Mä haluun rahaa

Joshua

Mä haluisin että mun viikko rahaa nostettaisiin mut mä en tiiä et mitä kaikkee mun pitäis tehdä sen eteen et voisko joku ystävällisesti kertoo mulle jos tietää jotain hyviä töitä

5

837

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • massiiiii

      Mun mutsi antaa aina mulle lisää rahaa, jos tiskaan, vien roskia, siivoon muutakin kuin oman huoneen tai käyn kaupassa ja muuta. Kysy sä samaa kotona. Ja varsinkin ennen isoja juhlia (joulu on hyvä) kun on suursiivous, saan rahaa hyvin, kun porukat ei itse ehdi siivoon eikä kauppaan.

    • No tuntematon

      Jos vaikka käyttäisit aikasi opiskeluun..Ehkäpä äidinkielen opiskeluun? Vaikka en itsekkään äikkää osaa,mutta silti sattuu silmiin kun näkee pahoja virheitä yhdyssanoissa. Mutta jottei mee ihan offtopikiksi.. MIKSI tarvit enemmän rahaa? jos sille on hyvä syy,eiköhän vanhemmat anna.. Paljonkos se nykyinen on? 5-10€ viikossa on ihan hyvä nuorelle(siis jos vanhemmat maksaa vaatteet ja muut normaalit asiat..). Sitten taas miksi sitä pitäisi nostaa? Jos rahat loppuu heti niin kannattaa opetella säästämään,tai sijoittamaan sitä pientäkin rahaa. Esim itselläni ei ole koskaan ollut viikkorahaa,mutta kun olen jostain löytänyt euron jos toisenkin,olen sen pelannut koneisiin ja voittanut parikin kymppiä lisää. Sitten tietysi jos uskallusta riittää niin kavereiden kesken pieniä vetoja. Itse olen sillä ainakin aika hyvin tienannut. Sitten myös kaverien kesken voi pelata vaikka pokeria rahasta,ja ehkä voittaa heidän rahat. No,kunhan nyt jotain kirjoittelin. Parhaat rahaideat syntyy omaperäisyydestä. Keksi jotakin mitä kukaan muu ei ole keksinyt. Jos todellakin jaksaa alkaa tekemään töitä,niin suosittelen pullojen keräämistä viikonloppuna tai sen jälkeen. Eli yksinkertaisesti,keksi oma tapa tehdä rahaa. Käytä vahvuuksiasi hyödyksi!

    • Palölapos

      Se ei kuule riipu meistä, ei kenestäkään muusta, kuin sen viikkorahan maksajasta, että kysyt siis häneltä, mitä voisit tehdä sen nostamiseksi. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Tai sitten meet kerää pulloja.

    • hga

      Kävisitte kesätöissä tjms. niin ei tarvis valittaa sitä kun viikkoraha on vaan jotain 10€. Vituttaa kun jengi valittaa ettei saa kuin 40 euroa kuussa, itse en saa yhtään viikko-/kuukausirahaa.

      • tarviin rahaa

        ei saatana en mäkää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe