Käyttis on xphome niin kuinka poltan isot (mandriva) kun se ei kysy ollenkaan mittään ?
levyn poltto windowsissa?
12
1277
Vastaukset
- että...
mikä ei kysy mitään ?
nerolla ainakin onnistuu imagen poltolla :) - Levyimage
"kun se ei kysy ollenkaan mittään ?"
Ja mitäköhän sen pitäisi osata kysellä? Linux-asennuslevy(t) ovat netissä tarjolla levynäköiskuvina eli imageina (iso). Poltto-ohjelmassa pitää olla ominaisuus polttaa tällainen näköislevy (image) valmiiksi toimivaksi levyksi.
Käytä rw-levyjä ja tarkista näköislevyn tarkistussumma, kuten md5sum, ennen polttamista.- ei ymmärrä
Siis xp:n oma poltto-ohjelma ei kysy että polttaako isona vai tavallisena. Onko jotain ilmaista polttosoftaa windowssille jolla voisin polttaa ne isoimageina?
- ttt
ei ymmärrä kirjoitti:
Siis xp:n oma poltto-ohjelma ei kysy että polttaako isona vai tavallisena. Onko jotain ilmaista polttosoftaa windowssille jolla voisin polttaa ne isoimageina?
ilmainen polo-ohjelma
Kirjoittanut: ISO-IMAGE 25.10.2005 klo 02.17
http://www.silentnight2004.com/Download.html
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
siis 'polotto'
Kirjoittanut: iso- 25.10.2005 klo 02.26
-valikkokieleksi löytyypi :suomi
Old version 3.0 -englanninkielisenä:
http://www.silentnight2004.com/old/Micro20.exe - K3B, cdrecord
ei ymmärrä kirjoitti:
"Onko jotain ilmaista polttosoftaa windowssille"
Mistäs mä voisin tietää ;) Mutta käytettävissä olisi Linux-Live CD:t. Niissä on yleensä vähintäänkin cdrecord - useissa esim. K3B (muistuttaa erehdyttävästi Neroa).
Tuo ei nyt kuitenkaan ole ihan helppoa, mutta homma toimii. Live-CD -kommennetaan esim. toram, joten varsinainen käynnistysCD voidaan poistaa cd/dvd-asemasta.
Sullakos oli tuo Ubuntu-Live? - K3B, cdrecord
K3B, cdrecord kirjoitti:
Mistäs mä voisin tietää ;) Mutta käytettävissä olisi Linux-Live CD:t. Niissä on yleensä vähintäänkin cdrecord - useissa esim. K3B (muistuttaa erehdyttävästi Neroa).
Tuo ei nyt kuitenkaan ole ihan helppoa, mutta homma toimii. Live-CD -kommennetaan esim. toram, joten varsinainen käynnistysCD voidaan poistaa cd/dvd-asemasta.
Sullakos oli tuo Ubuntu-Live?Sorry... Olipas hyvä ehdotus, kun et saa sitä Live-CD:tä poltetuksi :(
Olen kuitenkin aina saanut hankituksi CD/DVD-asemien mukana jonkin kelpo polttosoftan (OEM). - Topi
ei ymmärrä kirjoitti:
Itse olen iso-tiedostojen polttoon käyttänyt XP:ssä CDBurnerXP:tä ja toimii hyvin..
On ilmainen(freeware) softa ja voi ladata täältä:
www.cdburnerxp.se - asennus
K3B, cdrecord kirjoitti:
Sullakos oli tuo Ubuntu-Live?Tämän viestiketjun aloittaja on eri.Minä tein live ja asennus cd:n tuolla http://www.silentnight2004.com/Download.html
hyvin onnistu. - helpoin
K3B, cdrecord kirjoitti:
Sorry... Olipas hyvä ehdotus, kun et saa sitä Live-CD:tä poltetuksi :(
Olen kuitenkin aina saanut hankituksi CD/DVD-asemien mukana jonkin kelpo polttosoftan (OEM).omasta mielestäni windowsille helpoin poltto-ohjelma on nero. on tosin maksullinen, mutta saahan siitä ilmaisen 30pv kokeilun, jonka aikana varmaan ehtii polttamaan linuxin romput ja sitten siirtyy käyttämään vaikka K3b:tä...
- Jeppe
Topi kirjoitti:
Itse olen iso-tiedostojen polttoon käyttänyt XP:ssä CDBurnerXP:tä ja toimii hyvin..
On ilmainen(freeware) softa ja voi ladata täältä:
www.cdburnerxp.seBurnAtOnce on myös todella pelkistetty (=hyvä) poltto-softa windowsille. Se käyttää windowsille portattuja *nixien polttoohjelmia kuten cdrecord, mkisofs, readcd...tarjoaa vain graafisen käyttöliittymän noille komentoriviohjelmille :)
Tykkään tuosta ohjelmasta juuri siksi, koska se tekee täsmälleen sen mitä pitääkin, ei muuta.
- windowsille
DeepBurner.
PS. Windowsin toiminnoista kannattaa kysellä windows-palstalta. - joku ohjelma ?
Ei aseman mukana tullut mitään poltto-ohjelmaa ? Esim. Nero Express tulee aika monen aseman mukana ja osaa polttaa nuo image tiedostot. Windowsin "oma" polttosysteemi kuuluu sarjaan "unohda että moinen törky on edes olemassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328