Tiina ja leipominen

giesus

Tiina veti herneen nenään ku ei saanut leipoa...voi hyvänen aika!!!! Vähäkö se nalkutus oli ärsyttävän kuuloista....harmitti Mikan puolesta.

Tiinasta oon muuten tykännyt, mutta nyt alkoi ottaa niin päähän...

11

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leivontakipon

      joka kerta kun leipovat niin se kerää silmät seisoen taikinaa etusormeensa ja lipoo viimeisetkin tipat kiposta.Kerran se söi pöydältäkin kaikki taikinat suihinsa ihan täpinässään?Joku raja tuossa taikinan syömisessäkin vai mitä kansa?

    • Sari

      ..asiaa ja ihmettelin, miten Mikan pinna kesti niin hyvin. Lapsellista oli vuoropuhelu Tiinan puolelta. Tiinalla varmaan ikävä omaa rakasta ja siksi kiukuttelee vähäisen toisille.

      • ===

        Alkaa kaikilla olla vaikeaa talossa ja Tiinasta se nyt purkautui näin. Voi mika raukkaa kun ensin joutui kestämään tiinan iloista lauleskelua ja nyt tällä viikolla kiukuttelua. Tässä todellakin kärpäsestä tehtiin härkänen.

        Tiina on aikaisempina viikkoina nostanut esille kuinka joku on mokannut viikkotehtävävää tai rikkonut sääntöjä. Nyt hän itse oli mokaamassa Mikan kanssa kun ottivat hanskat pois kädestä. En kuullut kuitenkaan pahoitteluja hänen suustaan..


      • === kirjoitti:

        Alkaa kaikilla olla vaikeaa talossa ja Tiinasta se nyt purkautui näin. Voi mika raukkaa kun ensin joutui kestämään tiinan iloista lauleskelua ja nyt tällä viikolla kiukuttelua. Tässä todellakin kärpäsestä tehtiin härkänen.

        Tiina on aikaisempina viikkoina nostanut esille kuinka joku on mokannut viikkotehtävävää tai rikkonut sääntöjä. Nyt hän itse oli mokaamassa Mikan kanssa kun ottivat hanskat pois kädestä. En kuullut kuitenkaan pahoitteluja hänen suustaan..

        Tiina oli aluksi aika kivan tuntuinen,mutta siitä on todellakin kuoriutunut pikku piru.
        Noi mainitsemasi asiat kyllä pistää vähän mietityttämään mitä tytön päässä liikkuu välillä.Pahin kuitenkin mielestäni oli kun mika ja timo yritti sillä aamiaisella korvata sen kauppa möhlingin.Jos joku pyytäisi minulta noin herttaisesti,tollaisella vaivalla ja suunnitelulla anteeksi niin olisin ihan myyty,mutta tämä ei reagoi mitenkään.Yrittihän se mika tos taikina jutussakin selvittää tiinan kaa tota juttuu,mut ei se suostunut siitä puhumaan, ku et no tehty mikä tehty ja et hän on tyytyväinen ku sai sekoittaa kaakaot.Naama kyl näytti kaikkee muuta ku tyytyväiseltä.....


    • voinu topata

      Tiinan pärstän jauhopussiin, eikä hölmönä sovitella. Eihän se raukka oikein osannut sanoa ees mistä urputtaa kunhan sössötti vaan... snif, mua on loukattu, kakkulikaan ei maistu miltään... buhahahaaa...

    • ämmä

      se tiina on. jouksee terhin talutushihnassa ja kotkottaa "niin, joo, just niin" kaikkeen mitä terhi sanoo. ja terhihän jaksaa muita haukkua.

      tiina on varsinainen KANA

    • kertoi, että

      Täällähän kirjoteltiin, että Tiinalla olisi lieväasteinen down-syndrooma. Pitääköhän paikkansa? Tämä voisi selittää jatkuvan mussutuksen ja minä-keskeisen elämänkuvan sekä sen ihmeellisen lipomistarveen, kun kipot ja kupit ja lusikat pitää aina välillä nuolla ja sitten pistää takaisin taikinan sekaan, että bakteerit kasvaisi. Myös räkäpallerot sopivat eilisen perusteella Tiinan mielestä taikinaan, ainakin se kaivo kärsäänsä ja pisti löytyneet "krokotiilit" taikinan sekaan....

      • joojoo,

        ja mielestäni se sikaprinsessa on toooosi osuva nimi!!!!


    • vampire

      Niimpä.. olisko Mikan pitänyt oikein tulla sen nenän eteen ja kysyä haluisiko neiti pilallelellittykakara tulla leipomaan, vai missä on vika? Taisi tulla leipomisinto liian myöhään ja meni laittaan syyt muuten vain mikalle...

    • '''****''''

      Siis uskomattoman lapsellisia on tuo Tiina (pitäs olla jo ikänsä puolesta aikuinen) ja superhyperlapsellinen on toi äiti-ihminen.

      Jestas sentään, ei voi kuin ällistellä. Jotenkin kumpikin kehittymättömän oloisia.

    • mävaan

      on se, siitä taikinan syönti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe