kylppärin ovi ja kynnys

sakke

Pitäisi asentaa kylpyhuoneeseen ja kodinhoitohuoneen välille ovi. Mietin että kun kyseessä on kaksi eri märkätilaa, miten toimitaan vesieristeiden kanssa. Valetaanko näiden tilojen välille oviaukkon pieni kynnys ja vesieriste nostetaan ylös tätä valua vasten.

Miten nuo puiset kynnykset näissä tiloissa. Tuleeko kestämään?

Lainsäädännöstä en tiedä mittään, eli aiheuttaako se joitakin reunaehtoja, esim. tuon vesierityksen osalta. Itse kokisin ettei tarvitsisi lainkaan kynnystä. Molemmissa tiloissa lattiakaivo ja suihku muutaman metrin päästä oviaukosta. Kaadot on kodillaan.

Kiitoset näkemyksistänne.

4

9831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina jos tilassa on lattiakaivo niin siellä pitäisi myös olla vesieristys jos kodinhoitohuoneessa on lattiassa vesieristys ni eihän pesuhuoneen oven alla tarvi kynnystä.Muuten kannattas laittaa tamminen kosteantilan kynnys,jota vasten kylppärin vesieristys nostetaan.Kannattaa harkita lasista ovea pesuhuoneen ja khh välille jos ovi on lähellä suihkuja.kestää nimittäin isältä pojalle ilman maalauksia tai lakkauksia.Siinähän mun neuvot!!

• kynnystä

JOS vaikka tapahtuu vesivahinko, viemäri tukossa tms, silloin vedet menee ainakin toisesta lattiakaivosta. Siksi meillä ei ole kynnystä.

• jore

tavallinen tuuletuskynnys lakkaa se venelakalla (uretaanilakka),silikoni kummankin huoneen puolelle.-kestää.

• hemppa

Lattiat tuli laatasta (10 x 10 )molempiin tiloihin. Laattaukko pisti 2 laattaa päällekkäin oviaukkoon kynnyksen kohdalle. Hyvin toimittaa kynnyksen virkaa eikä ole turhan korkea. En kyllä ollut katsomassa laittoiko suoraan alemman laatan päälle kiinni laastilla. Vesieriste on yhtenäinen lattiassa molemmissa tiloissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe