Elikkä lontooseen olen lähdössä ja nyt olen tuossa karttaa katsellut ja minusta keskusta ei näytä mitenkään kohtuuttoman suurelta, ettei sitä voisi kävellä läpi aikansa kuluksi, ilman mitään busseja ym. Mutta omaan silmään en kuitenkana luota, joten siellä käyneet konkarit onko välimatkat tuhottoman pitkiä? esim london bridgen ja big benin välissä?
Välimatkat
6
892
Vastaukset
- Mindi
Kyllähän näitä karttoja mittakaavassa löytyy esim.
http://www.multimap.com
ja 500 yards = 473 m
ja kandee tutkailla myös directions-kohtaa, jospa siitä löytyis apua. - elikkä?
kävely on hyvä tapa edetä, olo kevenee ja ehkä pääsee elikkä-taudista?
- Mindi
Ruoka maistuu paremmin jne.
Mä ajattelin käyttää busseja, meillä kun on lapsia mukana ja saadaan kävellä ihan tarpeeks museoissa.
Elikkä on ihan mukavannäköinen sana. - ongelmana
Mindi kirjoitti:
Ruoka maistuu paremmin jne.
Mä ajattelin käyttää busseja, meillä kun on lapsia mukana ja saadaan kävellä ihan tarpeeks museoissa.
Elikkä on ihan mukavannäköinen sana.on se, että et voi olla oikein varman aikatauluista, mikä tietää odottelua. Vielä suurempi ongelma saattaa muodostua, siitä ettet ole kunnolla selvillä bussien reiteistä. Niitä eri linjoja on toodella paljon. Vielä kun lisätään ruuhkat keskustassa, alkaa bussin viehättäväyys karista.
Metro on tässä suhteessa ylivoimainen. odottelua max pari minsaa, tietää aina minne on menossa, ei juutu ruuhkaan.
Itse toiminkin niin, että menen metrolla pelipaikalle ja sitten otan jalat alle...
- sinna
Jos on tottunut kävelemään ja pitää siitä, niin sehän se on paras tapa tutustua kaupunkiin, mitä sieltä maan alta metrosta näkee? Jos väsähtää, voi maisemaa toki vaihtaa bussilla - ihan huvikseenkin voi istua siellä yläkerrassa kaupunkia katselemassa. Mutta kävellen voi piipahdella juuri sinne minne kiinnostavalta näyttää. Kauniilla kelillä etenkin paras kulkupeli! Monet paikalliset kaupunkilaiset kyllä leimaa kahjoksi, eihän city-immeiset kulje kävellen ;))
- se..
Lontoon keskusta aika laaja käsite on! Kävellä tietysti voit, jos haluat, mutta varaa hyvät kengät ja paljon aikaa. Välimatka Big Benin ja London Bridgen välillä ei ole kovin suuri. Riippuu, mitä haluat Lontoossa nähdä. Jostakin kohteesta toiseen välimatka voi olla aika pitkä. Kannattaa suunnitella tarkkaan, mitä haluaa nähdä ja missä käydä.
Hauskaa matkaa! Ihana kaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989