TEEN TITANS??

kimmie

tietääks kukaan, miltä kanavalta sitä vois kattoo suomesta? olisin tosi kiitollinen, jos joku osais vastata!! :D

47

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icy trix

      sieltä tulee teen titans joka perjantai klo 13:10.

    • Raven

      sitähän ei tuu suomes... ENÄÄ!! *itkee* ja toivon et se tuliss,...

      • Cyborg

      • Cyborg kirjoitti:

        nii just mtv3 sais näyttää sitä ja mä löysin yhen suomenkielisen sivun o_o http://www.freewebs.com/teentitansf/

        keskustelua ei taideta enää katsella, joten voisit Cyborg mennä kirjoittelemaan etusivulle, niin sinutkin tunettaisiin ja viestejäsi luettaisiin paremmin :D


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        nii just mtv3 sais näyttää sitä ja mä löysin yhen suomenkielisen sivun o_o http://www.freewebs.com/teentitansf/

        Vau mikä löytö mä oon metsästänyt suomen kielisiä sivuja jo kauan, ja noi tiadot oli aika puutteelliset. Mä oon suomentanut itselleni niin monia englannin kielisiä sivuja joten voin sanoa näin.

        Mistä muuten löysit Teen Titans supersankari ryhmän?
        Mää löysin Cartoonnetwork: in sivuilta.
        Aloin heti tykkään Starfirestä mutta kun tutustuin Raveniin niin se kannatus kääntyi.

        Meikä tyttö IS RAVEN FAN!!!


      • Starfire on paras
        Raven fan kirjoitti:

        Vau mikä löytö mä oon metsästänyt suomen kielisiä sivuja jo kauan, ja noi tiadot oli aika puutteelliset. Mä oon suomentanut itselleni niin monia englannin kielisiä sivuja joten voin sanoa näin.

        Mistä muuten löysit Teen Titans supersankari ryhmän?
        Mää löysin Cartoonnetwork: in sivuilta.
        Aloin heti tykkään Starfirestä mutta kun tutustuin Raveniin niin se kannatus kääntyi.

        Meikä tyttö IS RAVEN FAN!!!

        Just joo.
        Mä kävin siä ja ihan hyvin oli tiatoa.
        Vaikka tiesin kyllä noi kaikki asiat, mutta joku ei välttämäti tiennykkään.
        Vai mitä tyypit???
        Saatan olla väärässä, mutta sitten se on minun ikioma ongelma.

        Montakohan TT katsojaa on Suomessa???
        ei varmaan kovinpaljoo.
        Mistäköhän voisi saada Teen Titans videoita???
        Siis muualta kuin netistä tilaamalla???

        Ja vielä Raven fan yritätkö vähätellä Starfiren voimia???


      • Slade
        Raven fan kirjoitti:

        Vau mikä löytö mä oon metsästänyt suomen kielisiä sivuja jo kauan, ja noi tiadot oli aika puutteelliset. Mä oon suomentanut itselleni niin monia englannin kielisiä sivuja joten voin sanoa näin.

        Mistä muuten löysit Teen Titans supersankari ryhmän?
        Mää löysin Cartoonnetwork: in sivuilta.
        Aloin heti tykkään Starfirestä mutta kun tutustuin Raveniin niin se kannatus kääntyi.

        Meikä tyttö IS RAVEN FAN!!!

        Höpö höpö ei noi sivut ollu yhtään puutteelliset. Vai luulitko et se tyyppi olis laittanu kaikki tiedot kerralla. Siellä oli paljon semmostakin tietoo mitä ei varmana moni tienny.


      • Raven fan
        Slade kirjoitti:

        Höpö höpö ei noi sivut ollu yhtään puutteelliset. Vai luulitko et se tyyppi olis laittanu kaikki tiedot kerralla. Siellä oli paljon semmostakin tietoo mitä ei varmana moni tienny.

