lanzarote

kalleaukusti

Kertokaas mulle kaikkee mahdollista Lanzasta ja Carmenista: Mennään vaimo ja 3 lasta maalikuussa
Hotelli on floresta

5

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tuolla

mennään maaliskuussa 2006 ja eikä haluta tietää mitään etukäteen, on paljon mukavampi sitten perillä itse etsiä, kaikki muut saaret koluttu ettei taida isoa suprise juttuja tulla mutta silti ei

• Matkamimmi

täällä liikkuu kyllä outoa sakkia. Kertoisin paikasta, en ole ollut tuolla. Kaveri oli ja piti paikasta. Hyvät rannat, ehkäpä hieman tuulista. Siisti paikka.

• rehrhreth

Lanzaroten Carmen on perus-turistipaikka - kaikki tarpeellinen löytyy, siitä ei kannata olla huolissaan. Jos pelkkä rannalla löhöily ei jaksa kiinnostaa, kannattaa esim. vuokrata auto ja tutustua saareen vähän paremminkin. Auton kanssa löytyy nähtävyyksiä paljonkin, parhaimpana tulivuorialue. Yhtenä erikoisuutena mainitsisin mahdollisuuden olla rannalla lentokentän päädyssä aivan laskeutuvien lentokoneiden alla, halpaa ja erinomaista hupia. Siinä yhdeksi päiväksi hyvää ohjelmaa. Mutta muuten siis kannattaa tutustua paikalliseen erikoiseen luontoon.

• roopetäti

Ei tähän kukaan vastaa. Olisit laittanut nimimerkiksi niina18 tms. niin saisit vastauksia. Ittekin oon menossa, kerron sitten matkan jälkeen sulle kokemukset joulukuun lopulla ;)

• oleanteri

ja kuten tuossa jo edellä kerrottiin, kannattaa ehdottomasti vuokrata auto ja kierrellä vähän. Mun mielestä jo autoilu vieraassa paikassa on hauskaa, ja tuo on niin pieni saari että päivässäkin ehtii nähdä paljon. Tietysti vähän lasten iästä riippuen kannatta miettiä, miten paljon yhteen päivään haluaa mahduttaa. Valmisretket on tylsiä ja kalliita, autolla näkee paljon enemmän. Laavaluolat oli mahtavia, pohjoisrannan näköalapaikka pikkusaarille, tulivuorialue, kaktuspuisto yms. Matkanjärjestäjältä saatte varmasti esitteet nähtävyyksistä. Itsekin harkitaan että lähdettäisiinkö tuonne uudestaan, edellisestä kerrasta on jo vuosia ja silloin ei ehditty kaikkea katsella. Itse otetaan varmasti auto koko ajaksi, niin pääsee myös näppärästi halvempiin supermarketteihin ostamaan tarvikkeita. Turistikioskien hinnat on huomattavasti kalliimmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe