI UUDET KETJUT jotka koskee samaa aihetta." Ymmärrätkö että tällä sivulla kaikki viestit koskee samaa aihetta,Big Brotheria,pitäisikö kaikki viestit siis siirtää ensimmäisen viestin alle..

joka vahingossa tai ta

Nimenomaan. Täysin samaa mieltä! Hyvin kirjotettu :)

..samaa mieltä alottajan kanssa.

• Esko Epätietoinen
        ***** kirjoitti:

..samaa mieltä alottajan kanssa.

ymmärsin kyllä..pärjäile :)

• No tehdään niin että sinä teet mitä haluat ja minä teen sen mikä täytyy tehdä :)

• Esko Epätietoinen

siltä että sinä teet mitä haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      275
      3878
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3466
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      145
      2486
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2276
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1872
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1687
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1268
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      31
      1240
    9. Uskotko että vielä

Kohtaisimme?
      Ikävä
      23