        RIIPPUU EHKÄ KUITENKIN SIITÄ KUINKA PALJON TIETÄÄ TÄSTÄ SUPESANKARI- PIIRROS RYHMÄSTÄ.
        ESIM. MULLE TOI KAIKKI TIETO OLI JO SELVÄÄ.
        JA SE OLIKIN VAIN MUN MIELIPIDE, JOTEN TARKOITIN LÄHINNÄ ITSEÄNI.


      • xpppp
        Raven fan kirjoitti:

        RIIPPUU EHKÄ KUITENKIN SIITÄ KUINKA PALJON TIETÄÄ TÄSTÄ SUPESANKARI- PIIRROS RYHMÄSTÄ.
        ESIM. MULLE TOI KAIKKI TIETO OLI JO SELVÄÄ.
        JA SE OLIKIN VAIN MUN MIELIPIDE, JOTEN TARKOITIN LÄHINNÄ ITSEÄNI.

        Hah, et varmaan tienny mikä on Mad Modin oikea nimi tai että kuinka vanha on Slade ennen kun katoit tolta sivulta.


      • Cyborg
        Raven fan kirjoitti:

        Vau mikä löytö mä oon metsästänyt suomen kielisiä sivuja jo kauan, ja noi tiadot oli aika puutteelliset. Mä oon suomentanut itselleni niin monia englannin kielisiä sivuja joten voin sanoa näin.

        Mistä muuten löysit Teen Titans supersankari ryhmän?
        Mää löysin Cartoonnetwork: in sivuilta.
        Aloin heti tykkään Starfirestä mutta kun tutustuin Raveniin niin se kannatus kääntyi.

        Meikä tyttö IS RAVEN FAN!!!

        Mä löysin sen sarjan rtl kanavalta. Mut toi suomenkielinen sivu saattaa lopettaa ylläpitämisen. en tiiä miks :( olis ollu mukava tietää muistakin hahmoista siin sarjassa.


      • Cyborg
        Starfire on paras kirjoitti:

        Just joo.
        Mä kävin siä ja ihan hyvin oli tiatoa.
        Vaikka tiesin kyllä noi kaikki asiat, mutta joku ei välttämäti tiennykkään.
        Vai mitä tyypit???
        Saatan olla väärässä, mutta sitten se on minun ikioma ongelma.

        Montakohan TT katsojaa on Suomessa???
        ei varmaan kovinpaljoo.
        Mistäköhän voisi saada Teen Titans videoita???
        Siis muualta kuin netistä tilaamalla???

        Ja vielä Raven fan yritätkö vähätellä Starfiren voimia???

        Ihan oikeassa oot en mäkään tienny et esimerkiks Trigon oli Ravenin isä tai et Robinilla ei ole oikeata henkilöllisyyttä tässä sarjassa (se sivun webmaster kerto mulle ku kysyin).

        Harmi et sivu lopetetaan :(


      • Cyborg
        Cyborg kirjoitti:

        Mä löysin sen sarjan rtl kanavalta. Mut toi suomenkielinen sivu saattaa lopettaa ylläpitämisen. en tiiä miks :( olis ollu mukava tietää muistakin hahmoista siin sarjassa.

        mitä sä muuten tarkotit et ne on puutteelliset?

        mun mielestä olis aika törkeetä sanoo sitä sivua puutteelliseks koska noi muut ulkomaalaiset sivut on ollu jo ainakin 2 vuotta vanhoja ja toi on vasta muutaman kuukauden. :(


      • Raven fan
        xpppp kirjoitti:

        Hah, et varmaan tienny mikä on Mad Modin oikea nimi tai että kuinka vanha on Slade ennen kun katoit tolta sivulta.

        HUHUU!!!

        Puhuin teini titaaneista en niistä pahiksista.


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        mitä sä muuten tarkotit et ne on puutteelliset?

        mun mielestä olis aika törkeetä sanoo sitä sivua puutteelliseks koska noi muut ulkomaalaiset sivut on ollu jo ainakin 2 vuotta vanhoja ja toi on vasta muutaman kuukauden. :(

        OKEI OKEI myönnetään että joku aloitteleva fani ei välttämäti tienny noita, eikä varmastikkaan tiennyt.
        Kuitenkin mulle toi osa oli jo päivän selvä.
        :) Tai siis ne pari ekaa juttua siitä, sillä en tosiaankaan käyny sitä sivua kokonaan läpi.
        ;) (pientä punastumista) Hihii eiks ookkin aikas stupidia lähtee valittaan näin teille. SORI!!!
        Mä lupaan tutkia sivua kunnolla ennen sen haukkumista tästälähtien.
        Muuten ketkä on teijän lemppari hahmoja tässä sarjassa?
        Entä ketä vihaatte sieltä.

        Mä pidän eniten Ravenista, mutta Blackfirekin on ihan OK.
        Mä inhoon... nojaa kaikki on ihan OK paitsi Starfiressä on jotain mikä ei ihan kolahda mulle.

        Dodiin tota SORI! :) (noloa)


      • Cyborg
        Raven fan kirjoitti:

        OKEI OKEI myönnetään että joku aloitteleva fani ei välttämäti tienny noita, eikä varmastikkaan tiennyt.
        Kuitenkin mulle toi osa oli jo päivän selvä.
        :) Tai siis ne pari ekaa juttua siitä, sillä en tosiaankaan käyny sitä sivua kokonaan läpi.
        ;) (pientä punastumista) Hihii eiks ookkin aikas stupidia lähtee valittaan näin teille. SORI!!!
        Mä lupaan tutkia sivua kunnolla ennen sen haukkumista tästälähtien.
        Muuten ketkä on teijän lemppari hahmoja tässä sarjassa?
        Entä ketä vihaatte sieltä.

        Mä pidän eniten Ravenista, mutta Blackfirekin on ihan OK.
        Mä inhoon... nojaa kaikki on ihan OK paitsi Starfiressä on jotain mikä ei ihan kolahda mulle.

        Dodiin tota SORI! :) (noloa)

        Mun suosikki on ainakin Cyborg x) ja mä inhoon sitä Gizmoa.


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        Mun suosikki on ainakin Cyborg x) ja mä inhoon sitä Gizmoa.

        Ai no sun lemppari hahmon kyl jo saattaisi osata arvata, sillä sun nimimerkki on myös Cyborg. ;)
        Jep.
        Missä tutustuit ekan kerran tähän ryhmään?
        Mä tutustuin siinä vaiheessa kun löysin cartoonnetwork sivut. :) Jep sit mä aloin tutkiskella sitä vie enemmän.

        Mut silti mä oon tosi, tosi pahoillani siitä mitä sanoin niistä net sivuista, ja mä löysin sieltä pari jutskaa mitä en tosiaan ollut vielä koskaan tiennyt.
        No mutta kuka muka sanoi että ihminen on maailman järkevin olento, tai mä en ainakaan ole. ;)
        SO I'M SORRY!!!!

        Miten niin lopettaa ylläpidon, koska, miks???
        Joku vois viä tarvita niitä tietoja.


        Muuten mitä te tiedätte Puffy AmyYumi nimisestä bändistä? Voikohan sen levyjä ostaa mistään Suomessa? Nääs haluaisin niiden ton uusimman levyn, se on näytteistä päätellen tosi IHQU!
        Ja hihi siellä on kappale Titans Theme. ;)


      • Cyborg
        Raven fan kirjoitti:

        Ai no sun lemppari hahmon kyl jo saattaisi osata arvata, sillä sun nimimerkki on myös Cyborg. ;)
        Jep.
        Missä tutustuit ekan kerran tähän ryhmään?
        Mä tutustuin siinä vaiheessa kun löysin cartoonnetwork sivut. :) Jep sit mä aloin tutkiskella sitä vie enemmän.

        Mut silti mä oon tosi, tosi pahoillani siitä mitä sanoin niistä net sivuista, ja mä löysin sieltä pari jutskaa mitä en tosiaan ollut vielä koskaan tiennyt.
        No mutta kuka muka sanoi että ihminen on maailman järkevin olento, tai mä en ainakaan ole. ;)
        SO I'M SORRY!!!!

        Miten niin lopettaa ylläpidon, koska, miks???
        Joku vois viä tarvita niitä tietoja.


