ei paha. little mermaid.
karonille
9
1228
Vastaukset
- puuttuu
uima-allaskin kokonaan...aina rannalle pitää mennä..ja ränsistyneen näkönen muutenkin..minusta toi just semmonen hoteeli omatoimimatkailijoille sopiva,jotka ehkä 1-2 yötä majottuvat..
- hotelli
Ilmastointi, tv, siistit huoneet. Karonin paras sijainti. Olin viime maaliskuussa myös äkkilähdöllä, silloin 8pv 799e. Minust tolla hinnalla hinta-laatusuhde kohillan. Ainoo et u-allas puuttuu, mut meri vieres. Hyvät reissut..
- vissiinkään taida
olla käynyt kyseisessä hotellis. Taitaa vaan olla peruspessimismiä, niin kuin suomalaisilla yleensä. Hyvä on hotelli.
- menee
on tosi halpa ja hyvä hotelli.
- pelottaa..
Joko taas ei jengi uskalla lähteäkään vai miksi on reissut taas alessa? Joka vuosi on joku paniikki päällä ja karvalakkimatkoja saa puoli-ilmaseksi, eipä siinä mitään pahaa, päinvastoin.. :-))
- nytten
pelottaa.. kirjoitti:
Joko taas ei jengi uskalla lähteäkään vai miksi on reissut taas alessa? Joka vuosi on joku paniikki päällä ja karvalakkimatkoja saa puoli-ilmaseksi, eipä siinä mitään pahaa, päinvastoin.. :-))
menee halvalla marraskuu. joulu-maalis väli aika myyty.
- isoaatu
nytten kirjoitti:
menee halvalla marraskuu. joulu-maalis väli aika myyty.
joo, näin on. joulukuusta eteinpäin ei saa enää matkoja. Tai ainahan niitä viime hetken perareita tulee.
- 223
isoaatu kirjoitti:
joo, näin on. joulukuusta eteinpäin ei saa enää matkoja. Tai ainahan niitä viime hetken perareita tulee.
Kyllä näyttää vielä olevan matkoja jäljellä ... tosin ei isoille porukoille.
Hotellista sen verran, että itse olen ollut thaimaassa, kerran majailin hotelissa missä ei ollut parveketta ja lattia oli kokomatto... EN suosittele, siinä ilman kosteudessa ja kuumuudessa huoneet ei todellakaan ole hyvässä kunnossa. Huone kerää väkisinkin hometta, kun kostea ilma ei pääse vaihtumaan... Juuri kyseisestä hotellista en tiedä, mutta faktat parvekkeen ja kokolattiamaton kohdalla ovat ed.mainitut. - eiole
223 kirjoitti:
Kyllä näyttää vielä olevan matkoja jäljellä ... tosin ei isoille porukoille.
Hotellista sen verran, että itse olen ollut thaimaassa, kerran majailin hotelissa missä ei ollut parveketta ja lattia oli kokomatto... EN suosittele, siinä ilman kosteudessa ja kuumuudessa huoneet ei todellakaan ole hyvässä kunnossa. Huone kerää väkisinkin hometta, kun kostea ilma ei pääse vaihtumaan... Juuri kyseisestä hotellista en tiedä, mutta faktat parvekkeen ja kokolattiamaton kohdalla ovat ed.mainitut.kokolattiamattoa. ainakaan tän vuoden keväällä. Ilmastointia itse säätämällä voi tuulettaa tarpeen mukaan. Eikä se u-allas niinkään harmita, ku ei sitä odota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989