Elämää kalliossa

kallion Mies

Olipahan tänä aamuna tuima herätys, yhtiössämme on tehty julkisivuremppaa jo kolmatta kuukautta, koska asun pohjakerroksessa, työmiehet käyttävät käymälänään asuntoni ikkunan edustaa, eivät usko, että kukaan voi asua noin alhaalla!

Myöskin yhtiön talonmiehellä on kiusallinen tapa kuseskella ikkunani alla kun rappukäytävän vessa on varattu, tänä aamuna maaperä ikkunan alla petti ja asuntooni vyöryi savea, kusta ja tupakapätkiä, tarkkana miehenä keräsin itselleni kasasta sätkäaineet ja ilmoitin sitten isännöitsijälle, isännöitsijä kertoi, että ei kannata vielä korjata, koska putkiremontti tulee puolen vuoden päästä ja silloin revitään kaikki auki!

Talvi tulossa ja asuntoni ei ole kovin lämpöinen, mutta koska asun kalliossa, korvaa se vaivan.

Huvittavaa katsella kun saattaa viisikin työmiestä yhtäaikaa lorotella ikkunaani vasten, en malta olla katsomatta tuota näkyä ja hajuun olen kyllä tottunut!

>Ihmettelen monesti noita ihmisiä jotka hakeutuvat uuteen taloon, joissa on omat pienet saunatkin, minä käyn kerran viikossa yleisessä saunassa ja sinne mahtuu useampikin mies yhtä aikaa lauteille ja tilaa annetaan aina, jos ei muuten niin vaikka sylissä istun.

Taloyhtiössä on pieni pesutupakin, ei siellä mitään koneita ole, eivät putket semmoisia kestä, mutta vanha muuripata löytyy, siinä voi keitellä pyykkinsä, olen sieltä löytänyt muutaman kerran miesten käytety flanellikalsarit ja pidän niitä sen kolme viikkoa ja sitten pataan.

Muutamia tuttuja on talossa jo tullut minullekin, näissä vanhoissa taloissa on äänieristys sitä luokkaa, että voin keskustella yläkerran herran ja seinänaapurin mamman kanssa ihan asunnostani, joka sana kuuluu, kätevää, ei tarvitse kylässä aina käydä.

Kyllä näissä Kallion vanhoissa taloissa on hyviä puolia paljon, kun saavat putkiremontin ja julkisivun kuntoon, niin seuraavaksi laitetaan sähkönousut, sen jälkeen julkisivut tulevatkin taas uudestaan, eli puuhaa riitää, ei ole elämä niin tasapaksua, kuin uudemmassa talossa.

Pankissakin ovat ymmärtäneet, sain 50. tuhannen
remonttilainan, vaikka työtön olenkin.
Taloyhtiöömme on puuhasteltu uutta tv-verkkoakin, nythän täällä näkyy kaksi kanavaa aika huonosti, kun vähän
maksetaan lisää saadaan kolmas kanava yhtiöön.

Pitänee taas mennä katsomaan, tuntuu, että siellä on taas työmiehillä pissahätä, semmoinen kirpeä haju tunkee nokkaan ja lorina kuuluu, en malta mieltäni malttaa ja olla katsomatta!

18

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero Asukas

      Rupes melkein naurattamaan ku luin juttuas..

      kheh kheh heh ...

    • Moga

      Tänään olikin vilkas päivä. Käytin hyväkseni tasan kaikkia palveluita, joita Aurinkolahdessa tällä hetkellä on.

      Aamulla kävelin 2 km parkkihalliin, mutta sitten muistin, ettei minulla ole enää autoa. Kaikki rahat kun menevät lainanlyhennyksiin.

      Noh, mikäpä se oli kävellessä myrskytuulessa. Punainen mekko vain nousi korviin kuin Marilyn Monroella ikään, paitsi ettei minulla ollut alla pikkuhousuja. Hahahah kika kika, kyllä oli hauskaa.

