NYT ALKAA: "HYVÄ LESSUKKA, IHANAA LESSUKKA, OOT UPEA LESSUKKA!!"
JA KAIKKI UNOHTAA SAMANTIEN FAKTAN ETTÄ:
T-Ä-M-Ä HÄIRIKÖINTI ON JO JATKUNUT KAUAN! ETKÄ OLE VIITSINYT EDES TÄÄLLÄ KÄYDÄ!
JA TÄSTÄ SAAN PASKAA NISKAANI HETI PISSIKSILTÄ JOTKA VIELÄ EILEN VIHASIVAT LESSUKKAA, MUTTA *OHO*, TÄNÄÄN RAKASTAVAT!
NO NYT...
2
257
Vastaukset
Kuules, Caps Lock viestit vois jättää kirjoittamatta.
Ja mua ei tarvitse haukkua kun et totuutta tiedän, joka kerta kun luen sähköpostini ja sinne on tullut ilmoitus teiltä poistan sen tai ylläpito poistaa sen. Mutta en mä nyt ihan joka päivä käy täällä viestejä poistamssa.
Ja toisena, ei mun tarvitse kirjoittaa tälle palstalle..... Kunhan vain pidän parempaa huolta... Ja siihen pyrin tästä lähtien. Anteeksipyyntöni, jos täällä on ollut vuokseni vaikeaa.- PelaajaÄiskä
Mun on pakko tähän sanoa mielipiteeni...
Hienoa Lessukka, ett jaksat taas käydä ja jopa kirjoitellakin jotain täällä. Mutt tosiaan nää viime kuukaudet tämä meno on ollut täällä aika hurrjaa! Joten tavallaan ymmärrän ensimmäistä kirjoittajaa. On ollut Simrulesia, Tuttiautomaattia ja nyt tää eilinen tapaus... (tai mistäs sitä tietää vaikka olivat kaikki yks ja sama tyyppi. Niitä kaikkia yhdisti muuten ainainen Capslockin käyttö.) Siis kuitenkin, ihan idioottijuttuja kirjoitti, haukkuivat muita jnejne... ja aina kaivattiin palstan seriffiä korjaamaan nämä härikkötilanteet, mutta ei kuulunut ei näkynyt... joten täällä käytiin aika kuumana.
Ymmärrän kyllä, sulla on ihan varmasti muitakin kiireitä ja onko mahd. muitakin palstoja missä toimit sefuna, mutta eiks silloin kannattais karsia jostain päästä näitä tehtäviä, että todellakin ehtis hoitaa kaikki nämä hankitut velvollisuudet TASAPUOLISESTI? Nimittäin viime kesänä esim. tääl oli ihan hullu meininki. Ja seriffi oli unohtanut palsan kokonaan, ainakin siltä tuntui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774