joulua pakoon

kesäihminen

Missä olisi jouluna lämmintä ja myös jotain muuta kuin rannalla makoilua? Minne olette menneet joulua pakoon?

8

1253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

Minä olen ollut joulua paossa Yhdysvalloissa, Madeiralla, Egyptissä, Thaimaassa ja nyt lähden Brasiliaan.

• ei pakoon

Ma vietin aikanani yhden joulun Kaliforniassa. Olihan se erilaista ja ihan sinansa siistiakin. Siela joulusaunaa otettiin jacuzzissa palmun alla ulkona auringonpaisteessa..Mutta meikalainen kylla on semmonen etta jouluna on pakko saada olla perheen parissa. Suurimman osan vuotta ma hyvin harvoin perhetta naen ja joulu on ainoa aika vuodesta jolloin itseasiassa kaipaan kotiin..

• ei missään

tapauksessa.Olin yhden joulun kanarialla ja oli niin kylmä, etten toista kertaa mene.Ei puhettakaan, että olisi ollut shortsi kelejä.Jos haluat lämpöä mene joko Brasiliaan tai Thaimaahan.

• hölmöä
        ei missään kirjoitti:

tapauksessa.Olin yhden joulun kanarialla ja oli niin kylmä, etten toista kertaa mene.Ei puhettakaan, että olisi ollut shortsi kelejä.Jos haluat lämpöä mene joko Brasiliaan tai Thaimaahan.

vaihtoehtoja voi oikein laittaa riviin ja vertailla kun kysymys Kanaria,Brasilia ja Thaimaa.
        Kanarian kuuluu vertailla Kypros, Kreikka, Turkki jne, nuo muut ovat jo ihan eri asia ja niihin voi laittaa Mexiko,Australia jne. siis minusta

• vielä hölmömpää
        hölmöä kirjoitti:

vaihtoehtoja voi oikein laittaa riviin ja vertailla kun kysymys Kanaria,Brasilia ja Thaimaa.
        Kanarian kuuluu vertailla Kypros, Kreikka, Turkki jne, nuo muut ovat jo ihan eri asia ja niihin voi laittaa Mexiko,Australia jne. siis minusta

Yritätköhän tuota sanoa että joku noista kypros-kreikka-turkki-kanaria-maista tarjoais jouluna rantakelejä. Eiköhän tuo ollut melkosen hyvä vinkki että kantsii harkita jotain vähän eteläisempää.

Saattaa olla meksiko ja australia hyviä maita nekin, mutta painii vähän eri hintaluokassa. Katteles huvikseen löydätkö jostain Meksikoon parin viikon pakettimatkaa joulukuuksi alle 2000 euron. Thaimaahan löytyy 1000 eurosta alkaen, ja Brasiliaan 200 euroa enemmän. Kanarialle vastaavat matkat on jossain 700-800 euron hintaluokassa.

Mun mielestä Brasilia ja Thaimaa on ihan hyviä vaihtoehtoja Kanarialle.

Nimim. "minäkin olen hienohelmanirppanokka joka en halua kuullakaan kanarian saarista tai muista rahvaanomaisuuksista"

• Saalija
        vielä hölmömpää kirjoitti:

Yritätköhän tuota sanoa että joku noista kypros-kreikka-turkki-kanaria-maista tarjoais jouluna rantakelejä. Eiköhän tuo ollut melkosen hyvä vinkki että kantsii harkita jotain vähän eteläisempää.

Saattaa olla meksiko ja australia hyviä maita nekin, mutta painii vähän eri hintaluokassa. Katteles huvikseen löydätkö jostain Meksikoon parin viikon pakettimatkaa joulukuuksi alle 2000 euron. Thaimaahan löytyy 1000 eurosta alkaen, ja Brasiliaan 200 euroa enemmän. Kanarialle vastaavat matkat on jossain 700-800 euron hintaluokassa.

Mun mielestä Brasilia ja Thaimaa on ihan hyviä vaihtoehtoja Kanarialle.

Nimim. "minäkin olen hienohelmanirppanokka joka en halua kuullakaan kanarian saarista tai muista rahvaanomaisuuksista"

Etta kanariansaaret ovat afrikan saharan vieressa eli eivat verrattavissa turkkeihin tai kreikkohin. Manner-Espanja kylla mutta kanariansaaret ovat paljon alempana. Siltikin tosiaan, jouluna on viileaa ja vetta sataa. Tosiaan taytyisi menna etelampaan tai kokonaan paivantasaajan toiselle puolelle.

• Maa

Kanarialla ja Madeiralla. Tänä vuonna taas Madeiralle.

• PEJ

Useita jouluja olemme viettäneet Kanarialla ja pidän matkaa sinne hyvänä vaihtoehtona Suomen joululle. Kanaria on viikon matkalle sopivan lähellä. Kuten myös Costa del Sol ja Madeira. Varsinkin Madeira on mukava joulunajan paikka, Funchalin valoissa on joulun tunnelmaa ja uusivuosi on siellä riehakas juhla. Costa del Solilla aurinko paistaa joulunakin, mutta silti on viileää, yleensä hyvä ilma autoiluun ympäristön nähtävyyksille. Granada, Ronda, Gibraltar ja muut. Mutta Kanarialla on täysi kesä keskellä talvea ja sinne olemme taas lähdössä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe