Olen kärsinyt nyt koko syyslukukauden unettomuudesta en ole illalla väsynyt vaikka harrastan liikuntaa ja syön hyvin ja vielä menen jika aamu kahdeksaan...SAin imovanea sitä vahvinta eli joku 7,5mg ja vaikka otin kaksi tablettia kahen tunnin sisään ei ollut suurta vaikutusta mitä teen??? olen myös kokeillut tenoxia eikä siitäkään ollut mihinkään.. kaikki elintoiminnot ovat sekaisin kun saan yön aikana unta vain n.2 tuntia jos sitäkään.. olen ollut myös osastohoidossa.. olen toivoton mitä teen???
LÄÄKKEISTÄ ei apua!!
4
639
Vastaukset
- ...
itse kärsin vajaa vuosi sitten yöheräämisistä.. menin lääkäriin ja sieltä lähettivät nuorisopsykiatrille..unettomuus parani Remeron nimisellä masennuslääkkeellä, jonka jouduin valitettavasti lopettamaan. ja unilääkkeiden suositusaikahan on korkeintaan 4vko (poikkeuksiakin taitaa olla).. pysyvää apua niistä ei kannata hakea!! sitä paitsi imovan ja tenox ovat mietoja, kokeiltu on.
jos unettomuus alkaa olla pitkäaikaista niin kannattaa käydä lääkärillä, ja perehtyä kunnolla asiaan..
toivottavasti oli edes jonkinlaista apua.. voimia ja toivottavasti asiat selvenevät!- KOKEMUS
toi on tosi tuttua ,et lääkärit koittaa leikkiä jotain vitun tietäjiä taustoja tuntematta koska useimmathan niistä määrää sen firman lääkkeitä minkä laskuun syövät,lomailevat ym.
- saanut
apua lähes krooniseen unettomuuteen mm. matalalla annoksella Doxalia tai Tolvonia (Remeronin tyyppinen lääke).
Kannattaa hakeutua unitutkimuksiin jos unettomuus jatkuu, itse kävin niissä Neurolla.
Lisät. neuro.org - uneton
Käsitinkö oikein että et nuku siksi että sinua ei väsytä tarpeeksi illalla? Nouset ylös aamulla aikaisin,niin onko se vaikeaa ja olet todella loppu/väsynyt silloin? Oletko väsynyt pitkin päivää?
Olet siis ollut osastolla>unettomuuden takiako?Onko sinulla jotain muita huolia,minkä takia kroppasi olisi "ylikierroksilla". Ihan myöhään illalla ei kannata liikuntaa harrastaa,vaan yrittää sen ajoittaa enemmän päivän puolelle että kroppa ehtii rauhoittua.
Päivä unia ei kannata harrastaa jos illalla ei tule tarpeeksi väsymystä. Tenoxista ainakin huomasin sen että jouduin ottamaan sen tosi aikaisin illalla,että se alkoi vaikuttamaan nukkumaan mennessä.Se myös väsytti aamulla ja päivällä ja iltaa kohden piristyin (jos olin edellisyön saanut unta tarpeeksi).
Mene lääkärille ja pyydä jotain muuta unilääkettä,jos kerran noista ei ole ollut apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770