onko kukaan muu kerännyt kesällä heinäsirkkoja purkkiin? mä olen ne ovat kivoja pomppiaisia! kannattaa kokeilla;)!
moikkelis!
salaattifani
3
310
Vastaukset
- Tiinu
Luonnoneläimiä ei saa vangita. Jos poliisi sattuu näkemään, siitä saa sakot. Eli älä enää koskaan vangitse luonnosta löytynyttä eläintä.
- Po-lice
Kakkaa. Luonnon nisäkkäitä yms. isoja elukoita ei saa ottaa kasvatiksi, mutta se ei todellakaan koske selkärangattomia. Uhanalaiset lajit ovat asia erikseen.
- kissimirri
Eli rukoilijasirkoille 'saalistan' heinäsirkkoja kesäisin.. Tulee halvemmaksi kuin nuo eläinliikkeiden sirkat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544750
- 964716
- 613679
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432661