      Sitten menin kauppaan ja ostin mäyräkoiran hintaan 13.80. Kalliosta vastaavan olisi saanut 6 eurolla, mutta minulla on metroon porttikielto. Kaupassa käynnin jälkeen kävin lähipubissa, jossa hampaattomat vanhat ämmät pummasivat tupakkaa väljähtyneen kaljatuopin ääressä. Siihen paikkaan minun ei kannata hankkia porttikieltoa, sillä se on paikkakunnan ainoa baari. Salaisia Cay-baarejakaan en ole vielä löytänyt.

      Siinähän se päivä meni. Kaikki alueen palvelut tuli siis käytyä läpi ja menin takaisin kämpille kuuntelemaan molotusta ja linnavempuloiden möykkäämistä. No onneksi meteli ei tunnu niin pahalta 12 kaljapullon jälkeen.

      • Kallion Mies

        Kerronpa lisää asumisestani Kalliossa!

        Asuntooni on joskus kuusikymmentäluvulla tehty maalausremontti ja seinä on valkoiseen vivahtava, nyt luin väriterapiasta ja kuinka ollakaan saan sitä ilmaiseksi, työmiehet lorottavat ikkunani alla ja seinäni on saanut keltaiset raidat ihan itsekseen, hauskaa on värivivahteet, amulla kahvitauon aikaan seinäraidata tulee tumman keltainen ja aromikas, illalla kun työmiehet ottavt keskikaljaa väri on paljon vaaleampi, melkein vetinen, hajussakin on selvä ero, sen nenäni huomaa ja usein haistelenkin seinän tarkalla vainulla.

        Ikkunani alle ovat pystyttäneet käymälänkin, isompaa hätää varten, ikkunan eteen on raahattu kuusi isoa emalihinkkiä, johon laskevat kakkahätänsä, en ole mieltäni malttanut vaan tarpeen tullen tarkkailen toimitusta, hauskaa on se ,että kun katselen työmiehiä ikkunasta, eivät he voi minua havaita, mutta minä sen sijaan nään heidän jokaisen liikkensä ja pienimmänkin yksityiskohdan.

        Työpäivän päätteeksi on yhdelle työmiehelle annettu tehtäväksi paskahinkkien tyhjennys, hän on se pienin kaveri, joka puhuu vahvaa pielaveden murretta.

        Asia on näin, että Pielaveden kaveri ei viitsi hinkkejä roskalaatikolle kiikuttaa, vaan hivautta ne suoraan seinässä olevasta reiästä sisään, se reikähän on minun asuntoni painovoimainen ilmaräppänä, joka johtaa yksiöni keittosyvennykseen, voi sitä hajun ja aromin määrää.

        Taloyhtiön julkisivuremontin myötä olen saanut paljon puuhaa ja uusia virikkeitä, ei tarvitse lähteä enään Itä-Helsingin rakennustyömaille kyttäilemään ja niissä oli vaikeampi tehdäkin havaintoja ja alati vaani kiinnijäämisen vaara, kuten kerran kävikin.

        Elämä vanhassa kalliossa on värikästä ja mielenkiintoista, en halua asuntooni mitään nykyajan mukavuuksia, minulle riittää mainiosti taloyhtiön yhteiset wc-tilat ja mainio mahdollisuus seurata katutasolta kerrostalon pihaelämää


      • aiheet
        Kallion Mies kirjoitti:

        Kerronpa lisää asumisestani Kalliossa!

        Asuntooni on joskus kuusikymmentäluvulla tehty maalausremontti ja seinä on valkoiseen vivahtava, nyt luin väriterapiasta ja kuinka ollakaan saan sitä ilmaiseksi, työmiehet lorottavat ikkunani alla ja seinäni on saanut keltaiset raidat ihan itsekseen, hauskaa on värivivahteet, amulla kahvitauon aikaan seinäraidata tulee tumman keltainen ja aromikas, illalla kun työmiehet ottavt keskikaljaa väri on paljon vaaleampi, melkein vetinen, hajussakin on selvä ero, sen nenäni huomaa ja usein haistelenkin seinän tarkalla vainulla.

        Ikkunani alle ovat pystyttäneet käymälänkin, isompaa hätää varten, ikkunan eteen on raahattu kuusi isoa emalihinkkiä, johon laskevat kakkahätänsä, en ole mieltäni malttanut vaan tarpeen tullen tarkkailen toimitusta, hauskaa on se ,että kun katselen työmiehiä ikkunasta, eivät he voi minua havaita, mutta minä sen sijaan nään heidän jokaisen liikkensä ja pienimmänkin yksityiskohdan.

        Työpäivän päätteeksi on yhdelle työmiehelle annettu tehtäväksi paskahinkkien tyhjennys, hän on se pienin kaveri, joka puhuu vahvaa pielaveden murretta.

        Asia on näin, että Pielaveden kaveri ei viitsi hinkkejä roskalaatikolle kiikuttaa, vaan hivautta ne suoraan seinässä olevasta reiästä sisään, se reikähän on minun asuntoni painovoimainen ilmaräppänä, joka johtaa yksiöni keittosyvennykseen, voi sitä hajun ja aromin määrää.

        Taloyhtiön julkisivuremontin myötä olen saanut paljon puuhaa ja uusia virikkeitä, ei tarvitse lähteä enään Itä-Helsingin rakennustyömaille kyttäilemään ja niissä oli vaikeampi tehdäkin havaintoja ja alati vaani kiinnijäämisen vaara, kuten kerran kävikin.

        Elämä vanhassa kalliossa on värikästä ja mielenkiintoista, en halua asuntooni mitään nykyajan mukavuuksia, minulle riittää mainiosti taloyhtiön yhteiset wc-tilat ja mainio mahdollisuus seurata katutasolta kerrostalon pihaelämää

        Ei ihme, että Moga tiedustelee tälläkin palstalla salaisten Cay-baarien mahdollista sijaintia. Kaveri kun on sairaalloisen kiinnostunut eritteistä, kakasta ja pissasta sekä likaisista rakennusmiehistä. Huh huh.


      • Kallion Mies
        aiheet kirjoitti:

        Ei ihme, että Moga tiedustelee tälläkin palstalla salaisten Cay-baarien mahdollista sijaintia. Kaveri kun on sairaalloisen kiinnostunut eritteistä, kakasta ja pissasta sekä likaisista rakennusmiehistä. Huh huh.

        Olet käsittänyt väärin en ole mikään Moga vaan olen Rane(kallion Mies)

        Elämäntapani on tämä, elämäni vanhassa asunnossa kalliossa on kiinnostavaa, minulla ne kiinnostuksen kohteet ovat tätä joku kerää postimerkkejä, joku harjoittelee savatea, minä tykkään erilaisita alakultuureista, siksi asunkin Kalliossa, juuri täällä on parhaat mahdollisuusdet kaikkeen erilaiseen!

        Kalliossa elämä on omalaatuista, minä viihdyn vanhan talon kellarissa, näkymät ovat hyvät ja ne Hinkit, voi kuinka malttamattomana odotan julkisivuremontin jälkeen tulevaa putkiremonttia, taas uudet työmiehet, kuten kerroin aikaisemmin aurinkolahden työmaalta minut ajettiin pois, kun tarkkailin tömiesten vessakäyntejä, mutta täällä omassa yksiössäni, mikä rauha ja harmonia, se lorina korvissani se rauhoittaa mieleni ja se näky!

        hauska on kuunnella myöskin eri murteita, on tietenkin etummaisena se pielaveden mies, sitten on pohjois-karjalasta kaksi kaveria ja joukossa on kaksi työmiestä aina sudanista asti, jokaisella on omat erikoisuutensa, ah tätä tilannetta.

        Meitä kalliossa on moneksi, mutta kaikilla meillä on jokin oma erikoisuutensa, harva täysipäinen kai asuukaan kalliossa, mutta kivaaa on ja ah taas ne Hinkit ja se keltainen aromi joka valuu pitkin pienen yksiöni seinää.

        Olen Remontti Rane Helsingin kalliosta!


