On aika

SannaSs

On aika kokeilla.. nyt tai ei koskaan. Mikä se minäkin oikein olen, mikä se minua oikein miellyttää.

Sukupuolitesti näytti neutraalia mutta naisen puolelle meni. Nauratti. Mikähän se minäkin olen?

Miestä olen rakastanut, kai. Ainakin kovasti ihastunut kouluaikoina. Naiseen en ole ihastunut.. ehkä kerran meinasin, mutta juttu on niin tabu, niin heteroksi kasvatettu että olen vallan ollut ajattelematta asiaa, kun se on niin -tabu..

Olin treffeillä viikonloppuna. Mies huomautti että sinähän katsoit tuota ohikulkevaa naista. Sanoin että niin sinäkin :)

Kiihotun naisten välisestä seksistä. Katson mielelläni kauniita naisvartaloita. Kiihotun ajatuksesta että naisen pehmeät huulet suutelisivat omiani.

Täytyy minun kokeilla tätä.
En muuten ehkä ikinä saa selvyyttä miksi tunnen olevani täysin ulkopuolinen kaikessa.. ehkä palaset loksahtavat kohdalleen.

Pelottaa vaan niin hemmetisti.
Juuri kun olen oppinut jotenkin deittailemaan miehiä.. sitten pitäisi yrittää jotain-ihan-muuta.. mutta itseni vuoksi yritän rohkaistua.

Kuka täällä niin rohkea on loppujen lopuksi?

5

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ken uskaltaa

Mä en enää ainakaan, kyllä sitä seuraa on pakko löytää oikeasta elämästä.
      Karua, mutta minun kohdalla totta.

• opisksi ja ojennukseksi

eli jos on kysy nettitreffeistä bi-ihmisen kanssa,niin laita tänne opettavainen kertomus.
        Me kaikki voimme hyötyä siitä, ja oppia jotain itsekukin.

• T-2

Viime aikoina esim. SETAn keskustelupalstalla on erotettu esim. amorinen ja seksuaalinen suuntautuneisuus. Näillä taas ei ole välttämättä oman (henkisen) sukupuolen kanssa erityistä linkkiä.

Eli saatat olla hyvinkin amorisesti suuntautunut miehiin, eli ihastut ja rakastut miehiin, mutta seksuaalisesti bi, eli suuntautunut sekä miehiin että naisiin.

Ei tietty ole mahdotonta, että olisit amorisesti hetero ja seksuaalisesti lesbo, mutta parisuhteen kannalta se voi olla haastava yhdistelmä.

• ei löytynyt

Mistä moinen teksti SETA:n sivulta löytyy. Koitin etsiä. Voitko laittaa tänne pätkän copy pastella, kiitos.

• Merikarhutar

Sanna-rakas!

Unohda hetkeksi, että olet hetero ja toteuta itseäsi kun se luonnollisesti tapahtuu. Totesin itse 17-vuotiaana että olen bi-seksuaali, mutta silti minulla oli ensimmäinen vilpitön (siis ei show-mielessä tapahtunut) lesbo-kokemus vasta aika hiljattain, yli kymmenen vuotta myöhemmin. Tilanne oli aamulla (olimme tietysti humalassa) vain hieman hämmentynyt, enkä ole katunut sitä ollenkaan. Uskon harrastava naisten kanssa tulevaisuudessa seksiä, ja tiedän, että tulen ihastumaan myös naisiin. Nyt myöhemmin ajateltuna, minusta tuntuu että pidin asiaa etukäteen jotenkin liian suurena ja mullistavana. Olihan se merkittävää mennä jonkun rajan yli, mutta lopulta ei niin iso asia ollenkaan, vaan oikeastaan aika luontevaa. Siinä missä seksi miehenkin kanssa. Siksi kannatan, että lakkaat pitämästä naisiin kohdistuvaa kiinnostustasi peikkona ja kokeilet naisrakkautta käytännössä. Jos ei tunnukaan siltä, mitä ajattelit, niin mitäs sitten, ajattelet sitä silmiä avaavana kokemuksena. Jos taas löydät itsestäsi uusia piirteitä käytännön harjoitusten jälkeen, niin mahtavaahan se on. Eli toimeksi vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe