Mistä kannattaa kysellä rakennussuunnittelijaa joka piirtää lupakuvat ja osaa myös tehdä rakennekuvat (siis lujuuslaskelmat jne.,tai homaa ne omilla suhteillaan) ja on mielellään myös hankeen pääsuunnittelija? Talon koko olisi n.90m2 yläk. varaus. Paikkanan Oulun naapurikunta.
Pitkästä tavarasta tark. rakentaa.
Valvojana ei voi toimia sama kaveri, eli mistä löytää pätevä ja palveluhalukas valvoja?
Myös sellainen suunnittelija/valvoja kiinnostas joka osaa hoitaa määrälaskennan ois iso plussa.
Mistä suunntittelijat
6
1201
Vastaukset
- suosiolla kastelli
niin olet jo ratkaissut monta ongelmaa yhdellä iskulla. Lupakuvat tulee ja määrämittainen tavara ilman suurta tuskaa että kuka ne tekee ja halvalla.
Tuon talon saat pakettina kuvineen pystytettynä noin 35000 - 40000 e ja tavaraa riittää vuodeksi nakerrella niitä paikoilleen.- Remppapete
Joo Kaselli ois muutein ihan ok mutta mutta...
He vetävät välistä noin 10 000e joka on mielestäni liikaa Eli kun löydän pätevät suunnittelijat niin heidän palkkionsa on noin 1000-2000e ja lopputulos on sama ku Kastellin paketissa ois säästän siis noin 50 000mk kun en ota kastellia ja se on iso raha mulle rakennan sillä jo lämpöeristetyn autotallin. - vaikka on täällä
Remppapete kirjoitti:
Joo Kaselli ois muutein ihan ok mutta mutta...
He vetävät välistä noin 10 000e joka on mielestäni liikaa Eli kun löydän pätevät suunnittelijat niin heidän palkkionsa on noin 1000-2000e ja lopputulos on sama ku Kastellin paketissa ois säästän siis noin 50 000mk kun en ota kastellia ja se on iso raha mulle rakennan sillä jo lämpöeristetyn autotallin.kyselemässä suunnittelijoita yms. Ei ole oikein homma hallussa, taitaapa mennä ylimääräistä tuo kaavailemasi säästö. Säästää voi vain kun tietää oikeasti mitä, missä, mistä ja kenen kanssa tehdään. Mutta haaveilla voi tietysti ilman kustannuksia, mutta muistaa pysyä pois projekteista, eli vain haaveilla.
Voisin tehdä rakennus-rakenne ja pääsuunnittelun. Määrälaskenta onnistuu hyvin rakennekuvista. olen miltei viikoittain oulussa. Pistä sähköpostia niin suunnitellaan hanketta.
[email protected]- Zabadak
arxitehti kirjoitti:
tuosta firmasta lisätietoa netistäkin:
http://personal.inet.fi/yritys/rv-rakenne/toimeensaapa kaveri:
Firma pystyssä syyskuusta alkaen ja jo nyt pari toteutunutta kohdettakin. Toteutumisen asteesta nyt ei ollut mainintaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909