        Muuten mitä te tiedätte Puffy AmyYumi nimisestä bändistä? Voikohan sen levyjä ostaa mistään Suomessa? Nääs haluaisin niiden ton uusimman levyn, se on näytteistä päätellen tosi IHQU!
        Ja hihi siellä on kappale Titans Theme. ;)

        Mä katoin kerran rtl kanavalta sitä sarjaa ja innoistuin siit. Sit mun kaveri kerto et siitä sarjasta on suomeks sivu. niin musta se oli aika törkeetä sanoa tollai siit sivusta. mun kaveri sano et siinä titans sivulla on aika hiljasta ku kukaan ei käy siellä ja foorumissaki ei ole yhtään jäsentä ni se luulee et sivu lopetetaan kesällä :(

        mä en ainakaan tiiä mitään siitä bändistä, mut hauskaa musiikkia soittavat xD


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        Mä katoin kerran rtl kanavalta sitä sarjaa ja innoistuin siit. Sit mun kaveri kerto et siitä sarjasta on suomeks sivu. niin musta se oli aika törkeetä sanoa tollai siit sivusta. mun kaveri sano et siinä titans sivulla on aika hiljasta ku kukaan ei käy siellä ja foorumissaki ei ole yhtään jäsentä ni se luulee et sivu lopetetaan kesällä :(

        mä en ainakaan tiiä mitään siitä bändistä, mut hauskaa musiikkia soittavat xD

        Niin no joo olihan se tosi törkeetä, mutta en tosin tutkinut sitä sivua ennen sen haukkumista. I'm stupid!!! No jaa aina joskus kaikille sattuu vahinkoja. ;) Mitäs mää suurelle suulleni voin.
        Hihii kerran mää haukuin mun luokka toverin niin et sain anella siltä ainakin 2 viikkoa anteeks. Nojaa
        mä en kerta kaikkiaan voi itselleni mitään.

        YMMÄRSINKÖ OIKEIN?
        Siis se suomenkielinen TT sivu lopettaa siksi, että sillä on liian vähän käyttäjiä? VAI???

        Aivan Puffy AmiYumi is best!!!
        Maksaisin mitä vain jos sitä voisi ostaa suomesta.
        No jaa melkein mitävain. ;)


      • Cyborg
        Raven fan kirjoitti:

        Niin no joo olihan se tosi törkeetä, mutta en tosin tutkinut sitä sivua ennen sen haukkumista. I'm stupid!!! No jaa aina joskus kaikille sattuu vahinkoja. ;) Mitäs mää suurelle suulleni voin.
        Hihii kerran mää haukuin mun luokka toverin niin et sain anella siltä ainakin 2 viikkoa anteeks. Nojaa
        mä en kerta kaikkiaan voi itselleni mitään.

        YMMÄRSINKÖ OIKEIN?
        Siis se suomenkielinen TT sivu lopettaa siksi, että sillä on liian vähän käyttäjiä? VAI???

        Aivan Puffy AmiYumi is best!!!
        Maksaisin mitä vain jos sitä voisi ostaa suomesta.
        No jaa melkein mitävain. ;)

        Niin ainakin mun kaveri sano ellei se sit valehtele koska se ei tykkää teen titans sarjasta. kesällä sit näkee pitikö paikkaansa vai muuttiko ylläpitäjä mielensä pitää se sivu sittenkin esillä.


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        Niin ainakin mun kaveri sano ellei se sit valehtele koska se ei tykkää teen titans sarjasta. kesällä sit näkee pitikö paikkaansa vai muuttiko ylläpitäjä mielensä pitää se sivu sittenkin esillä.

        "Niin ainakin mun kaveri sanoi ellei se sit valehtele koska se ei tykkää teen titans sarjasta."
        YES
        Tarkoititko tolla sitä sun kamuas va minua?
        Vai jotakuta muuta?
        I'm stupid. :P

        Voitko sä antaa tälle tytölle enään anteeks siitä mitä sanoin niistä sivuista?
        Toivottavasti voit, sillä mä tunnen aikamoista syyllisyyttä siitä mitä sanoin. Tai aloin tuntea sitä heti kun kerroit et sun kamu oli löytänyt sen. Ajatella mikä vaiva siitäkin oli, sillä suomenkielisiä TT sivuja ei löydä sieltä täältä.


      • Cyborg
        Raven fan kirjoitti:

        "Niin ainakin mun kaveri sanoi ellei se sit valehtele koska se ei tykkää teen titans sarjasta."
        YES
        Tarkoititko tolla sitä sun kamuas va minua?
        Vai jotakuta muuta?
        I'm stupid. :P

        Voitko sä antaa tälle tytölle enään anteeks siitä mitä sanoin niistä sivuista?
        Toivottavasti voit, sillä mä tunnen aikamoista syyllisyyttä siitä mitä sanoin. Tai aloin tuntea sitä heti kun kerroit et sun kamu oli löytänyt sen. Ajatella mikä vaiva siitäkin oli, sillä suomenkielisiä TT sivuja ei löydä sieltä täältä.

        mä tarkotin sillä mun kamua :)

        kai mä voin antaa anteeks :) niin olihan siit pientä vaivaa ja ainakin sille joka tota sivua ylläpitää.


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        mä tarkotin sillä mun kamua :)

        kai mä voin antaa anteeks :) niin olihan siit pientä vaivaa ja ainakin sille joka tota sivua ylläpitää.

        Jes oot maailman kiltein tyyppi, kun pystyit antaan mulle anteeks. KITOS! I like you! THANKS!!!

        Aivan sellaiset sivut eivät synny itsestään.
        Eikä päivitykkään.
        Hei tota olisko mahollista että pyytäisit mun puolesta siltä sun kamultas anteeks?
        Ku mä en voi tuntea sitä, enkä sillon pyytää siltä anteeks, mutta sä tunnet hänet ja voisit suorittaa sen. Tai tuo se kaveris tähän koneen ääreen ja pyydä lukemaan tämä:

        Mä olen oikein pahoillani kaikesta, en osannut ymmärtää kuinka tyhmä oikein olen. Kuitenkin nyt mä sen tiedän ja Olen oikein, oikein pahoillani kaikesta. I'm SORRY!!!


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        mä tarkotin sillä mun kamua :)

        kai mä voin antaa anteeks :) niin olihan siit pientä vaivaa ja ainakin sille joka tota sivua ylläpitää.

        Kuulostanko mä tyhmältä mun jutuissa?
        Toivottavasti en. Mä oon niin huono pyytään anteeks.
        En ole koskaan oikein tarvinnut sitä taitoa.
        Kun aina olen vain käyttäytynyt, itsekkäästi ja ajattelemattomasti.
        Mitä luulet voinko mä koskaan oppia?
        I'M STUPID, I'M STUPID, I'M STUPID!!!!
        Jeah, I'M STUPID!!!

        Tuu joskus suomi24 Chat huoneisiin.
        Mä tykkään Chat: tailemisesta.
        Tuu ensi viikonloppuna. Tai tuu perjantaina 5.5.06 klo: 18.00.
        Ja chat huoneeksi sopisi: Hymm. Sopisko: Suomi24 chat siellä ei ole ikinä niin hirveästi väkeä.
        Tai siis jos sulle sopii Gyborg???


      • Cyborg
        Raven fan kirjoitti:

        Jes oot maailman kiltein tyyppi, kun pystyit antaan mulle anteeks. KITOS! I like you! THANKS!!!

        Aivan sellaiset sivut eivät synny itsestään.
        Eikä päivitykkään.
        Hei tota olisko mahollista että pyytäisit mun puolesta siltä sun kamultas anteeks?
        Ku mä en voi tuntea sitä, enkä sillon pyytää siltä anteeks, mutta sä tunnet hänet ja voisit suorittaa sen. Tai tuo se kaveris tähän koneen ääreen ja pyydä lukemaan tämä:

        Mä olen oikein pahoillani kaikesta, en osannut ymmärtää kuinka tyhmä oikein olen. Kuitenkin nyt mä sen tiedän ja Olen oikein, oikein pahoillani kaikesta. I'm SORRY!!!

        Mut miks sä mun kamulta haluut pyytää anteeks kun se ei seuraa sitä titans sarjaa se vaan löysisen vahingossa.


      • Cyborg
        Raven fan kirjoitti:

        Kuulostanko mä tyhmältä mun jutuissa?
        Toivottavasti en. Mä oon niin huono pyytään anteeks.
        En ole koskaan oikein tarvinnut sitä taitoa.
        Kun aina olen vain käyttäytynyt, itsekkäästi ja ajattelemattomasti.
        Mitä luulet voinko mä koskaan oppia?
        I'M STUPID, I'M STUPID, I'M STUPID!!!!
        Jeah, I'M STUPID!!!

        Tuu joskus suomi24 Chat huoneisiin.
        Mä tykkään Chat: tailemisesta.
        Tuu ensi viikonloppuna. Tai tuu perjantaina 5.5.06 klo: 18.00.
        Ja chat huoneeksi sopisi: Hymm. Sopisko: Suomi24 chat siellä ei ole ikinä niin hirveästi väkeä.
        Tai siis jos sulle sopii Gyborg???

        Etsä hirveen tyhmältä vaikuta mut sua varmaan rassaa toi haukkuminen. mut hyvä ettei se suomenkielise teen titans sivu ylläpitäjä ole nähny sun tekstiä se olis varmaan tosi pettyny :( ja ainahan sä voit oppia olemaan kunnolla :)


        en mä taida tulla chattii SORI :(


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        Etsä hirveen tyhmältä vaikuta mut sua varmaan rassaa toi haukkuminen. mut hyvä ettei se suomenkielise teen titans sivu ylläpitäjä ole nähny sun tekstiä se olis varmaan tosi pettyny :( ja ainahan sä voit oppia olemaan kunnolla :)


        en mä taida tulla chattii SORI :(

        Jeah.
        Ok.
        Kiitti.
        Mistä tiiät ettei olis nähnyt?
        Sitä paitsi mua alkaa epäilyttää yks juttu, tai itse asiassa 2: kin juttua.
        Ja mä kysyn nyt ne sulta.

        Ooksä ees saanut lupaa mainostaa täällä sen sivuja?
        Ja sä puhut vähän sillain niistä sivuista, että alkaisin jo epäillä, että ne sivut ovat sun ylläpitämät, tai sä olet vähän vanhempi henkilö jolla olisi laajempi sanavarasto.

        (Ei millään pahalla)!!!

        Kui vanha oot?
        EI TIETENKÄÄN PAKKO KERTOO!!!,
        mutta mua epäiluttää vähän.


      • Cyborg
        Raven fan kirjoitti:

        Jeah.
        Ok.
        Kiitti.
        Mistä tiiät ettei olis nähnyt?
        Sitä paitsi mua alkaa epäilyttää yks juttu, tai itse asiassa 2: kin juttua.
        Ja mä kysyn nyt ne sulta.

        Ooksä ees saanut lupaa mainostaa täällä sen sivuja?
        Ja sä puhut vähän sillain niistä sivuista, että alkaisin jo epäillä, että ne sivut ovat sun ylläpitämät, tai sä olet vähän vanhempi henkilö jolla olisi laajempi sanavarasto.

        (Ei millään pahalla)!!!

        Kui vanha oot?
        EI TIETENKÄÄN PAKKO KERTOO!!!,
        mutta mua epäiluttää vähän.

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.

        OK.
        EI TODELLAKAAN.
        Sä saatat olla 12 vuotias.
        Tai sit 11 vuotias.
        Ai no jaa mä luulin vain.
        Mut se sivu on tainnu lopettaa jo ylläpidon.
        Sillä mä annoin sen ossan yhelle mun parhaalle kamulle ja se ei enään päässyt sinne.
        Harmi kun se ei tiedä TT: istä viä paljoonkaan mitään. Harmi.
        Arvaa mun ikä. ;)


      • Cyborg
        Cyborg kirjoitti:

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.

        miten nii lopettanu o_o kyllä mä ainakin vielä pääsen sinne. oot varmaan joku 14-16v.


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.

        Hei tää viesti on vastaus siihen sun lähettämään viestiin nimeltä: täällä näin.
        Siihen täällä näin viestiin ei voinut vastata, en kylläkään tiiä miks, mut ihan sama. :)

        :) Hihii en mä nyt niin vanha viä oo, oon vasta 12 vuotta.

        En mä tiiä miks mun kamu ei päässyt sinne, mutta ite en oo käyny viä koklaan miks ei pääsy onnistunut.
        Pitää kokeilla.


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.

        Joo en mäkään pääse sinne sivuille enään.


      • Cyborg
        Cyborg kirjoitti:

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.

        kuullostit ihan vanhemmalta j a viisaammalta ku 12 x)

        kokeile jos toi linkki toimmii mä ainakin pääsin sinne ttota kauta http://www.freewebs.com/ttitansf/


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.

        Miten niin vanhemmalta ja viisaammalta kuin 12 vuotias?
        Kiitos loukkauksesta, mutta mitä mää sille voin, että mä tiiän aikas paljon maailman menoista. ;)
        Hihii ei vaiteskaan. Mää oon kuunnellut koulussa tunneilla ja teen aina tarkkaan läksyt jne. Koska mä haluan saada kunnon todistuksen. Meijän koulun jotkut tietyt luokat sai valita valinnaisina myös jotain vitsin tietokone kursseja.
        Ja mä sit menin niille kursseille. Ja nyt sit tiiän tietokoneista jonkinverran.
        Ja olitkos se sää vai kuka sanoi ettei tiiä miten kotisivut tehään. niin täs pieni vinkki.

        Tämän henkilön pitää ostaa ensin nettiyhteys, ja sitten nettiyhteyden mukana saa aina tietyn verran omille kotisivuille tilaa. Mullakin oli kotisivut, mut ei niitä jaksanu pitää. Ja koti sivut kirjoitetaan aivan tavallisesti kirjoitus ohjelmalla, ja sit laitetaan nettiin sillain jäntskästi.


      • Cyborg
        Cyborg kirjoitti:

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.

        voitko kertoa et niitä muita teen titans linkkejä? mä en tiiä, kun sen cartoonin sivun ja yhen toisen.


      • Raven fan
        Cyborg kirjoitti:

        emmä tiiäkkään onks se nähny sanoin vaa x) pitääkö muka olla joku lupa sivun mainostamisee. *hämillään* o_o mite vanhaks sä luulet mua o_o voin sanoo et en ylläpidä niitä sivuja koska en osaa tehä sivuja nettii :( ja voin sanoo et oon 10-14 v.

        Kyllä kerron, KIITOS!
        Pitää päästää mun stupid sisko koneelle.
        Joten en ehi kirjoittaa enempää.


      • !EVE!
        Cyborg kirjoitti:

        nii just mtv3 sais näyttää sitä ja mä löysin yhen suomenkielisen sivun o_o http://www.freewebs.com/teentitansf/

        KIITOS KIITOS!
        OLEN JO PITKÄÄN ETTINYT SUOMEN KIELISII TITAANI SIVUI.
        JA NYT SÄ PELASTIT MUT.
        KIITOS KIITOS.

        TOIVOO:
        EVE


      • Jenkka
        Cyborg kirjoitti:

        Mun suosikki on ainakin Cyborg x) ja mä inhoon sitä Gizmoa.

        mun lempparit on sailor moon ja cyborg 009 mut voisko joku kertoo et missä voi kattoo cyborg 009 ekat jaksot ku en oo ite nähnyt niitä ja haluaisin kuollakseni nähdä ne ekat jaksot....PLIIIISSSSS KERTOKAA JOS SELLANEN PAIKKA ON MISÄ VOI KATTOO NIITÄ MUT SE EI MAKSAISI TAI EI TARVIS LADATA MITÄÄN KU YOUTYPES EI OO MUUTAKU KAKS JAKSOOO!!!!!!


