Oli jännä huomata että se Minnakin vielä eilen pohti sitä että eikö täällä talossaolijoista kukaan musta tykkää. Naurettavaa. Nainen kohta 40. Eikös jo järki sano (niinkuin nuoremmillekin) et kun on joutunut pudotukseen niin kukas muu niitä pisteitä on hänelle antanut kuin kanssakilpailijat.
Ja eihän tämä ainut typerä ajatus hänen päässään ole mistä pitää vollottaa ja pilata toistenkin fiilarit, että se siitä.
kilpailijoiden antamat pisteet
2
266
Vastaukset
- auts
itse äänesti Katia kahdella pojolla ja sitten ihmettelee miksi kolmatta kertaa äänestyksessä oleva lähtee? Sekin tais aatella ettei kukaan tykkää kun kukaan ei halua edes jutella..
Ja naurettavaa toisilta syyllisyyksissään yrittää että kyllä me kuunnellaan kun tuut jutteleen.. eihän ne oo tähänkään asti kuunnelleet!! Ja vaikka olis niin ei niitä todella kiinnostais silti..
Mitähän Minna ajattelee olevan omassa tilanteessaan eroa Perttuun ja Katiin jotka jatkuvasti joutui jännittämään? Ja kun Perttu sanoi että mitä hän täällä tekee kun kukaan ei halua edes taloon vaan äänestetään jatkuvasti niin Minnakin oli ihan hiljaa - kolkuttiko? Eli ei itse keksinyt edes tuota asiaa..- Nimetön
Sehän äänesti aikaisemmin useasti jo Perttua ja jopa muistaakseni kerran Hannaakin, vaikka oli lopus muka niin kaveria niin kaveria. Luulen että yritti ihan samaa Kathylle.
Perttu on hyvin tsempannut.
Kannattaa pitää mielessä että tämä on kilpailu.
Ei mikään "itkukerho" niinkuin tämä yksi on kai sen sisäistänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029