YKS SOITTAA SEISKAAN, TOINEN HUOLEHTII ETTÄ TISSIT NÄKYY LIVE-KAMERAAN JA KOLMAS SOITTAA MARTIINAN APUUN.
MUISTA VERTAUS:
HYVÄ, PAREMPI, PARRAIN
TYRKKY, TYRKYMPI, FINGEROOS
MONTAKO FINGEROOSIA TARVITAAN
VAIHTAMAAN HEHKULAMPPU?
4
1607
Vastaukset
- Luulisin
Hän osaa kirjoittaa oman nimensä oikein. Ja hän osaa käyttää myös pieniä kirjaimia.
ÄÄLIÖT HUUTAVAT.- Ottia tuota
"ÄÄLIÖT HUUTAVAT."
Oletko ääliö, kun kerran huudat? - sinä
tiiät osaako tuo edellinen kirjottaa nimensä oikein?En minä ainakaan huomannu että se edes olis nimeään siihen laittanu.Finkeroossi on tyrkky eikä siitä pääse mihinkään,
Kyllä vanhuus on ihanaa, on nuppi tuo joskus niin pimeä, etten tiiä ees ihteni nimeä. Ee sitä tarvihe keskellä tietä seessoo, poes eestä. Kyllä on mutta ee sitä tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815