      • Anime_Freak
        Cyborg kirjoitti:

        Mun suosikki on ainakin Cyborg x) ja mä inhoon sitä Gizmoa.

        parhaita ovat: Digimon adventure,Digimon zero two, Pokemonit, Ginga Nagareboshi Gin, Ginga Densetsu Weed, Yu-Gi-Oh! GX , Cyborg 009.

        tietääkö kukaa mistä nuita Cyborg 009 episodeja voi ladata.


      • Jennitati
        Anime_Freak kirjoitti:

        parhaita ovat: Digimon adventure,Digimon zero two, Pokemonit, Ginga Nagareboshi Gin, Ginga Densetsu Weed, Yu-Gi-Oh! GX , Cyborg 009.

        tietääkö kukaa mistä nuita Cyborg 009 episodeja voi ladata.

        Niin tietääkö kukaan mista niitä cyborg 009 episode voi ladata?????Kyllä ny joku sivu pitää olla josa niitä voi ladata!!!!Ku se loppuu pian se sarja tai jää jollekki tauolle!!!!Kyllä joku tietää ku sailor mooneja yms. pystyy lataan netis tai katteleen!!!


      • WeedFan
        Jennitati kirjoitti:

        Niin tietääkö kukaan mista niitä cyborg 009 episode voi ladata?????Kyllä ny joku sivu pitää olla josa niitä voi ladata!!!!Ku se loppuu pian se sarja tai jää jollekki tauolle!!!!Kyllä joku tietää ku sailor mooneja yms. pystyy lataan netis tai katteleen!!!

        Niinpä. Kyllä ehkä Dc löytyy joitain, mutta ne on kait niitä vanhoja. :/ tänään tulee vika jakso telkusta. tietääkö kukaan tuleeko siitä yhtään seasonta enään? vai onko tää nyt lopullisesti vika jakso?


      • Jennitati
        WeedFan kirjoitti:

        Niinpä. Kyllä ehkä Dc löytyy joitain, mutta ne on kait niitä vanhoja. :/ tänään tulee vika jakso telkusta. tietääkö kukaan tuleeko siitä yhtään seasonta enään? vai onko tää nyt lopullisesti vika jakso?

        no se on vika jakso ku muita jaksoja ei oo cyborg 009 tehty:( mut se alkaa ehkä ens kesänä uusiks ku se tulee neloselta ja ne näyttää kaikki ohjelmat varmaan 2 kertaa:)


    • ---Teen Titans Fan---

      NO Teen Titans on tosi Hyvä ei todellakaan huono!

      The tru story and sad was when Teen Titan Member Terra died on saving the city...It was sad i can say many cryed on that moment.

    • Kissanpentu = Kitten!

      Titaanit on todella mahtavii.
      Oon nähnyt kausi ykkösestä kausi viitoseen kaikki jaksot. Vaikka Suomen maassa on näytetty vasta kausi ykkönen. Löysin yhen sivun missä on ne kaikki.
      Jeeh!

      Mun lemppari hahmo hyviksistä on Petopoika.
      Ja pahiksista on niin kuin nick sanookin Kitten.
      Vaikka se tulee vissiin vasta ens kaudessa Suomen telkkariin.

      -Mira-

      • Rival

        miltä sivulla nämä kaudet ( 1-5) löytyisivät? olisin kiitollinen jos voisit kertoa


      • Jemi=)
        Rival kirjoitti:

        miltä sivulla nämä kaudet ( 1-5) löytyisivät? olisin kiitollinen jos voisit kertoa

        ... videota vai tietoa näistä jaksoista...?

        Tietoa löytyy paljon sivuilta: www.titansgo.net ja www.freewebs.com/ttitansf
        Videoita löytyy YouTubesta, kun hakee niitä hakusanalla. Esim. Teen Titans - Go


      • titans

        minun lemppari hahmo on Raven ja en tiennyt että joku muu suomalainen olisi kiinostunut teen titans ohjelmasta


    • titans

      cartoon network

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2942
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1757
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      219
      1526
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1129
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1097
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe