ostaa masinaan toinen kiintolevy.Onko merkillä väliä?Ja minkä merkkiset levyt ovat hyviä ja kestäviä ja halpoja levyjä?
Minun
14
559
Vastaukset
- xyz
Jos olisit keksinyt kunnon otsikon ja nimimerkin, niin olisi voinut jotain vinkkiä kertoakin.
- parka
vaivaat päätäsi väärillä asioilla.Toivoa sopii,että poistut turhana häiriköimästä tätä palstaa.Pärjäämme kyllä ilman sinunkin turhia huolia täynnä olevaa "viisasta" päätäsi.Mene hoitoon!
- tumppu1st
parka kirjoitti:
vaivaat päätäsi väärillä asioilla.Toivoa sopii,että poistut turhana häiriköimästä tätä palstaa.Pärjäämme kyllä ilman sinunkin turhia huolia täynnä olevaa "viisasta" päätäsi.Mene hoitoon!
...xyz:aa: kysymyksestä ei irtoa mitään, mihin voisi vastata. Tai sitten voisi vastata kuten kysyttiinkin: ei ole merkillä väliä. Toiset on parempia, toiset huonompia, kolmannet halvempia.
-T - Vaari
parka kirjoitti:
xyz:n teksti oli ihan täyttä asiaa.
Otsikot ovat edelleen, valitettavan usein, päin ....... sitä! Mistä löytyisi se nero, joka kykenisi selvittämään miksi näin on? - kysymyshän
tumppu1st kirjoitti:
...xyz:aa: kysymyksestä ei irtoa mitään, mihin voisi vastata. Tai sitten voisi vastata kuten kysyttiinkin: ei ole merkillä väliä. Toiset on parempia, toiset huonompia, kolmannet halvempia.
-Toli mitä selvin.Jos joku kysyy minulta tv:n eri merkeistä,jotka tunnen hyvin ja vastaan:toiset on hyviä ja toiset huonoja ja toiset halpoja...ei ootte te aika tumpeloita...tottahan tämä kysyjä tuon tietää,että toiset on hyviä ja toiset huonoja jne,mutta mitkä merkit on hyviä jne.On parempi,että minä itse poistun tältä palstalta,jos ei vastauksien tasot parane.
- antamaan
Vaari kirjoitti:
xyz:n teksti oli ihan täyttä asiaa.
Otsikot ovat edelleen, valitettavan usein, päin ....... sitä! Mistä löytyisi se nero, joka kykenisi selvittämään miksi näin on?apua aloittelijoille,jos jotain tietokoneista tiedätte,älkääkä vaivatko päätänne sillä,millä tyylillä joku kirjoittaa.
- sulla
antamaan kirjoitti:
apua aloittelijoille,jos jotain tietokoneista tiedätte,älkääkä vaivatko päätänne sillä,millä tyylillä joku kirjoittaa.
on tommonen nimimerkki ku tumpelo,vaihda hyvänen aika se jo toiseksi!kyllä nimimerkin täytyy olla toisenlainen.Anteeks',tää palsta olikin apua aloittelijoille!
- Jippo
on erittäin oikeassa. Eihän noilla tiedoilla........
- tumppu1st
kysymyshän kirjoitti:
oli mitä selvin.Jos joku kysyy minulta tv:n eri merkeistä,jotka tunnen hyvin ja vastaan:toiset on hyviä ja toiset huonoja ja toiset halpoja...ei ootte te aika tumpeloita...tottahan tämä kysyjä tuon tietää,että toiset on hyviä ja toiset huonoja jne,mutta mitkä merkit on hyviä jne.On parempi,että minä itse poistun tältä palstalta,jos ei vastauksien tasot parane.
...jos se niin selvä kysymys oli, tarkoittiko kysyjä deskarin, läppärin, serverin vai minkä levyjä? IDE, SATA, PATA, SCSI?
-T - Tarkka
tumppu1st kirjoitti:
...jos se niin selvä kysymys oli, tarkoittiko kysyjä deskarin, läppärin, serverin vai minkä levyjä? IDE, SATA, PATA, SCSI?
-TTaidat olla samastapaikasta lomalla,kuin puolustettavasikin.Ottakaa lääkkeene ja menkää
HOITOON !! - lop
Tarkka kirjoitti:
Taidat olla samastapaikasta lomalla,kuin puolustettavasikin.Ottakaa lääkkeene ja menkää
HOITOON !!Taisi aamulääke jäädä ottamatta.
- Jippo
heittää lonkalta. Osta vaikka Maxtor sejasejase, ei mitään tietoa kokoonpanosta.
- olikin
tyypillisen hyödyllinen neuvo tällä palstalla,mutta täytyyhän vastaajien tasokin ottaa huomioon ja voisit kyllä vaihtaa ton nimimerkkis'se ärsyttää mua!No niin nyt päästiin asiaan.
- osta kiintolyvy
" ostaa masinaan toinen kiintolevy.Onko merkillä väliä?Ja
minkä merkkiset levyt ovat hyviä ja kestäviä ja halpoja levyjä?"
Sinun täytyy ostaa toinen kiintolevy, osta se. On aivan sama
minkä merkkinen se on kunhan se käy sinun koneeseen. Ja tuo
viimeinen kysymys. Tuohon ei ole mitään täysin pätevää vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025