kuljin tietä pitkin ja näin isännän juottavan hevosta. pysähdyn juttelemaan isännän kans ja sanoin, et lyödäänkö 50€ vetoo et minä saan ton sun hevosesi nauramaan. ukko sano et lyödään vaan tähän asti ei kukaan oo saanut sitä nauramaan. noh, minä vein pollen nurkan taa ja, kun toin sen sieltä pois niin se hirnu niin paljon, et oli mennä suupielet ristiin. ukko hyppi kiukusta tasajalkaa ja kirosi. mää sanoin sille et lyödäänkö vielä toisesta 50€ erosta vetoo et mää laitan ton sun hevosesi vielä itkemään? ukko sano et lyödään vaan saanpahan 50€ sit takasin, siihen ei ainakaan kukaan pysty. noh mää vein pollen taas nurkantaa ja ku toin takasin niin se itki et sankko tuli täyteen kyynelistä. ukko oli kiukusta punainen ja sano et kerro mulle miten sää ton teit, ku sait noin helposti 100€. mää sanoin et voinhan mää kertookin. noh, eka kerralla, ku vein pollen nurkantaa niin mää kuiskasin sille, et uskotko polle et mulla on isompi ku sulla, niin se tietysti nauro ja toisella kerralla ku mää näytin sille niin ei se voinut muuta ku itkee. he he
vedonlyönti
upi
0
3126
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261