Minun

täytyy

ostaa masinaan toinen kiintolevy.Onko merkillä väliä?Ja minkä merkkiset levyt ovat hyviä ja kestäviä ja halpoja levyjä?

14

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xyz

Jos olisit keksinyt kunnon otsikon ja nimimerkin, niin olisi voinut jotain vinkkiä kertoakin.

• parka

vaivaat päätäsi väärillä asioilla.Toivoa sopii,että poistut turhana häiriköimästä tätä palstaa.Pärjäämme kyllä ilman sinunkin turhia huolia täynnä olevaa "viisasta" päätäsi.Mene hoitoon!

• tumppu1st
        parka kirjoitti:

vaivaat päätäsi väärillä asioilla.Toivoa sopii,että poistut turhana häiriköimästä tätä palstaa.Pärjäämme kyllä ilman sinunkin turhia huolia täynnä olevaa "viisasta" päätäsi.Mene hoitoon!

...xyz:aa: kysymyksestä ei irtoa mitään, mihin voisi vastata. Tai sitten voisi vastata kuten kysyttiinkin: ei ole merkillä väliä. Toiset on parempia, toiset huonompia, kolmannet halvempia.

-T

• Vaari
        parka kirjoitti:

xyz:n teksti oli ihan täyttä asiaa.
        Otsikot ovat edelleen, valitettavan usein, päin ....... sitä! Mistä löytyisi se nero, joka kykenisi selvittämään miksi näin on?

• kysymyshän
        tumppu1st kirjoitti:

...xyz:aa: kysymyksestä ei irtoa mitään, mihin voisi vastata. Tai sitten voisi vastata kuten kysyttiinkin: ei ole merkillä väliä. Toiset on parempia, toiset huonompia, kolmannet halvempia.

-T

oli mitä selvin.Jos joku kysyy minulta tv:n eri merkeistä,jotka tunnen hyvin ja vastaan:toiset on hyviä ja toiset huonoja ja toiset halpoja...ei ootte te aika tumpeloita...tottahan tämä kysyjä tuon tietää,että toiset on hyviä ja toiset huonoja jne,mutta mitkä merkit on hyviä jne.On parempi,että minä itse poistun tältä palstalta,jos ei vastauksien tasot parane.

• antamaan
        Vaari kirjoitti:

xyz:n teksti oli ihan täyttä asiaa.
        Otsikot ovat edelleen, valitettavan usein, päin ....... sitä! Mistä löytyisi se nero, joka kykenisi selvittämään miksi näin on?

apua aloittelijoille,jos jotain tietokoneista tiedätte,älkääkä vaivatko päätänne sillä,millä tyylillä joku kirjoittaa.

• sulla
        antamaan kirjoitti:

apua aloittelijoille,jos jotain tietokoneista tiedätte,älkääkä vaivatko päätänne sillä,millä tyylillä joku kirjoittaa.

on tommonen nimimerkki ku tumpelo,vaihda hyvänen aika se jo toiseksi!kyllä nimimerkin täytyy olla toisenlainen.Anteeks',tää palsta olikin apua aloittelijoille!

• Jippo

on erittäin oikeassa. Eihän noilla tiedoilla........

• tumppu1st
        kysymyshän kirjoitti:

oli mitä selvin.Jos joku kysyy minulta tv:n eri merkeistä,jotka tunnen hyvin ja vastaan:toiset on hyviä ja toiset huonoja ja toiset halpoja...ei ootte te aika tumpeloita...tottahan tämä kysyjä tuon tietää,että toiset on hyviä ja toiset huonoja jne,mutta mitkä merkit on hyviä jne.On parempi,että minä itse poistun tältä palstalta,jos ei vastauksien tasot parane.

...jos se niin selvä kysymys oli, tarkoittiko kysyjä deskarin, läppärin, serverin vai minkä levyjä? IDE, SATA, PATA, SCSI?

-T

• Tarkka
        tumppu1st kirjoitti:

...jos se niin selvä kysymys oli, tarkoittiko kysyjä deskarin, läppärin, serverin vai minkä levyjä? IDE, SATA, PATA, SCSI?

-T

Taidat olla samastapaikasta lomalla,kuin puolustettavasikin.Ottakaa lääkkeene ja menkää
        HOITOON !!

• lop
        Tarkka kirjoitti:

Taidat olla samastapaikasta lomalla,kuin puolustettavasikin.Ottakaa lääkkeene ja menkää
        HOITOON !!

Taisi aamulääke jäädä ottamatta.

• Jippo

heittää lonkalta. Osta vaikka Maxtor sejasejase, ei mitään tietoa kokoonpanosta.

• olikin

tyypillisen hyödyllinen neuvo tällä palstalla,mutta täytyyhän vastaajien tasokin ottaa huomioon ja voisit kyllä vaihtaa ton nimimerkkis'se ärsyttää mua!No niin nyt päästiin asiaan.

• osta kiintolyvy

" ostaa masinaan toinen kiintolevy.Onko merkillä väliä?Ja
      minkä merkkiset levyt ovat hyviä ja kestäviä ja halpoja levyjä?"

Sinun täytyy ostaa toinen kiintolevy, osta se. On aivan sama
      minkä merkkinen se on kunhan se käy sinun koneeseen. Ja tuo
      viimeinen kysymys. Tuohon ei ole mitään täysin pätevää vastausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe