onko kukaan muu kerännyt kesällä heinäsirkkoja purkkiin? mä olen ne ovat kivoja pomppiaisia! kannattaa kokeilla;)!
moikkelis!
salaattifani
3
321
Vastaukset
- Tiinu
Luonnoneläimiä ei saa vangita. Jos poliisi sattuu näkemään, siitä saa sakot. Eli älä enää koskaan vangitse luonnosta löytynyttä eläintä.
- Po-lice
Kakkaa. Luonnon nisäkkäitä yms. isoja elukoita ei saa ottaa kasvatiksi, mutta se ei todellakaan koske selkärangattomia. Uhanalaiset lajit ovat asia erikseen.
- kissimirri
Eli rukoilijasirkoille 'saalistan' heinäsirkkoja kesäisin.. Tulee halvemmaksi kuin nuo eläinliikkeiden sirkat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412415Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 211788
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001319
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371151- 361036