www.koti.mbnet.fi/corrode siin ois hyvä klaani kannattaa liittyy
lonely warriors klaani etsii jäsenii
7
292
Vastaukset
Mun account on Dim sum1, ja mun combat ois 94.
Mutta tahtoisin tietää, onko klaani aktiivinen, pitääkö klaani aktiivisesti n. kerran viikossa pk reissuja, ja onko tuolla muakin isompia combatiltaan? Jos on, niin kuinka paljon?- laiffii^^
nii on sotia ja kerran viikos pk isoin lvl on 120 mutta se ei ole varsinaisesti klaanis mutta se on pk:koil ja sodis joskus seuraava on 112levane
Onko ton klaanin porukoilla mitään pk kokemusta?
Käykö noi pk:t gds:llä vaiko jossai vitun linnalla, niinku tuon sivun kuvassa näky olevan?
Onko ton klaanin porukat jotai semmosii nubuja, jotka ottaa wildun syvalle d hidet, telet, ja loggaa jos näkee paljon porukkaa, tai juoksee karkuun.
Mikäli täälläon tämmösiä porukoita niin en tod tuu mihinkään tommoseen klaaniin, ja jos tulisin niin opettaisin teiät pk:ttamaan kunnolla.
:/- laiffii^^
eli ihan syvälläkin käydään ainakin mitä minä olen ollut sodissa kukaan ei ole käyttäny telee ja klaani on ollu jo pystys yli 6kuukautta
- raistlin332
Todella upeat sivut, jättäisin iittymishakemuksen oitis ellen kuuluisi Battery Claaniin, laitan tähän kuitenkin statsini jos vaikka jostain syystä eroan Battery Claanista.
Combat level:74
Attack level:61
Strenght level:61
Defence level:59
Ranged level: 12 (lievästi sanottua surkea)
Magic lvevel: 60
Prayer level:37
Hitpoints level:61- laiffii^^
tule vaan klaaniin jos siltä tuntuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954