      • Mogadishusta
        Kallion Mies kirjoitti:

        Olet käsittänyt väärin en ole mikään Moga vaan olen Rane(kallion Mies)

        Elämäntapani on tämä, elämäni vanhassa asunnossa kalliossa on kiinnostavaa, minulla ne kiinnostuksen kohteet ovat tätä joku kerää postimerkkejä, joku harjoittelee savatea, minä tykkään erilaisita alakultuureista, siksi asunkin Kalliossa, juuri täällä on parhaat mahdollisuusdet kaikkeen erilaiseen!

        Kalliossa elämä on omalaatuista, minä viihdyn vanhan talon kellarissa, näkymät ovat hyvät ja ne Hinkit, voi kuinka malttamattomana odotan julkisivuremontin jälkeen tulevaa putkiremonttia, taas uudet työmiehet, kuten kerroin aikaisemmin aurinkolahden työmaalta minut ajettiin pois, kun tarkkailin tömiesten vessakäyntejä, mutta täällä omassa yksiössäni, mikä rauha ja harmonia, se lorina korvissani se rauhoittaa mieleni ja se näky!

        hauska on kuunnella myöskin eri murteita, on tietenkin etummaisena se pielaveden mies, sitten on pohjois-karjalasta kaksi kaveria ja joukossa on kaksi työmiestä aina sudanista asti, jokaisella on omat erikoisuutensa, ah tätä tilannetta.

        Meitä kalliossa on moneksi, mutta kaikilla meillä on jokin oma erikoisuutensa, harva täysipäinen kai asuukaan kalliossa, mutta kivaaa on ja ah taas ne Hinkit ja se keltainen aromi joka valuu pitkin pienen yksiöni seinää.

        Olen Remontti Rane Helsingin kalliosta!

        Olen Mogadishun Moga, aina tien päällä. Joskus hame, joskus mekko, en kiellä. Tykkään Cay-baareista, kakka- ja pissaleikeistä, kelluvista kuulista ja karvanopista tuulilasissa, kumisevista pahviseinistä, molotuksesta, hölötyksestä ja kakaroiden juoksemisesta.

        Vessapaperirulla kourassa pelottelen lapsia ja vanhuksia öisillä aurinkolahden kaduilla. Olen Moga, pervo pervoilija Mogadishu Avenuelta.


    • Adi

      Rane hua mies ei puhu paha rane huva minu ja minu serkku, mina tukkaa kallio siella apljon ravintola ja paikka missa saa huva olo Rane anta minu ja serkut huva olo te ei puhu paha rane kaveri on kakket ja anta huva

      • Kallion Mies

        Hauskaa tuo julkisivuremonttini, olen tehnyt merkillisiä havaintoja täältä kellariasunnostani kalliosta.

        Eräs työmies juri tuo vahvaa Pielaveden murretta puhuva lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen kaveri on alkanut käymään merkillisen usein virtsaamassa ikkunani alla, olen tehnyt merkintöjä asiasta ja päivittäiset käynnit ovat 12-13 kertaa päivässä, ihmeellisen kauan hän teutaroi ikkunani alla kun suorittaa tarpeensa, kiusallista siksi, että en paljonkaan uskalla poistua asunnostani, koska vaarana on se, että jää jotain näkemättä!

        joskus piipahdan toki hampaattoman baariin ottamaan kaksi keskiolutta ja haen pikkupuodista maitotölkin ja makkarapaketin, merkillistä on kun saavun pihan poikki, niin työmiehet tellingeillään naureskelevat ja tuskin olen pääsyt asuntooni, kun ovat jo rivissä ikkunan edessä lorottelemassa.

        kaksi sudanilaista kaveria kävi kyselemässä rapussa majapaikkaa, en uskaltanut luvata, koska se voisi vaarantaa katseluni, koska he voisivat aavistaa jotain, olen vanhasta keittiöjakkarasta rakentanut telineen jossa saan hyvän asennon katseluun.


        perjantai on tänään iltapäivällä työmiehet alkavat kaljoittelun ja silloin on heillä tiheäkin tarve, pohjois-Karjalan kaverit juoksevat välillä pitkin askelin kumisaappat jalassa ikkunani eteen niin kiire heillä usein tulee ja voi sitä virtsan määrää!

        Kovia ovat touhuamaan se Pielaveden kaveri on viikonloppuisinkin usein töissä ja yhtä tiheään mies ramppaa ikkunan alla, olen joskus miettinyt , että uskaltaisinko sanoa hänelle, että paskahinkit on tyhjennettävä roskalaatikkoon, mutta en ole uskaltanut, ettei hän aavistaisi mitään ja hän siis edelleen hivauttaa hinkit siään asuntoni painovoimaisesta
        horminräppänästä, no ei se minua haittaa.
        Mahtavaa on katsella kun miehet istuvat hinkin päälle , voin asunnostani nähdä joka ainoan yksityiskohdan toimituksesta ja jokaisella miehellä on oma tapansa ja anatomiansa.

        Mahtavaa on asua vanhassa talossa Helsingin Kalliossa, täällä on elämä lähellä ja jännitystä ei puutu.

        Rane kallion Mies


      • Enska
        Kallion Mies kirjoitti:

        Hauskaa tuo julkisivuremonttini, olen tehnyt merkillisiä havaintoja täältä kellariasunnostani kalliosta.

        Eräs työmies juri tuo vahvaa Pielaveden murretta puhuva lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen kaveri on alkanut käymään merkillisen usein virtsaamassa ikkunani alla, olen tehnyt merkintöjä asiasta ja päivittäiset käynnit ovat 12-13 kertaa päivässä, ihmeellisen kauan hän teutaroi ikkunani alla kun suorittaa tarpeensa, kiusallista siksi, että en paljonkaan uskalla poistua asunnostani, koska vaarana on se, että jää jotain näkemättä!

        joskus piipahdan toki hampaattoman baariin ottamaan kaksi keskiolutta ja haen pikkupuodista maitotölkin ja makkarapaketin, merkillistä on kun saavun pihan poikki, niin työmiehet tellingeillään naureskelevat ja tuskin olen pääsyt asuntooni, kun ovat jo rivissä ikkunan edessä lorottelemassa.

        kaksi sudanilaista kaveria kävi kyselemässä rapussa majapaikkaa, en uskaltanut luvata, koska se voisi vaarantaa katseluni, koska he voisivat aavistaa jotain, olen vanhasta keittiöjakkarasta rakentanut telineen jossa saan hyvän asennon katseluun.


        perjantai on tänään iltapäivällä työmiehet alkavat kaljoittelun ja silloin on heillä tiheäkin tarve, pohjois-Karjalan kaverit juoksevat välillä pitkin askelin kumisaappat jalassa ikkunani eteen niin kiire heillä usein tulee ja voi sitä virtsan määrää!

        Kovia ovat touhuamaan se Pielaveden kaveri on viikonloppuisinkin usein töissä ja yhtä tiheään mies ramppaa ikkunan alla, olen joskus miettinyt , että uskaltaisinko sanoa hänelle, että paskahinkit on tyhjennettävä roskalaatikkoon, mutta en ole uskaltanut, ettei hän aavistaisi mitään ja hän siis edelleen hivauttaa hinkit siään asuntoni painovoimaisesta
        horminräppänästä, no ei se minua haittaa.
        Mahtavaa on katsella kun miehet istuvat hinkin päälle , voin asunnostani nähdä joka ainoan yksityiskohdan toimituksesta ja jokaisella miehellä on oma tapansa ja anatomiansa.

        Mahtavaa on asua vanhassa talossa Helsingin Kalliossa, täällä on elämä lähellä ja jännitystä ei puutu.

        Rane kallion Mies

        Kalliossa kaikki on mahdollista!

        kallio on villi kaupunginosa!


      • Kallion Mies
        Enska kirjoitti:

        Kalliossa kaikki on mahdollista!

        kallio on villi kaupunginosa!

        Tuulinen päivä, kävi harmillisesti, ei näy tänään työmaalla edes sitä Pielaveden kaveria, lähtivät eilen kotipuoleensa käymään.

        Mikään ei auta on lähdettävä tästä taas työmaakierrokselle, ajattelin käydä Aurinkolahdessa kurkistamassa onko ,siellä miehiä työssä ja jos eivät minua viime vierailultani tunnista, mutta onhan niitä muitakin työmaita, otan 72-mallin datsunin alleni ja lähden kiertelemään viikonloppuajelulle, kun tarkkana on voi nähdä lorottelua hyvinkin tarkasti.

