aamuerektion puuttuminen??

Kaitsu2323

Onkos kohtalotovereita? Aamuerektio puuttuu ja muutenkin hankalaa saada stondis? Mikäs teillä oli vaivana ja mikä auttoi?

18

11974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keitsu

      Onhan tuollaista ollut, aamuerektio ei suorastaan puuttunut, mutta oli heikko, puolinainen (kun ennen oli kivikova). Aloin tehdä sitten ns. pc-lihas harjoituksia ("anuksen supistusliike") 15 min/pvä, esim autolla ajaessa. Kuukauden päästä oli jo parempi seisokki, en tiedä oliko harjoittelulla vaikutusta.

    • ölli

      Voi kertoa matalasta testosteronitasosta.

      Sekin voi vaikuttaa havantoihin herääkö kellolla vai nukkuuko kunnes herää.

    • karjuilla

      on joka aamu jättistondis! Jos ei ole, niin olet hiiri tai sellaiseksi muuttumassa.

      • murheellista

        että impotenttinä et muuhun enää kykene kuin haaveiluihin aamuerektiosta


      • Miten voi?
        murheellista kirjoitti:

        että impotenttinä et muuhun enää kykene kuin haaveiluihin aamuerektiosta

        Siis en voi kuvitellakkaan et joltain tuo "taito" puuttuu, itelläni on aina iha hervoton stoikkari aamusin...tosin joskus sitä toivois et sitä ei ilmestyisi, jos nimittäin nukkuu josai sellases "ei niin mieluisassa paikassa" ja sit ku nousee siitä ylös nii boksereissa on tolppa pystyssä...pakkohan sitä si on jäädä peiton alle 5 minuutiks makoilee =)


    • auttaa...

      MenBalans-luontaistuote. Ovat ikävä kyllä kalliita.

    • pitkän tien kulkeneet

      Et kertonut minkä ikäinen olet. Iän myötähän tuo on ihan mahdollista ja näin syksyllä ja talvella, kun ei enää aurinko paista niin käpyhormooni ei enää toimi niin hyvin kun valoisana aikana.
      Kevät kun koittaa niin himotkin heräävät taas eloon, odottele vaan ihan rauhassa.

      • käpyhormooni

        on ja miten se toimii? Minulla on ikää 60v ja joka jeesuksen aamu on sellainen stondis että tekee kipeää, eikä viitsisi arkiaamuina vaimoakaan aina herättää, sunnuntai-aamuisin kyllä. Ei tämäkään hauskaa ole. Kysyn siksi, kun ei näytä vuodenajoilla olevan vaikutusta.


      • onnibus
        käpyhormooni kirjoitti:

        on ja miten se toimii? Minulla on ikää 60v ja joka jeesuksen aamu on sellainen stondis että tekee kipeää, eikä viitsisi arkiaamuina vaimoakaan aina herättää, sunnuntai-aamuisin kyllä. Ei tämäkään hauskaa ole. Kysyn siksi, kun ei näytä vuodenajoilla olevan vaikutusta.

        Paskaa jauhat


    • Stondis

      Joskus on neljäkin kovaa pakottavaa aamustondista. Joku saattaa kestää parikymmentä minuuttia. Mutta kyllä tuntuu hyvältä.

    • DERTYUIJHG

      "Minulla on ikää 60v ja joka jeesuksen aamu on sellainen stondis että tekee kipeää"
      Mm. tässä on kaveri joka vain näkee unia aamu-ym. stondiksista:D

      On aivan varmaa että ei olisi mitään tarvetta täällä "pyöriä", jos kulli todella toimii kuvailemalla tavalla.. heh..heee....

      • wanha60v

        Minäkin olen 60v ja ei enää tietoakaan aamuseisokeista. Ehkä juuri jotain pientä aamujäykkyyttä esiintyy, jos ei kolmeen viikkoon tyhjennä pussejaan. Aika vähän on nykyään tyhjennettävää. Pussien tyhjentäminen olisi terveellistä, siispä täytyy vain koittaa joskus tyhjentää...


      • onnibuss

        Haaveilet vaan


    • temuliinni

      Nukutko hyvin, omalla kohdallani aamuerektio on tosi kova jos olen nukkunut hyvin jos taas huonosti niin ei erektiota.

    • vm43

      Aamuautomatiikka on vuosien taakse jäänyttä elämää.
      Muutenkin olemme olleet, varsinkin viimeiset 15 vuotta, "päiväihmisiä".
      Mikä vaivana? Luultavasti pikkuhiljaa hiipuvat elintoiminnot.
      Mikä auttaa? Vaimon toiminta. 7-kymppiä lähestyvä vaimoni viitsii vaivautua pari kertaa viikossa koska ei viitsi katsoa tyytymtöntä naamaani.

    • Rastapää

      Mul on ihan max kerran kuussa aamu erektio, iha hämmästyn sillon ku se on melko kova, ollu 20vuotiaasta asti erektio ongelmainen, erektio rengas autto alku vuodet mutten saa enää senkää avulla kovaks ja oikee pysty panee kunnolla

    • AamustondisM53v

      Mun aamuerektiossa on suuria eroja. Jos on ollut seksiä tai olen madturboinut , yleensä aamustondis voimistuu parina seuraavana aamuna. Joskus kun viimeisestä orgasmista on pidempi aika voi aamustondis olla hyvinkin jämäkkä

      • AamustondisM53v1

        Hyvä esimerkki miten seksuaalinen aktiivisuus näyttäisi vaikuttavsn minulla. Viime viikonlopulta 2 orkkua. Sekä eilen että tänä aamuna heräsin yöllä ja aamulla oikein jämäkkään erektioon. Itseasiassa tänä yönä kahdesti...kun ensimmäisen kerranheräsin niin veijari pehmeni kun mitään lisästimulastiota ei tullut. Kun nukahdin uudelleen ja heräsin paineeseen niin majakka oli komeasti yöpuvun housujen alla pystyssä kohti kattoa...

        Harmi ettei ollut äitienpäivä...olisin tarjonnut vaimolle nahkatulppaania äitien päivän kunniaksi...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe