Athlon 2500
Gf 5600fx 256Mb
giga ddr
Ei pyöri Q4 pelattavalla tavalla. Mikä on hinta/laatusuhteeltaan järkevin AGP väylän kortti, johon kannattaa panostaa? Ja että DOOM3 moottoriin tehty Q4 pyörii, niinkuin se on tarkoituksena..
Quake 4 ja Gf 5600fx 256Mb ei pyöri
6
528
Vastaukset
- nimimerkki
9800 Pro tai 6600GT. Huonompaa ei kannata ostaa.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta- quaker
Gainward Gf 6600 GT, 256 Mb, Golden Sample, AGP väylä. Tällasen kävin ostamssa. 200€ :S
- Jam
quaker kirjoitti:
Gainward Gf 6600 GT, 256 Mb, Golden Sample, AGP väylä. Tällasen kävin ostamssa. 200€ :S
Gainward on hyvä merkki.
Ja toi GeForce on parempi Doomiin kuin Radeon.
hinta/laatusuhde on hyvä tolla kortilla.
Mut, halvemmalla ois lähtenyt eri merkki. - Jam
Jam kirjoitti:
Gainward on hyvä merkki.
Ja toi GeForce on parempi Doomiin kuin Radeon.
hinta/laatusuhde on hyvä tolla kortilla.
Mut, halvemmalla ois lähtenyt eri merkki.Eiks tullut Powerin kans ongelmia??
Aattelin vaan, et sun koneessa voi olla aika pieni poweri?? - amsmsidd
Jam kirjoitti:
Eiks tullut Powerin kans ongelmia??
Aattelin vaan, et sun koneessa voi olla aika pieni poweri??mistä ihmeestä voit tietää mikä poweri tol hepul on?
amsmsidd kirjoitti:
mistä ihmeestä voit tietää mikä poweri tol hepul on?
Lue toi mun edellinen viesti uudestaa?
En mä sitä tiedätkään, vaan veikkasin et voi olla pieni poweri.
Jos toi on konepaketti, niin arvelisin et vois olla liian pieni poweri tolle GF 6600GT.
Ja siks kysyinkin häneltä et oliks ongelmia.
6600GT suositellaan 350W Poweria ja hänen vanhakortti on GF FX5600 ja sille riittää 250W poweri.
Eli päättelin tosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057