        Tuulen takia pistän päähäni vanhan nahkaisen ajurin lakin ja jalkaani kumiteräsaappaat.

        Eilen olivat pojat tosiaankin lähtötunnelmissa, Pielaveden kaverilla oli päällään oikein vaaleat teryleeni housut ja hieman pieneksi jäänyt pikkutakki, kiire oli miehellä tullut, koska housujen etumus oli kastunut, oli tainnut tulla kusi jo osittain housuun, mielenkiinnolla sitä tarkkailin.

        Maanataina taas pojat tulevat, siihen asti joudun tutkailemaan kylmässä tuulessa, mutta aina nokkela kaveri jotain näkee!

        Remontti Rane kallion Mies


      • on..
        Kallion Mies kirjoitti:

        Tuulinen päivä, kävi harmillisesti, ei näy tänään työmaalla edes sitä Pielaveden kaveria, lähtivät eilen kotipuoleensa käymään.

        Mikään ei auta on lähdettävä tästä taas työmaakierrokselle, ajattelin käydä Aurinkolahdessa kurkistamassa onko ,siellä miehiä työssä ja jos eivät minua viime vierailultani tunnista, mutta onhan niitä muitakin työmaita, otan 72-mallin datsunin alleni ja lähden kiertelemään viikonloppuajelulle, kun tarkkana on voi nähdä lorottelua hyvinkin tarkasti.

        Tuulen takia pistän päähäni vanhan nahkaisen ajurin lakin ja jalkaani kumiteräsaappaat.

        Eilen olivat pojat tosiaankin lähtötunnelmissa, Pielaveden kaverilla oli päällään oikein vaaleat teryleeni housut ja hieman pieneksi jäänyt pikkutakki, kiire oli miehellä tullut, koska housujen etumus oli kastunut, oli tainnut tulla kusi jo osittain housuun, mielenkiinnolla sitä tarkkailin.

        Maanataina taas pojat tulevat, siihen asti joudun tutkailemaan kylmässä tuulessa, mutta aina nokkela kaveri jotain näkee!

        Remontti Rane kallion Mies

        .liikaa tarinoimisessakin.
        Alku oli hauska, "uusinnat" B-luokkaa ja.


    • Stobbi ake

      Hauskoja juttuja, melkein repesin!

    • MUULI SE ON

      Tää sama kahjo, käytti nimeä Remontti-rane, kallion Asukas. Kallion mies ja Hilda, on näillä palstoilla riehunut jo monta vuotta, edelleenkin kirjoittelee Naapurit palstalla tuubaa, kehuu aina kalliota ja haukkuu muita alueita, sanovat että se käyttää hametta ja on vuokralurkki kallion kellarissa.D: Hauskaa tarinaa ja taitaa olla totta!

    • Turkkelin Sepi

      Kallio on helsingin kaupunginosista hurjimpia paikkoja, alakulttuuri, huumeet, seksi, juuri Kalliossa voi elää ja vaikuttaa Remontti-Ranen kaltainen asukas, mies kadun varjoiselta puolelta. Uskomatonta mutta esim. Vaasankadulla yli 20 seksi ja thaihierontapaikkaa tai liikettä, miehiä popliinitakki päällä pälyilee kaduilla, kenties siellä on Ranekin yön soturi ja kurjuuden kunigas.

    • Sivusta katsoja

      Vuosaaren eli Mogadishun mies on kirjoitellut tänne pervoja fantasioitaan jo viisi pitkää vuotta.

      • huh huh..

        Onpas vilkasta tuo kalliolaisen elämä Huh.


    • Anonyymi

      Arkiston aarteita, osui silmään, onko huumoria vai totta?

    • Anonyymi

      Totuus on että, se paljon huhuttu "Paska haisee hyh henkilö oletettu, sairastui ainaisen ripulin tautiin ja joutui tähystykseen" Sen jälkeen ei ole pierre (tuzuu fransee) eikä paskaa puhunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe