VÄSYNY!

aargh

tää saattaa vaikuttaa lapselliselt, mut kuitenkin.
Mul on isoveli joka on mua 3 vuotta vanhempi. Oon nyt 16 ja se 19...
Ollaan AINA riidelty, veli on mulle tosi ilkeä..sanoo todella törkeesti ja välillä se loukkaa mua. Ennen mä kyllä olin silleki tosi ärsyttävä mut se murrosikä on ohi ja oon ehkä vähän kasvanut enkä jaksais enää jatkaa typerää riitelyä.. toista mieltä on mun isobroidi. Se sanoo edellee loukkaavasti ja yrittää jokasesta asiasta synnyttää riitoja! Ku mä asun kotona ja meil on aina välillä rahat aika lopussa niin tottakai veli syyttää aina mua et oon tiellä.. ja se aina kehtaa väittää et mua ei tässä perheessä ees rakasteta.. noi nyt oli tyhmiä esimerkkejä mut olin yhes vaihees hiukan lihava niin se sano että "olis sunki aika laihduttaa, eks sun jätkäkavereitas hävetä kävellä tollasen kanssa?" ... ja siitä ei oo kauan aikaa. Miten tollasen helvetin tiuskimisen saa loppumaa koska mua oikeesti pännii toi ja paljon! aikunen mies ja on tollanen.. ollut aina.

5

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailmalle varhain

että mikä helvetin mies se tuommonen on joka äitin helmoissa asuu kun on jo aikuinen mies!!!??

• tuuman tumppi

Ei se välttämättä lopu ennenkuin sinä valmistut pesästä ja lennät ulos. Jotkut ihmiset ovat syntyneet ikäänkuin neuloja persuksissa, he ovat aina tasaisesti pahalla tuulella. Ei oikein pysty sanomaan mikä heitä vaivaa. Sinun ei kannata alkaa sitä murehtimaan, sillä ongelma suuruudessaan on siellä velipojan päänupissa.

Elä omaa elämääsi ja kuten tuossa sanoit sinä olet jo päässyt tämän riitelyvaiheen paremmalle puolelle, joten jos sinua ei huvita riidellä, pysy viileänä äläkä vastaa. Yksin harvemmin kukaan riitelee kovin kauan (tosin onhan niitäkin, mutta ne ovat yleensä osastoilla).

Olen usein kuullut henkilöiltä jotka ovat muuttaneet omaan pesäänsä lapsuuden kodistaan, että välit sisaruksiin ovat parantuneet. Ehkä etäisyys on se joka kaunistaa muistot.

Pärjäilehän ;-)

• minä vaan

Tiedän mistä puhut! Mulla on kaks veljeä iso- ja pikkuveli. Isoveljen kanssa on ollu aina kauheat riidat.. Uskon, että veljes räyhää sulle sen takia et se ei osaa muuten näyttää et välittää... Saattaa kuulostaa tosi typerältä, mut niin se yleensä on. Meillä on tilanne onneksi jo rauhottunu ku olen asunu yli kaks vuotta toisella paikkakunnalla. ikävää näytetään edelleen tappelemalla keskenään, mut me ei vaan osata muuten sitä ilmasta. Ja sinun porukat rakastaa sinua ja välittää sinusta sano veljes mitä vaan. Saattaa olla, et se on myös hieman katkera sulle siitä, et oot nuorempi (edelleen alaikänen) ja sinun ei tarvi vielä ottaa vastuuta omasta elämästäs niin paljon ku sen... Toivottavsti tämä lohdutti edes vähän. VOIMIA!!

• Lapee*

Vahemmastakin vittuuntuu.Mulla on kanssa isoveli,joka oli ennen ilkea kusipaa.Se oikeesti loukkaa kun kuulee olevansa laski,vaikka itse tietaa olevansa kohtuu hoikka.En usko etta ne tajuaa miten tollaset asiat jaa mieleen.Mun isoveli kasvoi kun se meni inttiin,se alkoi seurustella intin jalkeen mun kaverin kans.Mun "kaveri" must kaikkee paskaa mun veljel ja taa "kaveri" vaitti etta,olin selittany mun veljesta paskaa. Juttelin mun veljen kans ja se sanos etta luottaa muhun enemman kuin siihen pettavaan lumppuun.Ma vihaan sita kasks naamast paskaa,mutta oon nykyaan tosi laheinen mun veljen kans..hengaan sen kanssa ja autan sita muija ongelmien kanssa. Nyt on iso ikava kun olen vaihto oppilaana jenkeissa.Mul on ikava kotiin mika ei aina tuntunut kodilta..Koit silti arvostaa sita vaiks valil se saattais tuntuu enemman helvetilt kuin kodilt.

• mävaan..xD

mulla on isoveli, joka oli ennen mulle aina hermona.. ja muillekkin sisaruksilleni.. mutta, kun hän "hankki" tyttökaverin nii johan hermoilut loppuivat.. käske isoveljesi hommata tyttökaveri..;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe