Minkäs nimisii kotiloita teillä on?
:D
Mun kotilon nimi on Saaga.
Kotiloittenne nimiä? :D
13
673
Vastaukset
- Lott
AKSU, ANSKU, AKU JA SATA "NIMETÖNTÄ"
- kotilo-ja-gekkofani
Amadeus ja Lime 5 pikkuista nimetöntä ja jos jotakuta kiinnostais ostaa näitä pikkuisia..???!!
- nimi
Aksuni nimi on Pähkinä. Kun se oli vasta tullut minulle, poikakaverini meinasi syödä sen kun luuli hämärässä, että tarjoan pähkinää kun näytin pikkukaveria...
- Anniina
Maakotilot lähti myyntiin, mutta tässä vesikotiloiden nimiä!
Merenneito, Fusi, Limppi, Emmu, Memmu, Pilli, Pulla ja Fassy. Muitakin on toki monia, mutta tuossa ainoat joita tunnistan, ovat siis lajiltansa touhu- ja kierteissarvikotiloita.
- Eeca
..on Mini
- Minun kotilot
Mulla on vauvelit: omassa boxissaan Suvi ja Sulo
Ja toisessa boxsissa Roosalinda ja Roope - Kookosmeloni
Soini ja Seiko
:] - nettaah
Heh...en ole vielä nimennyt, kun en tiedä myynkö vai enkö kaksi white jadea kuudesta. Nimet otan kuitenkin sarjasta vampyyrinpäiväkirja(t). Tässä joitakin nimiä mitä luultavasti niille annan Lexi, Vicki, Damon, Mason, Elaisha, Bonnie, Stefan tai Klaus. :)
- r4uskunen
Aapo :) Tänään syntyi poikasia kolme kappaletta ja nyt niillekin pitäisi vetäistä jostain nimet.
- huijariksjsj
Mulla on Chocolatte brown, "Suklaa", Toffee, ja Vanilja
Suklaa tuli kasvattajalta nimettynä Chocolatte browniksi. - Aksufani_
Joo tulee tosi myöhään mutta mun akaattikotilon nimi on Edsel.
Meillä on turbo ja örkki
- akaattiomistaja
Mulla on Mörkö ja Myy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1946620Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065513Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2843534Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273483Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1112501Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42170Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191966Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi541937Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631793- 1041498